SELENA GOMEZ POV:
Samen met Justin zijn we onderweg naar ons nieuwe huis in een klein, rustig dorpje in Texas. We hebben er echt super veel zin. 'Ik hoop maar dat ze een beetje goede bedden hebben, Sel' zegt Justin. Ik geef hem een duwtje in de auto en schud mijn hoofd. 'Wij moeten als eerst aankomen, dan kunnen we boven slapen' zeg ik. Justin knikt 'Zodat ze jou harde gekreun niet horen in de nacht?' vraagt hij. Ik kijk hem aan 'Nee Justin' zeg ik en duw hem nog iets harder en geef hem dan een zoen op zijn mond. 'Hoho! ik moet letten op de weg' zegt hij streng. Ik lach en kijk op de Tomtom. 'nog een kwartier en dan zijn we er' zeg ik. Mijn telefoon gaat af in mijn tas. Ik graai in mijn tas en open het berichtje. 'Miley rijd met mij mee :x' stuurt Ariana naar mij. Ik lach en stuur iets terug 'Zo erg kan het niet zijn'. Ik zet mijn telefoon weg. 'Miley rijd met Ariana en Harry mee' zeg ik lacherig. 'Wie heeft haar überhaupt mee gevraagd, dat wijf spoort niet helemaal' zegt Justin. 'Het zou zielig zijn als zij als enigste achter zou blijven, wij zijn haar enige vrienden en het kan leuk worden.' zeg ik. 'Ja de ruzie's gaan erg leuk worden tussen ons, want ik mag haar echt niet' zegt Justin.
Na 15 minuten ongeveer parkeren we de auto bij het huis. Het is een oud houten huis. Maar wel groot en het ziet er net uit als een van die horror huizen uit films. 'Groot' zegt Justin en loopt naar binnen. We rennen naar boven en pakken de grootste en ruimste kamer die er is. Ik doe mijn koffer open maar dan voel ik Justins handen achter me. 'Justin' zeg ik en draai me om. Hij zoent me en zijn handen glijden onder mijn trui.
HARRY STYLES POV:
'We zijn weer verkeerd, godverdomme!' zeg ik boos. 'Rustig schat, we vinden het wel' zegt Ariana. Ik stop de auto en kijk om me heen. Ik ben al drie keer verkeerd gereden en heb niet echt meer zo veel zin hierin. 'Ik rijd niet meer' zeg ik en haal me handen van het stuur af. 'Dan loop je toch lekker' zegt Miley. Ik draai mijn ogen en kijk naar achter 'Jij was hier niet als Selena je niet had mee gevraagd dus jij moet al helemaal niets zeggen Miley' zeg ik en draai me weer om. Ik hoor een zucht van achter en stap uit. 'Ariana rij jij nu even?' vraag ik. Ze knikt en gaat achter het stuur zitten.
'Hier is het ergens' zeg ik en zie dan Justins auto staan bij een groot houten huis. Ariana parkeert de auto ernaast en dan stappen we uit. We pakken alle koffers uit de auto en kloppen aan. 'Niemand doet open' zegt Miley en trapt tegen de deur. 'YO JUSTIN EN SELENA!' roep ik en hoor dan voetstappen naar de deur komen. 'Nu pas?' zeg ik en zie dat hun haar helemaal door de war is. 'Nu al geneukt?' zeg ik pesterig en loop naar binnen. 'Nee Harry' zegt Justin en zet zijn haar snel goed. Ik lach. Ik en Ariana kijken even rond en kiezen een kamer onder die van Selena en Justin. 'Best eng huis' zegt Ariana. 'Ja, vanavond gaat het spoken!' zeg ik en kietel haar. Ze lacht en rent naar beneden. Ik loop ook naar beneden en zie iedereen op de bank zitten. 'Ugh er is hier nog geen internet' zegt Miley en houd haar telefoon omhoog. 'Telefoon verslaafd?' zeg ik. Ze draait haar ogen en loopt weg. 'Jongens laten we een toffe House party houden hier vanavond' zegt Justin. 'Ja, nodig al je vrienden uit!' zeg ik. Iedereen pakt zijn telefoon en stuurt berichten. 'Oke, vanavond om 9 uur is iedereen er'.
VANAVOND OM TIEN UUR:
MILEY CYRUS POV:
Het is behoorlijk druk en er staat harde muziek op. Ik zit even aan de kant op me telefoon en beweeg een beetje mee om de muziek. En dan opeens vallen alle lichten uit. Iedereen begint te schreeuwen en rennen. Ik zucht 'Bange poeperds' zeg ik en loop naar de licht schakelaar. Ik kijk even met een zaklamp van min telefoon en maak het weer aan. Maar dan valt het weer uit. 'Oke het licht is defect, iedereen opzouten!' roep ik. Iedereen gaat weg. 'Miley, moest je iedereen wegsturen het was net zo leuk!' zegt Ariana boos. 'Oh, wou je soms in het donker feesten?' zeg ik 'Het licht is stuk doos' zeg ik en draai mijn ogen. Ik probeer het te maken maar niks werkt. 'Dat word kaarsjes aandoen' zegt Harry. We steken wat kaarsen aan en gaan op de grond zitten bij elkaar. 'Wat als het hier spookt' zegt Selena. Ik schud mij hoofd 'Gewoon kortsluiting, kijk naar dit huis het is meer dan 100 jaar oud' zeg ik. 'Laten we maar gewoon gaan slapen, er is niks aan de hand' zeg ik en sta op en loop naar mijn bed. Als ik boven ben voel ik een koude tocht langs me rug lopen, ik kijk achter me. 'Wie gaat een raam open maken op dit moment?' zeg ik geïrriteerd. Ik doe hem dicht en kruip me bed in.
__________________________________________________________
Hoi! dit was part 1 van Paranormal House.
Dit was niet super spannend maar de volgende delen gaat er meer gebeuren!
bedankt voor het lezen en stemmen :).
JE LEEST
Paranormal House.
Paranormal5 studenten gaan samen wonen in een groot oud huis ergens in een rustig dorpje. Maar het is niet zomaar een huis... Miley hoort rare geluiden maar niemand gelooft haar en verklaart haar voor gek. Todat iemand anders het zelfde ervaart in de nacht. ...