Celkom fajn chalan :)

137 12 0
                                    

July POV:"Ďalej " zakričala som na osobu ktorá mi narúšala moju chvilku seba lutovania a plakania , rozmýšlania a hladenia dakam do ulíc Sydney . "Ahoj , prepáč že ta ruším ale chcel som vedieť či si OK " povedal modrovlasí chalan stojaci vo dverách "Ehm.. ano som " povedala som s menším zaváhaním "No to vieš komu vrav , počuj nechcem byť zlý ale vidím na tebe že sa trápiš a chcel by som vedieť prečo aj keď ma do toho nič nieje " povedal chalan myslím že sa volá Mike a prisadol si ku mne na moj posed na okne , ten chalan má pravdu nieje ho do toho nič ale aspoň niekto sa o mna zaujíma "No tak keď to chceš vedieť fajn , niesom OKej , rozišla som sa s chalanom s ktorým som bola 3 roky , práve som do seba hodila celú flašu Vodky , bolý ma brucho a chce sa mi vracať s tochto poondiateho sveta , život jr Kurva beštia " povedala som a v tom sa mi do očí nahrnuli dalšie slzy "ouh toto ma celé mrzý .... ja nechcel som .... ja ... ja som Idiot prepáč" ospravedlnoval sa mi Mike "Ale ty sa nemáš začo ospravedlnovať to skorej tento zasraný svet mal by zaniknúť dokonca aj invázia zombíkov by bola príjemnejšia ako toto celé " zasa som zo seba vyvalila , Julia prečo toto všetko mu vravíš veď ho to itak nezaujíma . Vravel mi vnútorný hlas na ktorý som sem tam mierne nasratá "ach Julča nerob si s toho nič chalan ktorý ta mal si niekde teraz užíva kím ty sa tu trápiš , asi nevedel čo má pri sebe pretože sa tu rozprávame cca 20 min a podla mna si skvelá baba a teraz utri slzy a poriadne ma obím " povedal Mike a ja som ho poslúchla objala som ho tak silno ako som len vedela je to celkom fajn chalan . "Dakujem , za pomoc Mikey ale chcem byť ešte chvilku sama možno potom zavolám kamoške a spolu si pozreme The Walking Dead pretože len to mi teraz pomôže " povedala som s úprimním úsmevom . "Nemáš začo Julča " povedal a odkráčal von s mojej izby .
Mikey POV:
Keď som zišiel dole chalani na mna čakali ako na krála "No čo si zistil" opítal sa ma Luke "že sa rozišla s priatelom že jej neni dobre a že je nasratá na celý svet " povedal som a Lukáš hneď zhukol "ten buzerant, mojej malej sestre nik ubližovať nebude " povedal a začal do všetkého kopať . Zrazu niekto zazvonil tak ked nikoho nebolo k činu otvoriť tie posraté dvere ujmol som sa toho ja . Otvoril som dvere a v nich stála ,chudá, vysoká a celkom dobre vyzerajúca brunetka . "Ahoj som Geby , som Juliiná kamoška " predstavilo sa dievča . "Ehm ... ahoj ja som Mike , Lukášou komoš " predstavil som sa ja . "No tak fajn a smiem isť dalej " opítala sa Geby "ozh iste prepáč " povedal som a obydvaja sme sa zasmiali . Geby volšla do domu a zo všetkou slušnostou pozdravila vsetkých v obyvačke . Som velmi všímavý človek tak som si nemohol nevšimnúť ako Ash po Geby pokukuje , bolo to vtipné pretože Ash sa hamblivo zabával s kučerami a Geby ta nenápadne na Asha žmurkala .
July POV :
Kím som sedela v posteli napádalo ma vela vecí , zapnúť si hudbu( naplno, zobrať žiletku , ísť sa prejsť a mnoho dalších vecí . Lene hudbi som si zapla ale tak aby nevletel do izby brat a nezobral mi rádio ,na žiletku achh..... žiletka ni nerieši nebudem robiť to z čoho som sa už dávno poučila rezanie je zlé a ja to už viem a henten pako mi za to nestojí , prejsť sa .... no myslím že po dnešnej prechádzke sa mi už nejako nechce . Z rozmýšlania ma vyrušilo klopanie na moje dvere "Vstúpťe " zakričala som "OmG Julča čo sa tu opúšťaš , máš na viac ako je Oliver zlatkooo pozri čo to s tebou robý , poť pozrieme si The Walking dead , vyžerieme celú chladničku a spravíme si babský večer " vychrlila na mna Geby keď vošla do izby "Tak fajn ale že tu ostaneš na noc " povedala som "jasné zlato moje ale slúb mi že už nebudeš viac plakať si krásna baba a slzy ti nepristanú " povedala Geby s úsmevom "tak fajn " povedala som a usmiala som sa Geby ma vždy dokáže rozosmiať. Pripravila som postel a Geby zapla The Walking dead ešte som zbehla dole pre popcorn a tri balíky chipsov ešte colu a babský večer sa može začat . Asi v polovici filmu nám do izby vletel brat "Julča chalani tu ostanú na noc dobre ?? " opítal sa ma a ja som nemo prikívla pretože som bola zažratá do filmu .
Haleluja nová , trošku odveci a trošku krátka časť no nič dúfam že si to spoň niekto prečíta a ak si to aj niekto prečíta budem velmi vdačná tak sa majte a čakajte novú časť až na budúci tíden tak Bye my magicGirls ;)

I,m not perfect ////M.C///Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora