4. Bölüm "Değişim"

9 2 0
                                    


Multimedia yazıyla ilgili :)


Hiç değişmekten korktunuz mu ? Her anlamda söylüyorum bunu.

Hem fiziksel hem de kişisel olarak.

Ben korkmuştum.

Fiziksel olarak değişmeye başladığım zamanlar oldu. Yavaş yavaş güzelleşmeye , kendime bakmaya başlamıştım ve ayrıca zayıflamaya da başlamıştım. Anlayacağınız baya çirkin bir kızdım ben.

Kendime olan öz güvenim sıfırdı. Arkadaşlarımla bile konuşurken utanıyordum sanki , gözlerine bakamıyordum. E zaten çok iyi bir arkadaşım da olmadı ama neyse.

Kişisel olarak da dediğim gibi özgüven yok , cesaret yok ve en önemlisi duygularımı öne sürememek vardı bende. Hoşlandığım çocuğu gördüğümde kaçıyordum. Beni görüp de utanmasın diye.


"Iy... bu kız mı seni seven... berbat !"


Böyle sözler duymak istemiyordum ve o yüzden hep kaçtım.


Tabi sonra yıllar yılları kovaladı , ben büyümeye başladım ve ayrıca değişiyordum zamanla. Azıcık da olsa öz güven geliyordu bana , hissediyordum. Yolda yürürken başım dik yürür olmuştum. O eski ezik kızdan eser kalmamıştı.


Ben bu değişime kendim cevap verdim , çok istedim , olacak dedim ve oldu. Daha sonraları bana yeni yeni gelen bu duygular sayesinde kendi kutumu açmaya başladım.


İlk defa kendimi hissettim ben.


Ben kendi kutumu halen açıyorum , tam anlamıyla daha tanımıyorum kendimi.


Kendinize bir şans verin. Değişeceğim deyin. Her şey olacağına varacaktır ve kutunuz zamanla açılmaya başlayacaktır.

KUTUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang