1.5

64 2 0
                                    

kenzie @sunshinelashton

you'll always be my 11:11 wish

ashton (3:00 am): WHO'S THIS SPECIAL SOMEONE YOU KEEP TWEETING ABOUT.

kenzie (3:01 am): no oneee

ashton (3:02 am): im your best friend therefore you must tell me :(

kenzie (3:03 am): :3

(A/N CHANGE OF CONVERSATION FOR THE FIRST TIME IN THIS STORY BECAUSE I WANT MORE CHARACTERS THAN JUST KENZIE AND ASHTON SO IM PUTTING MYSELF IN. NOT EVEN SORRY)

tommo <3 (kenzie) : KAYLA

hazza <3 (kayla): WHAT? DID LARRY COME OUT ?!!!1!!!?

tommo <3 (kenzie): NO I WISH :( ASHTON KEEPS ASKING WHO IM TWEETING ABOUT AND IDK WHAT TO TELL HIM.

hazza <3 (kayla): IDK MAYBE TELL HIM THAT THEYRE ABOUT SOMEONE ELSE?? JUST PRETEND THEYRE NOT ABOUT HIM. OR TELL HIM THEYRE ABOUT HIM IDK. ITS YOUR CHOICE.

tommo <3 (Kenzie): UGH WHY IS HE SO OBLIVIOUS ABOUT HOW I FEEL ABOUT HIM???

hazza <3 (kayla): IDK GUYS ARE STUPID.

hazza <3 (kayla): IF YOU WOULD PUT ME IN A DM WITH HIM ID TALK SOME SENSE INTO HIM.

tommo <3 (kenzie): YOUD JUST ASK HIM FOR LOUIS AND HARRY'S PHONE NUMBERS.

hazza <3 (kayla) : AWH YOU KNOW ME SO WELL.

hazza <3 (kayla): I GTG MY FAV FAN FICTION WAS UPDATED. GOOD LUCK BBY.

tommo <3 (kenzie): WHY IS FAN FICTION MORE IMPORTANT THAN MY GUY PROBLEMS.

hazza <3 (kayla): I NEED TO KNOW IF MY MALUM SHIP GOT TOGETHER OKAY.

(back to kenzie and Ashton's conversation)

ashton (3:25 am): kenzie????

ashton (3:26 am): you still there?

kenzie (3:27 am): yeah sorry. I was talking to my friend

ashton (3:28 am): sooo who are your tweeted about??

kenzie (3:29 am): my crush.

ashton (3:30 am): ooh who's this crush?

kenzie (3:31 am): goodnight ash :3


---------

A/N

I put myself in my own story and i have no regrets :) I have like half this story written and I'm so hype. heheh

comment and vote !! ilysm

-kayla xx

3am thoughts // ashton irwinWhere stories live. Discover now