07.

1.4K 54 6
                                    

Deze tekening is echt zo lief <3 Gebasseerd op hoofdstuk 6 en gemaakt door annepanne92 Ik vind de tekening helemaal geweldig haha nu wil ik ook een Viktor :')

____________

Het geluid van een slot dat geopend werd liet de zoen binnen no-time stoppen. Iris was natuurlijk bang dat het Steven zou zijn, maar die angst was voor niks want Jane kwam vrolijk de kamer in. Opgelucht zuchtte Iris, maar er zat niet alleen opluchting in de zucht, ook wel spijt dat ze de zoen had verstoord. Jane wou juist dat die twee samen kwamen, en had het dus ook niet erg gevonden als ze stonden te zoenen. Sterker nog, het liefst had ze gewild dat Iris zwanger zou zijn van Viktor. Oké, dat is wel iets te overdreven. Jane keek de twee met eens grijns aan.

'What are you both doing?'

'Eh... nothing.'

'Kissing.'

Zei Viktor trots. Hij had het gevoel dat hij Iris al helemaal voor zichzelf had, waar hij totaal naast zat.

'And what about Steven?'

'He's playing FIFA with friends.'

Iris legde een toon in haar stem dat het duidelijk was voor Viktor dat hij haar nog niet had gewonnen. Viktor merkte dat en realiseerde zich nu ook pas dat dit pas het begin was en dat er nog vele obstakels te begaan waren. Toen Iris naar de tijd keek zag ze pas dat ze al een half uur met Viktor had staan zoenen. En het ergste was nog dat ze had belooft om vandaag het huishouden te doen, maar het enige wat van pas is gekomen is dat de kaars nu op een andere plek staat.

-

'Hoe waren de vrienden van Mag?'

'Deens.'

Steven lag al half te slapen maar Iris was nog klaar wakker en dat probeerde ze nu ook bij Steven voor elkaar te krijgen, maar dat kon ieder moment zwaar mislukken. Het was alleen een kwestie van tot 3 tellen. 1...2...3... en tada, Steven was in dromenland. Iris besloot haar telefoon erbij te pakken en zag vier gesprekken waar ze uit kon kiezen: Laura Haansbergen, Mitch Loovelden, Magnus Fischer en Viktor Fischer. De eerste viel al af, die werkte altijd in de avond aangezien ze barmeisje was. Mitch was nooit zo van late tijden dus die lag waarschijnlijk al heerlijk op een oor. En tja, Magnus, was eh, Magnus. Geen Viktor dus, wat Iris stiekem heel graag wou. Ze tikte op het gesprek en zag dat Viktor ook nog wakker was. Haar duimen deden de hele tijd hetzelfde dansje, ze wist niet wat ze moest typen. Daardoor schrok ze ook toen er ineens aan het typen... onder Vik met een hartje tevoorschijn kwam.

Viktor Fischer:

Moet ik het gesprek dan maar beginnen? :')

Iris Haansbergen:

Haha sorry...

Viktor Fischer:

Geeft niet, ik wist ook niet of ik je wel een bericht moest sturen maar toen je de hele tijd aan het typen was dacht ik, laat ik het toch maar doen ;)

Iris Haansbergen:

Steven is weer saai aan het wezen, hij slaapt al terwijl ik wil praten :'(

Viktor Fischer:

Stiekem mis je mij gewoon :p

Iris Haansbergen:

Vik, je ligt een kamer naast mij

Viktor Fischer:

Ja, daar lig ik al een uur zonder jou. Lang genoeg om me te missen toch?

Rode KaartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu