Skip pari päivää
*Maya*
Olimme nyt Pittsburghissa. Ylihuomenna menisimme Washingtoniin ja pojilla olisi keikka siellä. Sen jälkeen lähtisimme takaisin Lontooseen. Halusin jo nähdä Joeyn ja Lucaksen. Viime kerrasta oli jo pitkä aika. Istuin keikkapaikan takahuoneessa ja odottelin poikien keikan loppumista. Se oli kestänyt jo jotain kaksi tuntia, joten kyllä se kohta loppuisi. Selasin Twitteriä tylsistyneenä. Telkkari pyöri taustalla, ja sieltä tuli joku sarja. En sen pahemmin kiinnittänyt huomiota siihen. Huokaisin ja suljin puhelimen. Laitoin sen reiteni päälle. Retkautin pääni selkänojan päälle ja pidin sitä siinä. Suljin silmäni, sillä olin väsynyt.
Havahduin hereille kauheaan huutoon ja nauruun. Poikien keikka oli ilmeisesti loppunut. Avasin silmäni ja pääni retkotti edelleen selkänojalla. Nostin pääni ja niskassani vihlaisi. Ei jumalauta, vihasin niskakipua. Huokaisin ja hieroin niskaani. Louis hyppäsi sohvalle viereeni ja kietoi kätensä ympärilleni. Painauduin hänen kylkeensä ja painoin pääni Louisin olkapäälle.
"Nukuitko sä?" Louis kysyi ja suukotti päälakeani. Nyökkäsin ja haukottelin. Suljin silmäni ja kiedoin toisen käteni Louisin ympärille. Olin melkein nukahtamassa uudestaan, kunnes tunsin tökkäisyn vatsassani. Avasin silmäni ja Louis virnuili katsoen minuun.
"Saatana", mutisin ja painoin huuleni Louisin huulille. Louis vastasi suudelmaan kiihkeästi. Kiipesin hajareisin hänen syliinsä, irroittamatta huuliamme missään vaiheessa. Suudelma alkoi käydä kiihkeäksi ja käteni vaelsivat Louisin paidan reunalla. Hivutin niitä paidan alle, ja koskettelin hänen lihaksiaan. Vittu miten hyvät. Louisin kädet laskeutuivat perseelleni ja puristi sitä. Huokaisin hänen huuliaan vasten.
"Ehkä te jatkatte tota jossain muualla", Niallin ääni kuului sohvan vierestä. Irrottauduin Louisista ja suukotin hänen otsaansa. Louis kurtisti kulmiaan ja suukotti minua otsalle. Naurahdin ja painoin pääni hänen olkapäälleen. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja halasin häntä."Mennään pliis syömään jotain mä kuolen nälkään", valitin Louisille, joka halasi minua takaapäin. Hänen kätensä olivat kietoutuneena vatsani päälle ja nojasin hänen rintakehäänsä.
"Mmh mitä vaan sulle", Louis sanoi ja suukotti korvani vierestä. Hymyilin ja käännyin ympäri virnistellen. Painoin huuleni Louisin huulille ja suutelimme. Olimme hotellihuoneessamme. Vihdoinkin olimme saaneet yhteisen huoneen. Irrottauduin suudelmasta.
"Onks mikään paikka enää auki? Kello on kuitenki jo ykstoista", kysyin Louisilta ja suukotin hänen huuliaan nopeasti.
"Kyl varmaa joku mäkkäri on auki", Louis sanoi. Hymyilin ja irrottauduin hänestä. Menin matkalaukulleni ja otin hupparini sieltä. Ulkona oli jo viileä, joten tarvitsin sitä. Puin sen päälleni ja laitoin mustat vanssini jalkaan. Olin ostanut nämä eilen kun kävin ostoksilla. Tosin Zaynin rahoilla. Louis veti omat vanssinsa jalkaan ja lähdimme ulos huoneestamme. Kävelimme käsikädessä käytävällä, ja menimme hissiin.
Tulimme mäkkärin luokse. Kävelimme sisään mäkkäriin ja katsoin ympärilleni. Ihmisiä ei onneksi ollut paljoaa. Monta pöytää oli vielä vapaana. Menimme Louisin kanssa jonottamaan, että edellinen asiakas saisi hoidettua tilauksensa.
"Mitä sä haluut tehä huomenna? Meillä on vapaapäivä", Louis kysyi ja piti toisesta kädestäni kiinni. Hän katsoi minua silmiin.
"Haluun olla sun kanssa. Muuten mulle on ihan sama", sanoin kohauttaen olkiani. Louis naurahti ja tiukensi otettaan kädestäni.
"Haluuksä huvipuistoon?" Louis kysyi hymyillen. Nyökkäsin hymyillen.
"Sinne on joku tunnin ajomatka mut kyl me kestetään", Louis sanoi virnistäen ja painoi huulensa huulilleni. Vastasin lyhyeen suudelmaan. Jono liikkui ja nyt olisi meidän vuoro tilata. Louis tilasi meille kaksi bigmacciä ja maksoi ne. Haluaisin joskus maksaa jotain, mutta ilmeisesti joutuisin aina kärsimään kohtaloni. Huokaisin. Lähdimme yhdessä ranskalaisten ja juomien kanssa kohti pöytää. Menimme perimmäiseen nurkkapöytään, ja aloimme syömään. Istuimme vastakkain, ja jalkamme olivat kietoutuneita toisiimme. Hymyilin Louisille. Louis naurahti minulle ja pyyhki suupieltäni. Mitä siinä nyt oli? Louis näytti sormeaan ja siinä oli ketsuppia. Naurahdin ja pudistin päätäni. Louis pyyhki sormensa paperiin ja jatkoi syömistä. Keskustelimme kaikesta turhasta. Oikeasti. Kaikki mistä keskustelimme, oli ihan turhaa. Tarjoilija toi hampurilaisemme pöytään, ja ahmimme ne kovalla ruokahalulla. Nauroin Louisille, kun hänellä oli suu täynnä hampurilaista. Hän tahallaan vielä pullisti poskiaan ja teki kaksarin - okei, ei hänelle tule kaksaria juurikaan, mutta teki kuitenkin. Sain naurukohtauksen ja vedin hampurilaista väärään kurkkuun. Aloin yskimään holtittomasti ja kyyristyin alemmas. Yskin ja yskin. Louis nielaisi hampparinsa ja tuli viereeni. Hän taputteli selkääni ja yritti saada minua lopettamaan. Otin juomastani vähän ja se auttoi. Minua yskitti vielä, mutta pystyin hillitsemään sen. Köhäisin vielä kerran ja naurahdin. Louis pussasi minua poskelle ja meni takaisin paikalleen. Koko maailma taisi tietää jo suhteestamme. En toisaaltaan välittänyt.
"Lähetäänks jo?" Louis kysyi ja keräsi roskia tarjottimelle. Nyökkäsin ja autoin häntä. Otin tarjottimen ja kaadoin roskat roskiin. Laitoin tarjottimen muiden tarjottimien päälle ja lähdimme ulos. Otin Louisia kädestä kiinni. Onneksi tähän aikaan ei liikkunut enää juurikaan faneja tai paparazzeja. Saisimme kävellä ihan rauhassa takaisin hotellille. Olimme noin puoli matkassa ja kävelimme puiston läpi. Nauroimme Louisin kanssa ja työnsin hänet nurmikolle. Hän kompastui omiin jalkoihinsa ja pyllähti maahan.
"Ai saatana mun nilkka!" Louis huusi ja piteli nilkkaansa. Menin hänen luokseen ja kyykistyin. Louis puristi nilkkaansa lujaa ja irvisti kivusta.
"Anteeks. Mä en tarkottanu. Täytyyks meiän mennä lääkäriin?" kysyin Louisilta huolestuneena ja pidin käsiäni hänen käsiensä päällä. Hän pudisti päätään edelleen irvistäen. Yritin irrottaa hänen käsiään nilkan ympäriltä.
"Irrota mä haluun katsoa", sanoin ja yritin ottaa Louisin käsiä irti. Hän kuitenkin puristi nilkkaansa niin lujaa, että en saanut niitä irti.
"Enkä se sattuu nyt vähemmän", Louis sanoi ja piti nilkastaan kiinni. Hän puristi sitä lujaa. Repäisin hänen kätensä irti kaikilla voimillani. Louis yritti peittää virnistyksensä kääntämällä päänsä alas.
"Jumalauta sä kusetit", sanoin ja löin Louisia hellästi rintakehään. Hän kaatui selälleen ja veti minut päälleen.
"Nii ehkä saatoin", Louis sanoi ja virnisti. Hän painoi huulemme yhteen ja suuteli minua. Tietenkin vastasin takaisin suudelmaan. Pidin käsiäni Louisin rintalihaksilla ja liikutin niitä hieman. Louis vei kätensä alaselälleni ja liikutteli paitaa sormiensa välissä.
"Mmh mennään hotellille jatkamaan", Louis mumisi huuliani vasten. Nyökkäsin ja nousin ylös. Vedin Louisin ylös hänen kädestään. Suoristin paitaani ja otin Louisin kädestä kiinni.
Tulimme hotellihuoneemme ovelle. Aloin kaivella taskujani, jotta löytäisin avainkorttini. En kuitenkaan löytänyt sitä mistään taskusta.
"Louis onks sulla kortti?" kysyin ja katsoin mieheen. Hän pudisti päätään.
"Mitä helvettiä me nyt tehdään?" kysyin Louisilta. Luulin ottaneeni kortin mukaan, mutta en ilmeisesti muistanut. Louis varmaan ajatteli, että minä ottaisin kortin mukaan. Huokaisin ja istuin lattialle ovea vasten. Louis istui viereeni. Nojasin häneen.
"Respa on jo kiinni eikä me mistään muualtakaan saatais uutta korttia", Louis sanoi huokaisten. Painoin pääni hänen olkapäälleen.
"Mennään Harryn ja Liamin huoneeseen nukkumaan. Niillä on siellä kaks parisänkyä", Louis ehdotti ja nousi seisomaan. Nousin hänen perässään ja lähdimme kävelemään käytävää pitkin hisseille ja rappusille. Päätimme mennä portaita, koska se oli vain yksi kerros. Kävelimme kokolattiamatotettua käytävää pitkin Liamin ja Harryn huonetta kohti. Koputin oveen. Toivoin, etteivät he nukkuisi vielä. Kesti hetken ennen kuin Harry tuli avaamaan, pelkissä boksereissa.
"Mitä te täällä teette?" Harry kysyi ja päästi meidät sisälle. Riisuin kenkäni oven viereen.
"Aateltiin tulla tänne nukkumaan ku unohdettiin avainkortit meiän huoneeseen", Louis sanoi ja potkaisi kenkänsä seinää päin. Hän tuli luokseni ja laittoi kätensä selälleni.
"Okeii Liam saa nukkua sohvalla", Harry sanoi ja lähti huoneeseensa. Hän laittoi oven kiinni perässään. Menimme toiseen makuuhuoneeseen, jossa Liam istuin vaatteet päällä sängyllä.
"Sä nukut sohvalla", Louis sanoi ja hääsi Liamin sängyltä. Liamilla oli kysyvä ilme, mutta Louis ehti työntää Liamin pois huoneesta ja sulkemaan oven, ennen kuin Liam kysyi mitään. Huokaisin ja riisuin kaikki muut vaatteni paitsi alusvaatteet. Louis teki samoin perässäni. Otin Louisin paidan lattialta ja vedin sen päälleni.
"Et sä tota tarvii", Louis sanoi ja otti paidasta kiinni.
"En ehkä sun kanssa, mut satu muistamaan et täällä on muitakin", sanoin ja virnistin. Menin sänkyyn makaamaana ja vedin peiton päälleni. Olin väsynyt. Ei kyllä ihme, sillä kello oli jotain kaksitoista. Louis kömpi viereeni ja veti minut kainaloonsa. Hengitin hänen tuoksuaan keuhkoihini ja painoin pääni hänen rintaansa vasten.
"Hyvää yötä rakas", Louis sanoi ja painoi suukon päälaelleni.
"Öitä", vastasin ja painoin suukon hänen rintakehälleen. Suljin silmäni ja nukahdin nopeasti Louisin turvalliseen kainaloon.//hah joo tais kestää vähän. Täst on enää jäljel tyylii 5-6 lukuu, koska oon keksiny tälle hyvän lopun, mut en tiä saisinks kirjotettuu sitä useempaa lukuu. Se ei oo iha semmone basic loppu et mennää naimisii ja saadaa lapsii, mut kyl te sit näätte. En aio paljastaa viel mitää ;)
Uus luku tulee EHKÄ tän viikon puolella vielä, en lupaa mitään.
YOU ARE READING
Fragile || Louis Tomlinson (Completed)
FanfictionTästä on näköjään poistunu tää esittely enkä enää muista mitä siin on ollu. Toivottavasti uudet lukijat pääsee silti hyvin mukaan!