23

1K 60 8
                                    

*Maya*

Pääni jyskytti. Käännyin sängyllä niin, että olin painanut kasvoni tyynyyn. Louisin toinen käsi oli löyhästi ympärilläni. Pidin käsiäni ohimoillani. Tuuppasin Louisia kyynerpäälläni. Hän mumisi jotain. Lopulta tunsin painoa päälläni. Louis oli tullut puoliksi päälleni ja silitteli hiuksiani.
"Huomenta", Louis kuiskasi hiljaa ja painoi suukon yläselkääni. Mumisin huomenen tyynyä vasten. Pääni oli räjähtää.
"Tarviiksä särkylääkettä?" Louis kysyi ja meni pois päältäni. Nyökkäsin päätäni. Louis siirsi hiukseni korvan taakse ja painoi suukon korvani viereen. Hän nousi sängystä ja lähti huoneesta. Ovi meni kiinni hänen perässään. Nostin pääni tyynystä. Se oli kuitenkin virhe, sillä meinasin alkaa huutamaan kivusta. Painoin kasvoni siis takaisin tyynyyn. Minulla oli hieman paha olo, mutta se johtui vain alkoholista. Voihkaisin pienesti. Pian ovi avautui ja kai Louis tuli sisään.
"Tässä", Louis sanoi ja istui sängylle. Nostin päätäni ja siristin silmiäni, sillä huoneessa oli valoisaa. Otin vesilasin ja pillerin ja heitin pillerin suuhuni. Kulautin vettä päälle. Ojensin lasin Louisille takaisin. Louis hörppäsi loput vedet ja laski lasin lattialle. Hän tuli viereeni ja kietoi kätensä ympärilleni.
"Tuuksä tänään mukaan stadionille?" Louis kysyi ja paineli suukkoja paljaalle olkapäälleni.
"Voin mä kai tulla. Jos siellä on jotain tekemistä", sanoin Louisille. Kurotin painamaan huuleni Louisin huulille. Louis vastasi suudelmaan ja nousi hajareisin päälleni. Suutelimme sängyllä kiihkeästi. Hivelin Louisin paljaita vatsalihaksia ja rintalihaksia. En tajunnut miten hyvässä kunnossa hän oli. Kyllä minulle kelpaisi samanlaiset lihakset. Sen eteen täytyisi tosin tehdä töitä.
"Sä voit kattoa meiän harjotuksii tai kattoo telkkarii tai syödä tai leikkii Luxin kaa tai muhinoida mun kaa", Louis sanoi ja virnisti vasten huuliani.
"Viiminen kuulostaa hyvältä", sanoin ja suutelin Louisia. Siirsin huuleni Louisin kaulalle. Louis voihkaisi, taisin siis löytää herkän kohdan. Aloin imeä siihen fritsua. Louisille voisi tulla ongelmia peittää se, mutten välittänyt siitä nyt. Sain fritsun imettyä ja painoin siihen vielä suukon. Pääni jyskytti vieläkin. Lysähdin sängylle kunnolla makaamaan.
"Mitä kello on?" kysyin Louisilta katsoen hänen kauniisiin silmiin. Hän kohautti olkiaan ja kurottautui yöpöydälleen. Hän nappasi kännykkänsä käteen ja katsoi kelloa. Katsoin häntä kysyvänä, sillä en voinut nähdä kännykän näyttöä.
"Ykstoista", Louis vastasi ja tiputti kosketusnäyttönsä sängyllä. Nyökkäsin ja kurkottauduin painamaan suukon Louisin huulille. Yritin päästä Louisin alta pois, mutta se oli mahdotonta. Menin kyljelleni makaamaan ja Louis tuli taakseni makaamaan. Hän kietoi kätensä tiukasti ympärilleni. Huokaisin ja painoin silmäni kiinni. Jos en pääsisi täältä pois, voisin ainakin nukkua. Louis painoi suukkoja yläselälleni, ja nukahdin.

Kuljin poikien perässä kohti areenaa. Kuljin noin viisi metriä heidän perässään. Zayn vilkaisi minuun päin ja viittoi kädellään tulemaan heidän luokseen. En kuitenkaan totellut, vaan jäin kävelemään omaa vauhtiani. Pojat pääsivät ovelle ja odottivat, että minä tulin. Kävelin heidän ohitseen sisälle mitään sanomatta. Järkytyin tilan suuruudesta. Käytäviä lähti moneen eri suuntaan, ja niiden varrella oli huoneita. Louis tuli viereeni ja hipaisi kättäni. Käänsin katseemme käsiimme. Otin hitaasti Louisin kädestä kiinni ja ristin sormemme. Louis puristi hellästi takaisin.
"Saanks mä sellasen passi jutun et mä saan kulkee täällä?" kysyin kääntyen muihin poikiin päin, jotka seisoivat takanamme.
"Joo toki. Mä soitan jollekkin ja pyydän tuomaan sellasen", Zayn sanoi ja alkoi kaivaa taskujaan.
"Missä helvetissä mun puhelin on?" Zayn kysyi katsoen kaikkiin taskuihinsa. Niall seisoi eri päässä riviä ja heilutti mustaa puhelinta kädessään, kuitenkin niin ettei Zayn nähnyt sitä. Tirskahdin pienesti. Louis puristi kädestäni sen merkiksi, että olisin hiljaa. Muutin tirskahduksen yskäksi.
"Ootteks te nähny sitä?" Zayn kysyi katsoen minuun ja Louisiin. Niall laittoi äkkiä kännykän takataskuunsa. Niall oli siis pöllinyt kännykän joko aamulla ennen lähtöä, tai autossa. Zayn käänsi katseensa muihin poikiin. Kaikki pudistelivat päätään. Tässä oli tietenkin vaara, että Zayn ylireagoisi ja huutaisi Niallille, kun saisi selville. Se piti estää.
"Niall. Mun pitää puhua sulle", sanoin vakavana ja irroitin Louisin kädestä. Kävelin Niallin luokse. Niall lähti johdattamaan meitä johonkin, ehkä hän oli käynyt täällä aiemmin.
"Se ei saa nähä et se on sulla", kuiskasin Niallille, sillä emme olleet vielä kokonaan kuuloetäisyyden ulkopuolella. Menimme yhtä käytävää pitkin ja Niall avasi oven pieneen huoneeseen. Huoneessa oli vain sohva ja pieni pöytä.
"Miksei saa?" Niall kysyi kummastuneena. Huokaisin ja hengitin syvään.
"Se saattaa ylireagoida ja huutaa sulle. Ja mä en halua et se huutaa sulle. Se katuis sitä itekkin", sanoin ja nappasin puhelimen Niallin takataskusta. Laitoin sen rintaliiveihini ja Niall katsoi minua ihmeissään.
"Miks helvetissä sä laitat sen tonne?" Niall kysyi järkyttyneenä. Naurahdin.
"Jos ne näkee sen mulla se saattaa huutaa mulle. Mut mulla nyt ei oo niinkään väliä", sanoin kohauttaen olkiani. Niall nyökkäsi ja lähti johdattamaan minua takaisin poikien luokse. Kuljimme vierekkäin. Toivoin ettei paidastani näkynyt, että kännykkä oli siellä. Pojat juttelivat jonkun miehen kanssa joka ojensi jonkun kaularemmin (XD) jossa roikkui muovilätyskä. Menimme poikien luokse ja kiedoin käteni Louisin ympärille takaapäin. Louis käänsi päätään niin, että sai painettua suukon huulilleni. Hymyilin ja nojasin Louisiin. Hän luultavasti tunsi kännykän paitani läpi, sillä katsoi minuun ihmeissään. Pudistin päätäni ja painoin suukon hänen niskaansa. Liam ojensi kaularemmiä minulle. Se oli se passi millä pääsisin kulkemaan täällä. Irrottauduin Louisista ja otin nauhan käteeni. Pujotin sen pääni yli.
"Mennää jo", Niall valitti ja lähti johdattamaan porukkaa heidän takahuoneeseensa. Seurasin heitä Louisin kanssa hieman muista jäljessä.
"Onks sulla Zaynin kännykkä?" Louis kuiskasi hiljaa, niin etteivät muut kuulleet. Nyökkäsin ja painoin suukon Louisin huulille.

Pojilla oli keikka meneillään. Istuin takahuoneen sohvalla ja selasin kännykälläni Twitteriä. Söin samalla kaurakeksejä, joita pöydällä oli. Keskittyneenä selasin Twitteriä, enkä huomannut että joku tuli huoneeseen. Pelästyin, kun joku laski kätensä olkapäilleni. Käännyin järkyttyneenä katsomaan ihmistä. Eihelvetti. Joku huumediileri. Miten helvetillä hän oli täällä? Muistan nähneeni hänet joskus Lontoossa. Nousin ylös sohvalta ja laitoin kännykkäni taskuun.
"Mitä sä haluut?" kysyin mieheltä ja peruutin taaksepäin.
"Mä en oo ihan varma vielä. Ehkä hakata sut. Tai raiskata. Täytyy miettii vielä kumpi on parempi vaihtoehto", huumediileri sanoi naurahtaen.
"Miten sä oot täällä?" kysyin ääni hieman väristen. Diileri lähti kulkemaan minua kohti. Aloin hätääntyä ja juoksin ovelle. Yritin avata, mutta se oli lukossa, ja ilmeisesti sen sai auki vain ulkopuolelta.
"Ei se ollut vaikeeta päästä tänne töihin. Mä vaan selvitin missä te ootte ja tulin samaan kaupunkiin", diileri sanoi virnistäen. Hänen keltaiset hampaansa näkyivät. Hyi helvetti. Nojasin seinää vasten. Nyt poikien keikka voisi loppua ja he voisivat tulla tänne pelastamaan minua. Lopulta olin painettuna diilerin toimesta seinää vasten. Hengitin kiivaasti.
"Ehkä mä käännyn siihen raiskaamisen puoleen", mies sanoi ja alkoi suudella kaulaani. Yritin työntää häntä pois itsestäni. Potkaisin häntä arkaan paikkaan. Mies lyhistyi maahan ja vinkui kivusta. Aloin rynkyttämään ja hakkaamaan ovea.
"Apua!" huusin samalla kun hakkasin ovea. Mitään ei tapahtunut. Ilmeisesti kukaan ei kuullut minua. Kyynel valui poskelleni. Jatkoin oven hakkaamista. Mies nousi lattialta ja painoi minut ovea vasten. Hän toi toisen käden kaulalleni. Se sattui. Aloin haukkomaan henkeäni. Uusia kyyneleitä valui poskilleni. Mies nosti kätensä rinnalleni ja kosketteli sitä. Yritin rimpuilla ja lyödä miestä, muttei mikään auttanut. Ovelta kuului koputusta ja rynkytystä. Vihdoin pelastukseni tuli. Paska homma oli se, että minut oli painettu ovea vasten. Mies laski kättään ja vei sen paitani sisään. Aloin kiljumaan hysteerisenä ja rimpuilin. Potkaisin miestä sääreen, ja silloin mies irrottautui. Samalla ovi avautui ja pojat seisoivat oven takana. Ryntäsin Louisin luokse ja halasin häntä tiukasti. Louis kiersi kätenä ympärilleni ja rutisti tiukasti.
"Mitä helvettiä täällä tapahtuu?" Zayn kysyi kovaan ääneen. Säpsähdin pienesti. Kyyneleitä valui silmistäni Louisin hikiselle paidalle. Louis silitti selkääni ja hiuksiani rauhoittaakseen minut.
"Me vaan pidettiin hauskaa", mies sanoi ja virnisti.
"Jumalauta sä et koske mun siskoon!" Zayn huusi miehelle. Louis irrottautui minusta ja lähti vetämään minua pois päin. Muut pojat jäivät ovelle ja Zayn huusi jotain miehelle. Toivoin, ettei siitä syntyisi tappelua. Zayn ei voisi voittaa sitä miestä. Louis lähti hölkkäämään ja veti minua mukanaan. Tulimme johonkin aulaan missä oli kai vartijoita. Louis meni yhden vartijan luokse.
"Tuolla meiän takahuoneella on ehkä tappelu meneillään. Ainakin siellä huudetaan. Ja se mies joka siellä on ni se yritti raiskata tän tytön", Louis selitti vartijalle. Vartija nyökkäsi ja lähti joku toinen vartija mukanaan ripeästi takahuoneelle. Jäimme Louisin kanssa aulaan.
"Eihän sua sattunu?" Louis kysyi huolissaan ja kietoi kätensä taas ympärilleni. Nojasin häneen. Kyynelten tulo oli lakannut.
"Ei paljoa", sanoin ja niiskaisin viimeisen kerran. Louis nyökkäsi ja rutisti minut tiukasti itseään vasten. Vedin Louisin tämän hetkistä tuoksua keuhkoihini. Hikeä, hajuvettä ja Louisin ominaistuoksua sekoittuneena. Jäimme aulaan odottelemaan muita poikia. Pian he tulivat Zayn punaisen posken kanssa, Niallin pitäessä Zayniä lähellään. Zaynin katse oli lasittuneena tyhjyyteen. Niall johdatteli Zayniä. Juoksin heitä vastaan ja menin Zaynin luokse. Otin hänen olkapäistään kiinni.
"Mitä sille on käyny?" kysyin Niallilta joka seisoi vieressä.
"Se mies löi Zayniä poskeen tosi kovaa ja Zayn kaatu maahan. Sen pitäis olla kunnossa parissa tunnissa", Niall selitti.  Nyökkäsin ja otin Zaynin kännykän rintaliiveistäni. Sujautin sen miehen takataskuun. Taputin häntä olalle muutaman kerran ja lähdin muut pojat perässäni autolle.

//sain ny vast julkastuu tän😀 uus luku tulee varmaan maanantaina viimeistään.

DRAG ME DOWN ON NIIIIIN MAHTAVA!! RAKASTAN SITÄ❤️❤️

Fragile || Louis Tomlinson (Completed)Where stories live. Discover now