06.

1.3K 56 7
                                    

En hier is weer een hoofdstuk uit Nederland! Haha best raar, eerste hoofdstuk van Rode kaart die in Nederland gepubliceerd word :p Ja vind ik leuk :') Ik had eigenlijk gister moeten updaten maar ik kwam gister pas aan waardoor ik bijna de hele dag heb geslapen :p Btw, als in het verhaal Make you feel my love  word aangekondigd speel de toegevoegde video alsjeblieft af, leest beter en vind ik ook leuker haha

Oké, hier komt mn fave hoofdstuk:

_______________

Iris was al vroeg wakker om iets terug te doen voor Viktor, Jane, Henrik en Magnus omdat zij ook zo veel dingen voor haar deden. Zachtjes zong ze mee met de liedjes die te horen waren door haar oordopjes. Terwijl ze bijna aan het multi tasken was omdat ze een ei aan het bakken en een broodje gezond aan het maken was. Het derde ei was nog maar net klaar en de vierde lag alweer in de pan. Snel liep ze naar de koelkast en keek of er nog kaas en ham was zodat ze sandwiches kon maken.

'Shit.'

Ze ging gister boodschappen doen met Viktor en Steven maar ze was er niet op gekomen om kaas en ham te kopen. Ze was nog steeds boos over het feit dat Steven echt een eikel was de eerste dag en nog steeds was hij niet de liefste maar wel wat beter. De band tussen Iris en Viktor werd met de dag beter en het leek nu bijna een broer zus band. De meerderheid van de dag trok Steven op met Magnus en ging Iris met Viktor op pad om Denemarken een beetje te ontdekken. Vaak in de avond gingen ze ook samen hardlopen, Viktor deed het alleen voor Iris omdat hij wist dat zij vaak in de avond gaat hardlopen. Natuurlijk vond Iris dat hartstikke lief en daardoor leerde ze elkaar ook steeds beter kennen.
Iris slaakte een zucht en ging maar weer verder met tomaten snijden. Snel draaide ze nog het ei om en daarna ging ze weer over naar de broodjes gezond.

'AAH!'

Gilde Iris toen ze werd opgetild door twee sterke armen.

'Wat ben jij aan het doen kleine muis?'

'Mh, gaat jou niks aan.'

'Oh nee?'

Iris werd naar de bank gedragen waarna ze erop werd gegooid. Viktor ging op haar zitten en begon haar te kietelen waardoor ze heel hard begon te lachen.

'Vik stop.'

Zei ze met tranen in haar ogen terwijl ze probeerde niet van de bank te vallen.

'Zeg dan wat je aan het doen bent.'

'Nee.'

'Dan stop ik ook niet.'

Viktor bleef bijdehand en porde de hele tijd in haar zij, haar zwakke plek.

'Oké oké.'

Lachte ze.

'Jij hebt gewonnen, ik maak ontbijt.'

'Oeh onze kok is bezig.'

'Kokin.'

Verbeterde Iris Viktor. Inmiddels was Viktor alweer van haar afgegaan.

'Shit, straks brand het aan.'

Snel rende ze naar de pan en haalde het ei eruit.

'Hé, shh rustig joh, die was nog lang niet verbrand.'

'Nee maar het moet perfect zijn.'

'Mijn ouders vinden alles goed hoor muis.'

Viktor noemde Iris bijna de hele tijd kleine muis omdat hij nu heel goed merkt dat Iris een kop kleiner was en ze vaak kaas at.

'Maar ik niet.'

Iris gaf Viktor een bijdehand tikje op zijn neus waarna ze zich meteen omdraaide om om vervolgens weer een nieuw ei in de pan te gooien.

Rode KaartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu