5. Bölüm Keremin 2. Çocuğu

222 5 0
                                    

Y: evet Zeynep hamile.
K: bana hemen zeynepi getir!
Y: oldu canım başka, kız bir de senşm ayağına mı gelsin!!!
K: o zaman ben de onun yanına giderim.
Der ve hemen arabasına atlayıp Zeynepin evine gider. Bu sırada Zeynep evde ağlıyordur. Kerem hemen eve gelir ve zeynepe sarılır.
Z: Defol git kerem! Defol git!
K: Zeynep hadi eşyalarını topla bize gidiyoruz.
Z: kes sesini ben hiç bir yere gelmiyorum. Hem sana gelip de ne yapacağım! Biz boşandık.
K: Evet boşandık ama evleneceğiz, bu bebek için, bizim bebeğimiz için, bir birimize aşık olmasak da!
Z: ben sana zaten aşığım kerem! Ayrıldığımız günden beri ne haldeyim biliyor musun! Ayrıca ben bebeğime kendim de bakabilirim. Seninle sadece bu bebek için evlenmem!
K: ben de sana aşığım Zeynep bu durum da eskisi gibi olabiliriz sadece bir şey farklı olacak o da bu bebek.
5 gün sonra
Nikah memuru: cihan kızı Zeynep ahmet oğlu kerem ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?
Z: eveeeet!!!
Nikah memuru: siz, Ahmet oğlu kerem, cihan kızı zeynepi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
K: sonsuza kadar eveeeet!
Nikah memuru: melis hanım siz şahitlik ediyor musunuz?
M: tabiki de evet
Nikah memuru: peki siz aksel bey Zeynep ile kerem çiftinin evlenmesine bir itirazınız var mı?
A: hayııır
Nikah memuru: o zaman bende sizleri hiç kimsenin baskısı altında kalmadan, belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum. Buyrun imzalarınızı atın.
Zeynep imzasını atar. Kerem de imzasını atacakken ;
A: durun bu nikah kıyılamaz!
Z: kerem noluyor?
K: b-bilmiyorum hayatım
A: senin bir tek Zeynep ten çocuğun yok! Bende senden hamileyim!
Zeynep masayı terk eder...

Aşka Ufak Bir Mola ~ZeyKer ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin