Multimedia= Ecem
Sabah canım annemin sesiyle uyandım. Ben öyle anne 5 dakika diyen kızlardan değilim. Yataktan kalkıp annemi yanaklarına sulu bir öpücük kondurdum. Banyoya doğru ilerledim. Yüzümü yıkayıp kısa bir duş aldım. Formalarımı giydim ve saçlarımı topladım. Telefonumu elime aldım. Edam mesaj atmıştı.
Edam:
Ben geldim. Hadi in. Tamam diye mesaj attım. Eda benim ortaokuldan beri en yakın arkadaşımdı. Cok seviyorum onu. Cantami alıp merdivenlerden indim."Anne ben gidiyorum baybay" dedim.
"Tamam kızım baybay
Kapıyı açıp dısarı çıktım. Edaya koşup sarıdım. Parfumu cok güzel kokuyordu.
"Parfüm şisesini üzerine mi boşalttın?""Hee" deyice kıkırdadım.
Bugün hava çok güzeldi. Okulun kapısından girer girmez herkes bize bakmaya basladı. Güney ve arkadaşları bir seyler konusuyorlardı. Güneyin yanına gidip yanağına ufak bir öpücük kondurdum."Günaydınnn" dedim o da bana
"Sana da günaydın aşkım "dedi.
Herkes bir anda "oooooovvv" demeye başladı. Gözlerim Melisayı buldu. Bir an üzerime atlayıp saçımı başımı yolucak zannettim.
"Birileri bizi kıskanıyor galiba" dedim."Aman boşver hadi sınıfa gidelim" deyip elini omzuma attı ve kendine çekti. Sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa geldiğimizde Edanın yanına doğru ilerlerken biri kolumdan tuttu.
"Bugün birlikte oturalım" dedi Güney
"Olur ama önce Edaya haber vereyim" dedim. Edanın tanına geldim.
"Eda ben bugün Güneyle oturacağım.
"Satışşş gözüm üzerinizde" dedi.
"Napacağız canım sınıftayız sonuçta" dedim.
"Sınıfta olmazsanız napcaksınız allah bilir"."Tövbe tövbe neyse hadi görüşürüz" dedim.
"Görüşürüz"Güneyin yanına oturdum. Dersler çok sıkıcı geçmişti. Güneyle gizlice yazışmıştık. Zil caldı. Oleyy eve gitme vakti!! Çantamı topladım. Güneyle birlikte dışarı çıktık.
"Akşam bir şeyler yapalım mı? " diye sordu."Bu akşam olmaz" deyince bir anda yüzü düştü.
"Neden? " diye sordu endiseli bir sesle.
"Bu aksam salak kuzenim Başağın sevgilisiyle tanışacağım. " dedim.
"Tamam bende geliyorum" dedi.
" ben bir başak'a bir soruyum diyecektim ama lafı ağzima tıktı.
"Gerek yok birsey olmaz " dedi. Güney beni evime bırakacaktı. Üstü açık arabaya bindik. 20 dakikaya ev gelmistik.
"Akşam 9' da alırım" dedi . Bende
"Tamam görüşürüz. Tam arabadan iniyordum ki Güney kolumdan tuttu. Ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum" dedi.
"Bende seni" dedim ama bunu içten söylememiştim. Çünkü ona aşık değildim. Arabadan indim . Anahtarlarımla kapıyı açtım. Annem ve babam evdeydiler. Salonda kitap okuyorlardı.
"Anne ben bu akşam Başakla buluşacağım"
" Sen başakla bulusacaksın inanmam vallahi" dedi .
"İnanmalısın çünkü buluşacağım" dedim.
"Tamam bakalım " dedi annem. Bende odama çıktım. Üstumdekileri çıkarıp yataga oturdum. Telefonumu elime alıp biraz kitap okudum. Sıkılınca biraz uyudum. Kalktığımda saat 8 e geliyordu. Hemen yataktan kalkıp dus aldım. Saçlarımı kurutup düzlestirdim. Dolabımı açıp bordo straplez elbisemi giydim. Biraz makyaj yaptım. Siyah topuklu ayakkabılarımıda giydikten sonra cantami alıp asagıya indim. Güneyin gelmesine 10 dakika vardı.
"Anne ben çıkıyorum"dedim. "Kiminle"diye bir espiri yapmasini beklerdim. Ama
"Tamam kızım geç kalma " dedi.
"Kızım bi gelsene " diye seslendi babam. Hemen yanına gittim. Cebinden bir miktar para çıkardı.
"Al kızım lazım olur "dedi. Tesekkur edip sarıldım. Evden çıktığımda Güney arabasına yaslanmış telefonla uğraşıyordu. Benim geldiğimi görünce telefonu cebine atıp yanıma geldi. Beni baştan asagiya süzdü.
"Cok mu güzel olmusum "deyince
"Cokk "dedi. Dudağından öpesim gelmisti ama uzanıp yanağından öptüm.
"Hadi gidelim "dedi. Arabanın yanına geldigimde bi centilmenlik yapıp kapımı açmasını bekledim ama olmadı. Kendim açıp oturdum. Yaklasik 10 dakika sonra gelmistik.
"Sen in canım ben arabayı park edip geliyorum. " deyince arabadan indim. Biraz sonra Güney gelince elimden tuttu ve içeri girdik. Tanışalım bakalım şu dillere destan Barışla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Bir Bulmaca
Fiksi RemajaZengin bir kız fakir bir oğlan Ecem ile Barış. Ecemin kuzeni Başak Ecemi kıskandırmak ve ona hava atmak için Barışı sevgilisi olması için tutarsa ve Barış annesine yardımcı olmak için kabul ederse bu ikilinin sonu nasıl olur sizce ? Peki Ecemin...