Bad boys have good lips

313 28 3
                                    

Z mých myšlenek mě vytrhla Angela:" Jéé koukej, kluci se na nás přišli podívat.". Otočila jsem hlavu směrem, kterým ukazovaly její prsty. Austin se zářivým úsměvem si to sebejistě mířil k nám a za ním se pomaloučku nejistě plížil Trey. Usmála jsem se na něj, úsměv mi oplatil, vykročila jsem jeho směrem. Celá nadšená. Jenom jsem zastavila, koukala na jeho krásné oči, lemované hustýma černýma řasama. Topila jsem se v nich, byly plné pochopení, něžnosti a lásky. Oči mi sklouzly směrem k jeho rtům. Plné, ale ne moc, tak příjemně vykrojené, pořád si pamatuju ten pocit, když mě políbil, bylo to tak něžné a jemné, jako by mi každým prohloubením polibku připomínal, že pro něj něco znamenám... On mi ale úsměv neoplatil... Trey se totiž usmíval na Angelu. Zasáhlo mě to jako atomovka. Ano, pořád jsem nebyla rozhodnutá, jestli mám zájem o Treye, nebo jestli chci něco víc s Austinem. Ale teď to vypadá, že ani na výběr nebude!? Tak takhle ne, tohle se mi nelíbí. Úplně jsem otočila... co nejpříjemnějším úsměvem jsem mrkla po Austinovi. Ten si to ke mě přišoupal:" Hmmm, chyběla jsi mi, byla bez tebe nuda, tady Trey totiž nedělá nic vzrušujícího. Nudí mě.". Řekl vyčítavě. Trey jenom protočil oči a dál se nevyjadřoval, přešel na druhou stranu postele, aby mohl obejmout Angel. Ta samozřejmě zářila štěstím. Hm, no dobře. Přistoupila jsem k Austinovi tak blízko, že jsem mohla cítit jeho dech, peprmintové žvýkačky a vnímat jeho deodorant. Lehce jsem si skousla ret a objala ho kolem krku. Podíval se mi z výšky do očí, viděla jsem v jeho zorničkách vzrušení, adrenalin. Viděla jsem tam ďábla a hřích. Tak moc jsem chtěla zkusit něco zakázaného. Prsty jsem vpletla Austinovi do vlasů a zatáhla, oddělil od sebe rty a zalapal po dechu.
Využila jsem příležitosti a začala ho líbat, po chvíli se přidal a já si jenom vychutnávála, jak prudce a agresivně nutí má nervová zakončení, aby reagovala. Byla jsem vzrušená. Tím, že jsem ho začala líbat první. Tím, co udělá Trey. Jednoduše vším. Zajela jsem jsem lehce nehty pod jeho tričko na zádech, začala jsem u lopatek. V polovině zad už moje nehty prudce drásaly jeho kůži. Když jsme skončili, mé plíce volaly po vzduchu.

Cool KidsKde žijí příběhy. Začni objevovat