רעש העקבים השחורים של ג'יין הדהד ברחבי המסדרון כאשר נשאה בידיה מברק חשוב.
מעולם לא היה מברק עם תוכן כזה, ופניה נחרשו קמטים כשקיבלה אותו מעליזי.
היא הגיעה לדלת ורודה גדולה, בצורת לב שהתנשאה עד לתקרה. רגע לפני שנכנסה, היא סידרה את שמלתה הצהובה, והסיטה קווצת שיער חום אל מאחורי אוזנה.
היא דפקה בדלת. וחיכתה.
"הכנס!" אחת מהנסיכות אמרה, וג'יין דחפה את ידית הזהב ונכנסה.
החדר היה גדול מאוד, וורוד מאוד. זאת הייתה העקשנות של פלורה שעיצבה את החדר.
הפיה הארורה.
חלונות ארוכים היו מקובעים בקירות. בעוד שוילונות ורודים וארוכים כיסו אותם והגיעו עד לרצפה הורדרדה.
הקירות היו עמוסים בספרי אגדות בעלי כריכה יפה ותצלומים של סצנות שונות מכל סרטי דיסני. החדר היה עמוס באלפי חפצים שונים מכל הסרטים. ובכל מקום יכולתם למצוא מברשת שיער של אחת מהנסיכות (חוץ ממרידה. מרידה שנאה להסתרק).
באמצע החדר, עמד שולחן ורוד גדול, שסביבו היו שלושה עשר כיסאות גבוהים ומרופדים, שעליו ישבו שניים עשר נסיכות, בעוד שכיסא אחד ריק כבר שש עשרה שנה.
מולאן הבחינה בה, והניחה את ספר האגדות על כיפה אדומה בצד. "היי ג'יין." חייכה אליה.
ג'יין בלעה את רוקה. "היי... אממ... אני אשמח בבקשה לקבל את תשומת ליבכן?" ביקשה בשקט, וזעה באי נוחות.
היא לא הרגישה בנוח כל כך בחדר הזה. הרי, היא רק אחת מהעובדים בארגון הDASP החדש, ולא הרגישה טוב כשהיא נמצאת עם כל הבוסיות שלה.
"יש לי... מברק. מבת הים הקטנה." אמרה.
"אריאל?"
"מזמן לא שמעתי ממנה."
מלמולים נשמעו ברחבי החדר ואיתם גם עלתה ההתרגשות.
יסמין הרימה את ידה, והשתיקה אותן.
ג'יין התקדמה לכיסאה, והעבירה לה את המברק.
יסמין קראה אותו במהירות, ומיד העבירה אותו לטיאנה שישבה לימינה, וכך הלאה עד שהוא חזר אליה."זה לא טוב..." שלגיה לחשה, "זה מעולם לא קרה... למה עכשיו? למה אצלה?" היא מלמלה לעצמה.
"אנחנו קיימים רק שש עשרה שנה. מאז שפיטר וונדי התחתנו והחלטנו לנהל את כל העסק הזה... לא חשבתי שתקרה תקלה כל כך מהר." אנה אמרה, ורפונזל הסכימה."תנו לי לראות את זה שוב." בל ביקשה. יסמין העבירה לה את המברק.
"'תוציאו אותי מהכלא הזה!'..." היא קראה בקול, "עד כדי כך נורא לה שם?" היא שאלה.
"זה לא יכול להיות כל כך נורא. אם זה היה כל כך נורא, היא הייתה בתוך הגוף של אורסולה, אבל היא לא. היא בגוף של ילדת דיסני. מה כל כך נורא?" פוקהונטס שאלה.
YOU ARE READING
The Little Red Head
Fanfiction#53 at fanfiction - 6/1/2016 "The human world... It's a mess." - Sebastian, The Little Mermaid. 16 שנה חלפן מאז שהנשמה של נסיכת הים הנודעת של דיסני נכנסה לגוף של אדם. אבל כבר ברגע שהנשמה של בת הים הקטנה נבלעה בתוך גופה של התינוקת החדשה, היא פקפקה...