SELENA GOMEZ POV:
Ik word wakker door het licht dat in mijn ogen schijnt. ik rek me uit en ga recht op zitten. Ik zie Justin nog slapen. Ik sta zachtjes op en doe een jogging broek aan en loop de trap af. De trap kraakt nogal dus ik doe heel zacht. beneden zie ik Miley al zitten op haar telefoon. 'goodmorning' zeg ik en doe de waterkoker aan. 'goodmorning' zegt ze terug. Ik maak thee en ga naast haar zitten. 'Ik heb zo een gevoel dat het hier echt helemaal mis gaat gaan' zegt ze opeens. Ik kijk haar raar aan. 'Mis?' zeg ik en neem een slok van mij thee. 'Ja, ik weet niet dit huis geeft me een raar gevoel' ze doet haar telefoon weg 'Of er nou een grote ruzie gaat komen of iets anders, ik weet het niet' zegt ze. Ik lach 'Nee joh' zeg ik. Ik haalt haar schouders op 'Dan niet, we zullen zien' zegt ze en pakt haar telefoon weer. Ik hoor de trap, het is Ariana. 'Goedemorgen' zegt ze en komt naast ons zitten. 'Miley denkt dat het niet goed gaat komen hier' zeg ik. Miley kijkt me aan 'Ja, echt hoor' zegt ze. Ariana lacht 'Ja jij en Justin mogen elkaar voor geen meter' zegt ze. 'Maar gister toen in naar bed wou gaan stond het raam open, kunnen jullie dat niet doen?' zegt Miley. Ik kijk Ariana aan 'Wij waren het niet, vast Justin of Harry' zegt Ariana. Ik hoor de jongens van de trap afkomen 'we hoorden onze namen?'.
JUSTIN BIEBER POV:
'Wat hebben wij gedaan?' zeg ik en haal me wenkbrauw omhoog. 'Het raam open gedaan, wat heel dom was' zegt Miley. 'Ik was het niet' zegt Harry en gaapt. Ik schud mijn hoofd 'Nee, ik ook niet'. Ik loop naar de bank en geef Selena een kus op haar wang 'lekker geslapen?' vraag ik. 'Ja hoor, naast jou altijd' zegt ze. Ik kijk Harry aan 'Op me lig je ook altijd lekker in bed' zeg ik en grijns. Iedereen begint te lachen en Selena begint te blozen en doet een kussen voor haar hoofd. Ik trek hem weg en knuffel haar 'Love you babe' zeg ik zacht. 'Ik ga even douchen' zegt Selena en loopt weg.
ARIANA GRANDE POV:
Twee uur later is iedereen klaar en we zitten ons te vervelen op de bank. Ik zit op Harry's schoot voor me uit te staren. Miley zit op haar telefoon en Selena praat zacht met Justin. 'Laten we in de kelder gaan kijken' zegt Miley opeens. Ik sta gelijk op samen met Selena 'Ja! komen jullie mee?' vragen we. Harry en Justin blijfen zitten 'Nah..gaan jullie maar.' zeggen ze. Ik kijk ze aan 'Bange mannen?' zeg ik en we lopen naar de kelder. 'Er zit een slot op' zegt Selena en zit er aan te frummelen. Ik loop naar de keuken en pak een brood mesje en maak het open. 'Voilla, we kunner erin' zeg ik en kijk even naar onder. 'Oke Miley jij gaat voor' zeg ik. Miley draait haar ogen en gaat voor. Ik ga in het midden. We lopen zachtjes naar beneden en doen het licht aan. 'Schoonmaak spullen, spannend hoor' zegt Miley. Opeens gaat het licht uit en de deur dicht. 'SELENA MILEY!' schreeuw ik. We houden elkaar stevig vast en rennen de kelder uit en zien dan Harry en Justin lachend op de grond. Ik zucht en kijk ze vies aan 'Ha-Ha erg grappig hoor!' zeg ik en loop weg.
MILEY CYRUS POV:
Ik geef ze allebei in schop en loop dan ook weg. 'Domme jongens' zeg ik nog. Ik loop even naar boven om iets uit mijn kamer te pakken. Ik zoek door mijn koffer en vind het dan. Ik wil terug lopen en hoor dan een soort van gekraak uit de kamer naast me. Ik loop naar de kamer maar daar is niemand. Ik haal me schouders op en doe de deur dicht maar hoor het dan weer. Ik doe snel de deur open en loop naar binnen 'WTF' zeg ik en kijk om me heen. Ik zucht en loop snel naar beneden. 'Guys, wie pest me?' zeg ik en doe mijn handen over elkaar. 'Pest?' zegt Ariana. 'ik ging naar boven om mijn oplader te halen en toen hoorde ik een geluid uit de kamer naast me komen, dus ik ging kijken. Maar er was niks. Dus vertel op wie doet er dom nu' zeg ik en kijk ze aan. 'Je ziet ze vliegen' zegt Justin. Ik zucht en ga maar zitten, ik zweer toch echt dat er iets uit die kamer kwam. Ik hoorde maar wat, hoop ik.
12:00 IN DE NACHT.
Iedereen gaat nu slapen. Ik doe mijn pyjama aan en ga in me bed liggen. Maar dan zie ik dat ik het raam heb laten open staan. Ik sta op en doe het weer dicht. Ik ga weer liggen en val rustig in slaap.
Opeens word ik wakker om 3 uur in de nacht. Ik kijk om me heen en zie dat het nog donker is. Ik hoor geluiden van boven. 'Zijn Justin en Selena bezig?' vraag ik mezelf af. Maar het klinken als voetstappen. Ik doe mijn ogen dicht maar het geluid word harder. Ik sta op en ren snel naar boven en doe de deur van Justin en Selena open 'Ze slapen?' zeg ik zacht. Ik hoor het geluid achter me en kijk snel. 'WTF is dit!' zeg ik net iets te hard. Ik hoor Justin opstaan en naar me toe lopen 'WTF Miley, wat doe jij hier!' zegt hij en doet het licht aan. 'Er is hier iemand' zeg ik. 'Ik hoorde voetstappen boven, ik dacht dat jij en Selena het misschien waren maar er is niks?' zeg ik en kijk om me heen. Justin kijkt achter alle deuren maar er is niks 'Bedankt Miley, je hebt me wakker gemaakt voor niks' zegt hij en gaat weer door slapen. 'Dan niet' zeg ik en loop weer terug naar mijn bed. 'Wat is dat geluid toch?'.
__________________________
Is het al een beetje spannend? X me
JE LEEST
Paranormal House.
خارق للطبيعة5 studenten gaan samen wonen in een groot oud huis ergens in een rustig dorpje. Maar het is niet zomaar een huis... Miley hoort rare geluiden maar niemand gelooft haar en verklaart haar voor gek. Todat iemand anders het zelfde ervaart in de nacht. ...