8. kapitola

116 11 7
                                    

,,Však nás tam nepustia." hlesla Kerry neskôr, keď sme povedali Zare a Nicol čo sme sa dozvedeli na párty. ,,Niečo vymyslíme." povedala Amy. ,,Ale Kerry má pravdu. Nepustia nás tam." povedala som. ,,Nebuďte také pesimistické. Nejako sa tam dostaneme." Jej sa to hovorí! Má šestnásť. Vyzerá na dvadsať a je vysoká. A ja? Mám pätnásť, vyzerám maximálne na... na pätnásť. ,,Niečo mi napadlo." povedala Nicol a jej očká sa šibalsky usmiali. ,,Čo tak im povedať, že sme niekto iní. Mám na mysli Sally. Sally Barrentsovú." ,,Tvoja sestra?" ,,Áno. Má dvadsaťdva, sme skoro ako dvojčatá. Stačí získať jej občiansky preukaz." ,,Ako to chceš urobiť?" spýtala som sa so záujmom. Nápad je celkom dobrý. ,,Stačí si nájsť dôvod na jej návštevu do Kolumbiískej univerzity. Chodí tam na právo." ,,Ok," povedala som, ,,ešte potrebujeme nejaký dôvod. " ,,O týždeň má meniny. Mohla by som tam zájsť preto. A ak by sa pýtala, prečo idem skôr, poviem že budúci týždeň nemôžem." ,,A čo urobíme keď jej ho zoberieš? Určite si všimne že jej chýba občiansky?" spýtala som sa. ,,Pôjdem tam pozajtra poobede. Pozajtra večer je ďalšia párty. Na druhý deň jej ho vrátim. Nejako sa tam nepozorovane dostanem. Bude to ľahké." ,,Ok. A pôjdeš tam sama?" ,,Tak to určite nie, "povedala Nicol aj Amy. ,,Pôjdem s ňou." povedala Amy. ,,Len potrebujem falošný občiansky. Podľa toho čo viem z filmov, stojí okolo 1000 eur. Poskladáme sa?" ,,Určite." povedali sme. ,,Tak sa zajtra stretneme v parku. Ok?" ,,Ok." Amy, Zara a Nicol odišli a Kerry išla do izby. Ja som išla do tej svojej.
Je jedenásť hodín večer a ja nedokážem zaspať. Tak som si zapla mobil a pripojila som sa na wifi. Do vyhľadávača som zadala www.topseries.com a pustila som si môj najobľúbenejší seriál Castle. Po desiatich minútach som zaspala.
Ráno som išla do školy. Veď ako inak. Je streda. V škole bolo hrozne. Z matiky som síce dostala dve jednotky, ale z angliny som dostala trojku. Dúfam že to nevadí. Veď tam mám samé jednotky. Na ďalších predmetoch som sa nudila. Napríklad taká geola či občianska. Totálna nuda. Po škole som išla do obchodu. Vošla som do auparku a pustila som si hudbu do uší. Bol tam hrozný hluk. Prešla som skoro cez celý aupark a konečne som sa dostala do banky. Vybrala som dvesto eur na falošný občiansky. Keď už som bola v obchode, išla som si kúpiť niečo na jedenie. Potom som sa vrátila na intrák. Boli štyri hodiny a o piatej sme sa mali stretnúť v tom parku. Rýchlo som si išla spraviť aspoň niektoré úlohy. Urobila som si biológiu a už som musela ísť. S Kerry sme vyšli von a išli sme do parku. Keďže sa nám nechcelo ísť pešo, a nemohli sme ísť autom, išli sme na korčuliach. Boli sme tam veľmi rýchlo, ale aj tak sme prišli posledné. Každá vytiahla po dvesto eur, a dali sme to Amy. Dnes v noci sme mali ísť po preukaz. Len dúfam že sa nič nestane. V tej uličke kde pôjdeme, to nie je veľmi bezpečné. ,,Stretneme sa večer o desiatej." povedala Amy a my sme prikývli. ,,Ešte niečo potrebujem." povedala. A jaj. To nebude nič dobré. ,,Potrebujem vybrať fotku ktorú tam nalepíme." ,,Ach!" povedali sme všetky ostatné. Pokrútili sme hlavou a usmiali sa. Vedeli sme že si robí srandu. Teda aspoň sme si to mysleli. No ona vytiahla hádam dvadsať fotiek. My sme sa na ňu len pozreli so zdvihnutým obočím a ona sa na nás spýtavo pozerala. Ukázala som na jednu fotku a ostatné súhlasili. Ona sa na ňu pozrela a povedala: ,,Tá je v pohode." povedala a dala si ju do peňaženky. Spolu sme odišli a odprevadili sme Zaru Amy a Nicol ku intráku. Potom sme išli ku nám. Dorobili sme si úlohy a išla som do svojej izby. Z tašky som vytiahla čokoládu čo som si kúpila v auparku a začala som ju jesť. K tomu som si otvorila knihu Horúca vlna a začala som čítať. Keď bolo pól desiatej, vyšli sme s Kerry von. Pri vstupe na intráky sme sa stretli s Amy. Zara a Nicol ostali doma. Privítali sme sa a vyšli sme z pozemkov školy. Vybrali sme sa pre nový falošný občiansky preukaz do temnej nebezpečnej uličky New Yorku.

Ahojte, ďakujem vám veľmi pekne za votíky a ready. Chcela by som vás o ne veľmi pekne poprosiť a aj o komenty. Čo si myslíte, dostanú falošný občiansky?:-)

SkúškaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon