Pohľad Kate
Začal zvoniť budík. Tú pesničku už pomaly začnem nenávidieť. Asi si ju zmením. Zobrala som mobil do ruky a potiahla prstom po displaji. Bad girls, pesnička od M.I.A. prestala hrať a ja som sa znovu zvalila do postele. Dve minúty som ležala ale potom som musela vstať. Dnes je posledný deň školy. Dostávame vysvedčenia. Je koniec školského roku a čakajú nás dva mesiace prázdnin. Najbližší týždeň sa musíme všetci vysťahovať z intráku. Išla som do kúpelne. Osprchovala som sa. Vlasy som si pomocou kulmy natočila do jemných vlnok. Keď som bola hotová s vlasmi, išla som sa nalíčiť. Dala som si jemný púder a na riasy som naniesla špirálu. Pery som si prešla skoro neviditeľným leskom. Pozrela som sa na seba a bola som spokojná. Obliekla som si červené mini šaty a čiernu koženú bundu. Na krk som si dala čierny náhrdelník a k tomu čierne náušnice. Išla som do kuchyne a rýchlo som zjedla jogurt. ,,Dobré ráno dobrú chuť." povedala rozospatá Kerry, ktorá mala namierené do kúpelne. ,,Dobré." povedala som. ,,Ako to že už si pripravená?" spýtala sa Kerry. ,,Veď je 6:58. " povedala som. ,, A v škole máme byť 08:00." Pivedala Kerry. Ja som otvorila ústa lebo som si myslela že v škole máme byť 07:30. Ale čo už. Kerry išla do kúpelne so smiechom. Dojedla som svoj stračatelový jogurt a išla som do svojej izby pre svoju kabelku. Kým som čakala na Kerry, dočítavala som posledné strany Horúcej vlny. Keď Kerry vošla do kuchyne, bola už oblečená a nalíčená. Obliekla si krémové minišaty a biely svetrík. Mala jemný mejkap a vlasu mala voľne padnuté na pleciach. Nemala žiadny náhrdelník, ale mala zlatý prsteň a výrazný náramok. Tiež zlatý. ,,Ideme?" spýtala som sa a ona prikývla. Ja som si obula čierne poltopánky s otvorenou špičkou a Kerry biele lodičky. Vyšli sme von a zamkla som. Keď sme prišli ku vchodu, bolo 7:45. Okrem nás tu stálo len zopár primanov. Po chvíli sme uvideli Amy. Obliekla si (tieto šaty neviem opísať. Pozrite si pri kapitole. Na obrázku je všetkých päť.) Vyzerala naozaj sexy. ,,Čaute. Vyzeráte fakt super." povedala Amy. ,,Aj ty vyzeráš úžastne." povedala som. ,,Nevidela si niekde Zaru s Nicol?" spýtala sa Kerry. Amy kývla hlavou vľavo a tam išli. Nicol tiež vyzerala super. Mala na sebe bordové šaty tesne nad kolená s opaskom. Na krku jej visel jemný prívesok. Vlasy mala rovné, tiež rozpustené. Obuté mala takisto bordové lodičky s prázdnou špičkou. Zara si obliekla (tieto šaty tiež nedokážem opísať. Pozrite na obrázku.) Vyzerala inak ako zvyčajne. Vyzerala dospelo. Spoločne sme vošli do budovy školy. Po prvýkrát sa mi stalo, že chalani z nás nevedeli spustiť oči. Niežeby to bolo nepríjemné, ale trochu mi to vadilo. Vošli sme do triedy a sadli sme si do lavíc. Keď do triedy vošla naša triedna, ktorá nás mala posledný rok, sme sa všetci postavili a začali tlieskať. Potom naša spolužiačka predstúpila a ďakovala jej za všetko, čo pre nás urobila. Potom nám profesorka rozdala vysvedčenia, a my sme mohli konečne vypadnúť. ,,Sme dobré." povedala som keď som si pozrela vysvedčko. ,,Všetky máme samé jednotky." dodala Zara. ,,Ako jediné z triedy." povedala Amy. Išli sme do reštaurácie, aby sme oslávili koniec školského roka. Večer máme ísť s Kerry, Rose, Henrym a s mojimi rodičmi na večeru. My sme išli do reštaurácie Longwood. Bola to budova postavená na konci osemdesiatych rokov. Ale bola dobre udržovaná. Mala staroružovú omietku a starodávne okná. Vyzerala trochu historicky, ale vo vnútri bolo zariadenie úžastné. Vošli sme tam a sadli sme si ku oknu v kúte. ,,Čo si dáte?" spýtalo sa nás tak dvadsaťročné dievča s blondvlasmi a modrým melírom. Zara hneď odpovedala: ,,Prosím si colu. A mohli by sme dostať jedálny lístok?" dievča prikývlo a ja som si objednala Vineu ako Nicol. Amy a Kerry si dali Fantu. ,,Tešíte sa že je koniec školského roka?" ,,Že sa pýtaš." odpovedala som Nicol. Všetky sa zasmiali. Bola tu uvoľnená atmosféra. ,,A teraz mi pekne povedzte čo ste včera zistilu." povedala Kerry. Amy nám vyrozprávala celý večer v klube aj v uličke. Nicol ju dopĺňala. ,,Takže má zavolať jednej z nás?" spýtala som sa. Ony povedali: ,,Áno". V reštauráci sme boli do tretej. Potom sme už museli ísť. Na intráku som sa s Kerry rýchlo prezliekla aby sme o pól štvrtej vyrazili. O štvrtej sme sa mali stretnúť u nich doma, a odtiaľ sme mali ísť na večeru. Ja som si obliekla čierne minikraťasy a biele voľné tričko s nápisom Cute girl. Kerry si obliekla letné modré šaty. O pól štvrtej sme zamykali internát. Ku nim sme šli taxíkom. Cesta trvala asi pätnásť minút. Keď sme zaplatili, vyšli sme von. Stáli sme pred ich domom. Kerry vytiahla kľúče a odomkla. Išli sme do jej izby. Sadli sme si na gauč a rozprávali sme sa. Rodičia mali prísť z hotela Lotos o štvrtej. Zajtra sa vracajú do Nemecka. Otec má služobnú cestui. Keď som bola malá, otec cestoval a mamina bola doma so mnou. Ale keď som mala jedenásť, išla som do internátnej školy a mamina začala cestovať s ockom. Mimochodom, bývame hodinu a pol cesty od New yorku. Preto sa rodičia ubytovali v hoteli. Ešte týždeň budeme na internáte, a potom idem na týždeň domov. ,,Už ste tu?" ozvala sa Rose zdola. Kerry odpovedala: ,,Nie!" Rose zakričala: ,,Ok." Po piatich minútach sa ozval zvonček a my sme zbehli dole. ,,Ahoj mami, oci." povedala som a vyobímala som ich. ,,Gratulujeme." povedala mamina. Vlepila mi bozk na čelo. Ocino ma potľapkal po chrbte a potom sme vyrazili. Išli sme do nejakej kaviarne. Tam sme si dali niečo na pitie. A rozprávali sme sa. ,,A čo..." začala mamina ale prerušil ju zvuk telefónu. ,,Kerry rýchlo zdvihla mobil a naznačila že ide preč. My sme ju nechali. Mamina sa ma zase niečo spýtala ale ja som ju moc nepočúvala. Odpovedala som automaticky. Keď prišla Kerry, spýtala sa Rosew: ,,Kto to bol?" ,,Nicvol." povedala a ja som zdvihla obočie ona perami niečo naznačila, ale nevidewla som čo. Ja som naznačila že jej nerozumiem. Ona ukázala na mobil a potom naznačila výstrel zbrane. Najskôr som nerozumela, ale potom som pochopila čo myslí. Volal jej Johnes. A kedy? Naznačila som perami. ,,Zajtra ráno." povedala. Ja som prikývla. V kaviarni sme sedeli do šiestej. Potom nás vysadili pri internáte. Napísala som Amy, Zare a Nicol že zajtra ráno o deviatej sa máme stretnúť s Johnesom. Potom som sa umyla a ľahla som si. Bola som unavená. Do desiatich minút som zaspala. Ale sníval sa mi sen. Niekto ma zase naháňal. A zabil.
YOU ARE READING
Skúška
ActionKate, Kerry, Nicol, Amy a Zara sú normálne školáčky, ktoré sa tešia na prázdniny. Plány im však pokazí vražda, ktorú nikto nevie vyriešiť. Ľudia sa začínajú báť, či je v škole bezpečno. Budú dievčata riskovať svoj život alebo ostanú v bezpečí domov...