Uyanmıştım. Uyandığımda elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gitmiştim. Lavabodan sonra mutfağa gittim birşeyler atıştırmak için fakat coğunlukla yemek bozulmuş durumdaydı. Bozuk olmayan yemekler kısıtlıydı. Çok az bir ekmek parçası ile karnımı tok tutmak için yemiştim. Deniz de uyanmıştı. Aramızda planları konuşmuştuk , tartışmıştık.
Berkay : "Deniz bizim acil silah ve ayağımızı yerden kesecek bir araç lazım."
Deniz : "Evet dostum. Etrafımızda binlerce hatta milyonlarca zombi denen yaratıklar bulunuyor."
Berkay : "Aynen. Hayatta kalmak için uğraşmak gerek ve bu uğraşlarımızı en iyi araçlarla yapmak gerek."
Deniz : "Göktuğ'u uyandıralim ve şu korkunç evden gidelim."
Göktuğ'u uyandırmaya gittik. Göktuğ uyanmıştı. Hep beraber sessizce dışarı çıkmıştık. Bize lazım olan araçlar sadece silah ve arabaydı. Önceden bulduğumuz arabayı zombilerin kovalamasıyla orada bırakmıştık.
Silah bulmak için bir silah satıcısı yerine gidiyorduk. Yürüyorduk yürüyorduk ... Silah satıcısına geldiğimizde kapı kırıktı. O lanet zombiler her yeri kırmışlar. Silah dükkanına girdiğimizde 3 zombi vardı. Zombileri nasıl atlatacaktık bilmiyorduk. Birden aklıma kitapta okuduğum bir çözüm gelmişti ve 3 kişiydik bu çözümü uygulayabilirdik. Zombiler üstümüze yavaş yavaş geliyordu. Ben bağırarak ;
Berkay : "Göktuğ sen zombileri kendine çek ve silah dükanından uzaklaştırmaya calış. Şimdi !"
Diye bağırmıştım. Göktuğ zombileri kendine çekmek için değisik hareketler yapıyordu ama iyi gibi görünüyordu. Bizde o anda silah dükkanında silahların saklandığı odaya girip alabildiğimiz kadar silah , mermi gibi araçları almıştık. Koşarak dükkandan çıktık ve Göktuğ'u yakalamaya çalışan lanet zombileri öldürmek zorundaydık. Elimde bir pompalı silah vardı. Mermileri hızlı bir şekilde yerleştirdim ve korkarak , zorda olsa ilk kurşunu zombiye sıktım fakat vuramadım. İkinci sıkmamda birini vurmuştum. Diğer 2 zombi ise üstümüze geliyordu, çok yakındı. Gözlerimi kapattım ve arka arkaya silah sesi geldi. Yavaşça gözlerimi açtım. Deniz ve Göktug yaşıyordu fakat zombiler için aynı şeyi diyemeyeceğim. Hiç birini öldürmemistim ama bir yaşayan ölü yani zombi öldürmüştüm. Silah sesini duyan zombiler arkamızdan bize doğru koşarak geliyorlardı. Elimde 2 silah vardı. Tabanca olanı Göktuğ'a atmıştım. Bende de pompalı silah vardı. Üstümüze gelen zombiler oldukça çoktu. Yaklaşık 20 zombi vardı herhalde. Elimizdeki silahlar ile elimizden geldiğince , rastgele zombilere doğru sıktık. Hepsini vurmuş gibiydik. Bazıları yaşıyordu ve koşarak zombilerin olduğu yerden uzaklaşmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Günlüğü
AdventureDünyada yeni oluşan virüs yavaş yavaş tüm dünyayı kasıp kavurmuştur.Virüsten etkilenen çoğunluk nüfüs değişik hareketler gösterip yaşayan ölü haline dönüşmektedir. Bu nüfustan kurtulan sayılı insanlardan sadece 3 kişinin "Zombi Günlüğü" serüveni.