5. Gescheidenis

163 10 7
                                    




HARRY STYLES POV:

Ik frons me wenkbrauwen als ik e tekening zie. Die vrouw is volgens mij niet helemaal 100% in haar hoofd. En wie gelooft dit nou? Ik pak de tekening uit Miley's hand en kijk er nog is goed naar, je kan diegene zijn gezicht amper zien. 'even serieus, jullie geloven dit toch niet?' zeg ik. Ze kijken me aan en halen hen schouders op. 'Justin!?' zeg ik en kijk hem aan. 'Dude, ik denk dat we serieuze problemen hier hebben' zegt hij. Ik schud mijn hoofd en gooi de tekening op de grond en loop weg. Zijn ze dom ofso? Dingen zoals dat bestaan niet! het slaat nergens op. Helemaal nergens op.

Ik loop naar de toilet en kijk even in de spiegel. Ik was hier gekomen om leuke herrenringen te maken met me beste vrienden, niet om me druk te maken over dingen die er niet eens zijn. Ik zucht en kijk me eigen ogen aan in de spiegel. Maar wat als het wel echt zo is? 'Bullshit' zeg ik tegen mezelf en loop de toilet uit.


MILEY CYRUS POV:

Ik zucht en pak de tekening op. Niemand die me geloofde, me voor gek verklaarde. En ik had gelijk. 'Ik zei het jullie jerks toch' zeg ik en doe me armen over elkaar. 'Hou je mond Miley, die tekening hoeft niks te betekenen' zegt Ariana dan. Me ogen worden groot en ik kijk haar aan. 'Hou je eigen mond en je hebt het goed mis meisje, dit is echt' zeg ik en duw de tekening in haar gezicht.

'STOP!' zegt Selena. 'Dit is niet de tijd om ruzie te maken, laten we het gewoon vergeten' zegt ze. 'Vergeten? aan het einde van de maand zijn we allemaal dood.' zeg ik. Ze zucht 'Kom op, laten we vanavond lekker uiteten gaan en weer eens even lol hebben met elkaar.Sinds de eerste dag maken we allemaal al ruzie.' zegt ze. Ze heeft een punt maar dat veranderd niks aan het feit dat een of andere rare boven natuurlijke geest hier nog rond dwaalt. 'Goed' zeg ik. Ik kijk Ariana en Justin aan om te kijken wat zij er van vinden. 'Oke, dan' zegt Ariana. 'Ik vraag het Harry wel' zegt ze daarna en rent de trap op. Nu alleen Justin nog. 'Waarom ook niet' zegt hij.

Justin trekt Selena tegen hem aan en zoent haar, ik hoor het gesmak helemaal hier. 'Gadver' zeg ik en loop ook weg.


ARIANA GRANDE POV:

Ik ga de kamer binnen van Harry en zie hem zitten op ons bed, voor zich uit te staren. 'Harry' zeg ik voorzichtig en ga naast hem zitten. Ik snap hem wel, en om heel eerlijk te zijn geloof ik er ook niet helemaal in. Tenminste niet zoals de rest dat doet. Waarom zo een kwade geest ons dood willen hebben, wat hebben we gedaan. We zijn vijf onschuldige studenten die hier kwamen wonen voor de rust en gezelligheid, meer niet. 'Wat' zegt Harry een beetje bot. 'Luister, ik weet dat het je dwars zit dit hele gebeuren maar jij hoeft er toch niet in te geloven?' zeg ik. Hij kijkt me aan 'Maar zijn doen dat wel, we leven met een paar gekken' zegt hij. Als hij me in me ogen aankijkt en het woord 'gekken' zegt barst ik uit van het lachen en hij ook. 'Wel onze gekken vrienden' voeg ik toe. Ik knuffel hem en geef hem een kus 'We gaan vanavond uiteten' zeg ik. 'Als ze maar geen een woord over geesten zeggen' zegt hij. 'Ik ben moe' zeg ik en ga liggen op Harry's schoot. 'Ik ook' zegt hij en trekt me op zijn borst zodat we samen op bed liggen.


SELENA GOMEZ POV:

Ik, Miley en Justin zitten in de woonkamer te niksen. Er is nog geen TV want die moet nog aankomen hier. 'Boring' zegt Justin en friemelt aan mijn haar. Ik sta op en pak mijn laptop 'Ik weet wel iets' zeg ik en trek Miley ook naast ons op de bank. Ik typ in op Google 'Geschiedenis oud stadje Mystic pail (hoe het stadje heet waar ze wonen)'. Ik druk op enter en zie een paar site's staan. Ik klik e eerste en zie een foto van het stadje, als ik het zo zie ziet het er erg onbewoonbaar uit. Ik lees het maar heel belangrijk is het niet. Ik wil het weg klikken maar dan zegt Justin snel 'Stop! klik dat!'. Ik klik op een artikel op dezelfe site genaamd 'Moorden in een van de huizen in Mystic Pail'. Samen lezen we het hele artikel, we zitter er nog al diep in.

'Dus je wilt me zeggen dat een of andere man honderen vrouwen heeft vermoord en ze allemaal in een van de huizen heeft opgeborgen hier waar wij wonen?' zegt Justin met een trillende stem. Ik knik 'Dit was gebeurd in 1950, de man heeft de vrouwen zelfs gemarteld, verkracht en daarna pas vermoord en opgeborgen in de grote kelder' zeg ik. 'Wat als het dit huis is?' zegt Miley dan opeens. Ik en Justin kijken elkaar aan. Ik scroll naar beneden en zie dan een zwart-wit foto van ons grote, oude, houten huis. 'Oh My god' zeggen we tegelijk. Dus in ons huis zijn lijken opgeborgen uit 1950! 'Wat als het nep is, mensen verzinnen vaak dit soort verhalen over oude verlaten stadjes' zegt Miley. Ik knik 'Het enigste hoe we er achter gaan komen is om zelf te gaan kijken' zeg ik. Niet dat er veel meer over zal zijn, vooral botten. 'nee' zegt Justin. 'Dat doen we niet' zegt hij en duwt de laptop dicht. 'Why not? bang?' zegt Miley uitdagend. 'Nee, waarom zou je iets als dit willen ontdekken in je eigen kelder. Ik doe geen stap in die kelder' zegt hij. Hij heeft gelijk, waarom zou je zou iets willen ontdekken. En bovendien is het toch nep.


JUSTIN BIEBER POV:

ik haal een hand door me warrige haar en zucht. in wat voor shit zitten we nu weer. Eerst Miley met haar rare paranormale dingen, dan Selena met haar oma, dan de vrouw met die tekening en nu dit ook nog? Wat is het volgende, dat wij op het nieuws staan als '5 studenten vermoord in oudhuis' en niemand zal er ooit  achter komen wie het heeft gedaan omdat niemand in dit soort bullshit gelooft!

Miley loopt weg en laat ons en Selena alleen op de bank zitten. 'ik ben bang' zegt Selena dan op eens. 'Ik ben er om je te beschermen' zeg ik dan en knuffel haar. Ik hou zo veel van haar en als haar iets overkomt dan weet ik het echt niet meer. 'We gaan vanavond uiteten, we gaan gewoon weer als normale studenten denken en laten dit voor nu achter ons' zeg ik en aai haar over haar lange haren.

_________________________________________________

Wat vonden jullie ervan?!

vanaf e volgende deel komt er iets meer actie in i promise!

En lees ook mijn nieuwe verhaal over Justin bieber & Selena Gomez genaamd: Just That One Person.

AUB neem een kijkje, love jullie!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 02, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Paranormal House.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu