Lise de neymiş böyle

12 1 0
                                    

Çok güzel bir pazar gününe uyandım acaba güzel mi bunu da nerden çıkardım ki yaşamadan, sadece umut ediyordum işte bir de hep bugünün nasıl olacağını hayal etmiştim istediğim liseyi kazanmıştım sonuçta annemden babamdan kurtulacaktım yatılı okuyacaktım bu değil miydi benim hayalim?

Buydu tabii ama korkularım da vardı sonuçta kimseyi tanımıyorum ki 😐 Nolucak canım hiçkimse birbirine tanımıyor sonuçta tanışırız.

Bu düşünceler aklımı kurcalarken annem kızım çabuk ol diye bağırdı. Kalktım hazırlanmaya başladım en son saçımı taradım ve tarağı da valize yerleştirdikten sonra kapattım.

Kahvaltı hazırdı hızlı hızlı yedim çünkü çok heyecanlıydım napayım kendimi tutamıyorum.

Arabaya eşyaları yerleştirdik ve okuluma doğru yola çıktık. Ben yol çabuk geçsin diye müzik dinledim ve uyumaya çalıştım uyuyamadım tabii olacakları düşünmekten, acaba hayatımın aşkını bulabilecek miydim?

Bilmiyorum ki şimdiye kadar kimseyle çıkmadım sonuçta ama Ulaş'ı da hala unutmuş sayılmam. Arkadaşlarımın dediğine göre seviyodu beni o da ama niye söylemedi ki 😕 Mezuniyette söylediği çok güzel olmuşsun lafına ne demeli sevmese der miydi böyle ? Seviyodu işte ama söyleyemedikten sonra...

Çok ağladım ben ona sarılamadığım için elini tutamadığım için unutmaya çalışıyorum işte yeni birini bekleyerek.

Okula vardık yurt okulun yurduydu ve okul bahçesinin içindeydi. Tüm eşyaları yerleştirdik ve annemler gitti. Oda arkadaşlarımla birlikte kalmıştık. Dört kişiydik odada. Bir tanesiyle aynı şubedeydik. Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk sonra okulda etüt olduğunu öğrendik. Sınıfa girdim oda arkadaşım Derin ile birlikte.

İçerde bi uğultu herkes tanışmaya çalışıyor oturduk bir sıraya bizde o tanışma merasiminin içindeydik artık. Herkes sırayla baktım yakışıklı birini arıyorum tabii 😉 Biri vardı kıvırcık saçlı tatlıydı ama yakışıklı değildi o kadar. Etrafıma bakarken çok uzun boylu bi çocuk gördüm normaldi tipi bana el salladı dedim ne yapıyor bu çocuk Derin'e söyledim güldü bana sonra çocuk yanımıza geldi.

"Göz göze geldik o yüzden el salladım ismim Kerem seninkini öğrenebilir miyim?"dedi.

"Beliz" dedim duyabileceği bir ses tonuyla.

Elini uzattı "tanıştığımıza memnun oldum "dedi.

"Bende "diyerek elini sıktım.

Uzaklaştı bende şu kıvırcık çocukla tanıştım ismi Eray. Bir çok kişi tanıdım sonra etüt bitti.

Geç olmuştu saat yurda gittik ve yatağıma yattım çok mutluydum Kerem'i düşündüm acaba o olabilir miydi? Görücektik hep birlikte. İçim içime sığmıyordu resmen yarın olacakları merakla bekliyordum.

Sabah alarmla uyandığımda oda arkadaşlarımın benim kadar da mutlu olmadıklarını öğrendim uyuyamamış hiçbiri ben ise mışıl mışıl uyudum çünkü anne baba özlemi çekmiyordum bunu kendim istemiştim her gün annemin bağırışlarını çekmekten yorulmuştum uzak olmak istiyordum ondan.

Kahvaltıya indik dört kişi oturduk yemek yerken bir de ne göreyim 😄

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gelecek güzel mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin