היי כולם! בבקשה תשמעו את השיר בקטע שאריאל שרה!
רות סוף."אלסה, את יכולה בבקשה למזוג לי מעט תה?"
"כמה סוכר?"
"אחד עשר כפיות."
הנסיכות ישבו סביב השולחן הורוד, ואכלו את ארוחת הבוקר שלהן. זאת הייתה הפסקה, והן ניצלו אותה לפטפוטים ואכילת כריכי פומפרניקל ושתיית תה עם הרבה סוכר.
"אתן יודעות," רפונזל אמרה לפתע, "מעניין איך מסתדרות יסמין ומרידה במקרר..."
ברגע ששמה של יסמין הוזכר, אנה החלה להסמיק.
"אני מקווה שהן לא קופאות מקור שם. יסמין רגילה למזג אוויר לוהט, הגוף שלה לא יכול להתמודד עם טמפרטורות כאלה גבוהות." היא אמרהטיאנה ליכסנה את מבטה לעברה, "אנה, הכל טוב?"
"ב-ברור שכן, למה שלא יהיה?" גמגמה.
טיאנה הרימה גבה, "את התחלת להסמיק ברגע שרפונזל התחילה לדבר על הנושא הזה."
"ל-לא, על מה את מדברת?"
טיאנה השעינה את ראשה על כף ידה ושיחקה עם הכפית שלה, "זאת יסמין?"
"לא." היא שיקרה, פרצופה העלה אדים.
נחרת צחוק פרצה מסינדרלה בלי שום קשר.
"למה את מסמיקה כשמזכירים את השם שלה?"
סינדרלה המשיכה לנחור מצחוק, ואף אחת לא הבינה למה. דמעות צחוק החלו לפרצוץ מעיניה התכולות ולטפטף לתוך הפה שלה.
סינדרלה מוזרה, אי אפשר להאשים אותה."אנה, משהו קורה?"
"יסמין גידלה זקן? למה את מסמיקה?"
"אומייגאד, למה לא אמרת לי שאת לסבית?!" אלסה צווחה.
כל הבנות המטירו שאלות, שאנה לא הבינה איך הן הגיעו למסקנות...
כאלה.
"די!" צעקה, ובבת אחת כל ההמולה השתתקה, "כלום לא קרה ליסמין, היא לא גידלה זקן ואני. לא. לסבית!" היא צרחה בזעם.
"בסך הכל שלחתי אותה לעולם האנושי כדי שתוכל לוודא מקרוב ששום רגשות מצד אלדין לא יפותחו אל אריאל! אוקיי?!" זיעה הרטיבה את מצחה, ושיערות סוררות קפצו מצמותיה.
אלסה פערה את פיה, "הכנסת אותה לתוך העולם האנושי? בלי לעשות דיון בכלל?"
אנה התעלמה.
"אני חושבת שזה היה רעיון טוב להכניס את יסמין לסיפור הזה." מולאן אמרה לפתע.
"אבל יותר חשוב מזה," עכשיו היא פנתה אל אורורה, "הסיפור עם אריאל קרולינה סמית' צריך להתחיל לזוז מהר יותר,"
"יש לה רק חמישה ימים עד שהיא תאבד את נשמת הדיסני שלה."
***
YOU ARE READING
The Little Red Head
Fanfiction#53 at fanfiction - 6/1/2016 "The human world... It's a mess." - Sebastian, The Little Mermaid. 16 שנה חלפן מאז שהנשמה של נסיכת הים הנודעת של דיסני נכנסה לגוף של אדם. אבל כבר ברגע שהנשמה של בת הים הקטנה נבלעה בתוך גופה של התינוקת החדשה, היא פקפקה...