Problemler.

63 16 8
                                    

Arkadaşlar ben bu bölümü paylaştım sanıyordum ama maalesef paylaşmamışım. .s o Yüzden bu kadar geç geldi bölüm ama umarım beğenirsiniz hepinizden çok çok çok özür dilerim. :/

**********************************************

Ufak bir molanın ardından herkese yepyeni ve dopdolu bir bölümle yeniden merhaba. Bu Bölümün biraz geç gelmesinin nedenlerinin başında ufak tefek ailevi sorunlar yatıyor. Bu Yüzden bu bölümü biraz ' sıkıntılı ' bir şekilde yazmak zorunda kaldım. Bu bölümü beğeneceğinizi düşünüyorum. Umarım severek okur ve beğenirsiniz. Yorumlarınız benim için çok Kıymetli. Herkese selamlar, iyi okumalar... :)

***

*** BÖLÜM 5 ***

" Neredesin? "

" Her yerdeyim, Tolga. Görebildiğin herkeste, ve her yerdeyim... "

" Nasıl oluyor da, sesini duyabildiğim halde seni göremiyorum? "

" Beni yalnızca, ihtiyacın olduğu anlarda görebilirsin, Tolga. "

" Ama... Ama bu durumu Aklım almıyor. Neden ben? "

" Sen, yalnız değilsin Tolga. "

" Bu da ne şimdi? "

" Dün gece, seninle mesajlaşan gerçekten Buse'ydi, Tolga. "

" Ama az önce aradığımda dün gece bana ulaşamadığını söyledi.  Ve şu anda aramız olabilecek en kötü durumda. Dün gece seninle mesajlaştım ben, öyle değil mi? "

" Değil, Tolga. Buse de henüz hiç birşeyin farkında değil. "

" Keşke sen de bizler gibi insan olsaydın, o zaman gerçekten çok daha rahat anlaşabilirdik... "

" Kısacası, Tolga; Buse ve sen, aynısınız. Ve yalnızca birbiriniz için yaratılmış iki insansınız. Bunu hiç kimse değiştiremez. Bizler bile. Kaderiniz; sizi sınayacak. Bu sınavı Geçmek zorundasınız, Tolga. Yoksa; olacaklara benim bile etkim olmayacak. "

" Anlayamıyorum, Ben. Neler oluyor böyle. Lütfen her şeyi açıkla. Yalvarırım! "

" Beni iyi dinle, Tolga. Şu an için bilmen gerekenleri anlayacağım sana. Ve bir daha bu şansın olmayacak; ta ki bilmen gereken yeni Şeyler olana kadar... "

" Dinliyorum, lütfen anlat. "

" Ben, senin doğumundan önce de vardım. Ve ölümünden sonra da Olacağım. Sen doğduğunda, annen seni bir kaldırıma bırakarak terk etmişti. Ve ben seni orada buldum. Annen, bunu isteyerek yapmamıştı elbette. Çünkü; sen de isteyerek olmamıştın, Tolga. Seni bulduğumda, henüz bir kaç günlüktün. Sana sahip çıkmak istedim. Ve seni bizim dünyamıza götürmek istedim. Fakat; liderimiz bir ölümlünün, bizim Dünyamızda yerinin olmadığını söylemişti. Bu Yüzden ben; sana bu Dünya'da sahip çıkmak istedim. Eğer hafızanı biraz yoklarsan; 11 yaşına kadar geçen ömrüne dair hiçbirşey hatırlayamadığının farkına varacaksın. Çünkü; 11 yaşına kadar, sana ben baktım, Tolga. Daha sonra Meral hanım sahiplendi seni. Çünkü artık büyümüştün, ve sana sahip çıkmam zorlaşacaktı. Seni bir yurda bırakmıştım, oradan Meral hanım evlatlık olarak Aldı seni. Ve, senin hayatın 11 Yaşından sonra başladı, Tolga. "

BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin