# 2 bölüm #

17 0 0
                                    

Sabah erken saatte uyandım alışkanlık olmuş artık iki gün öncesi kep töreni yaptim tabiki her zaman ki gibi tek. pek bi arkadaşım yok zaten bir tek elif var ayni sınıfta okumustuk.Kep töreninde ailem yanımda yoktu.

Telefon sesiyle daldığım düşüncelerden ayrıldım. Arayan annem di.Hemen açtım.

-alo

-hemen Mardin'e geliyosun

Al işte annem niye bana böyle davranıyor anlamıyorum. Ben daha cevap vermeden kapattı telefon'u suratima. Ama ben bir daha oraya gitmeyecektim ki.Gitmezsem daha kötü adamlar gelir beni zorla yaka paça götürür ler. En iyisi gitmek diyerek Mardin biletini internetten aldım ve valizimi hazırlamaya başladım.

Uçağın kalkmasina iki saat vardi.Hemen evden çıktım.

Araba ile gidecektim havaalanından Mardin'e getirilecekti.

Havaalanina geldim...

Hadi bakalım Mardin yolcusuyum...

***********************************

Sonunda ucak iniş yapmıştı. Arabam orda duruyor.Bebegim Range Rover.

İki saatlik yolculuk sonunda konağın önüne gelmiştim. Bir süre arabanın içinde geçmişi düşündüm.

Araba da daha fazla durmamak için hemen indim.Korumalar beni görünce kapıyı açtılar. Hemen icerit girdim annem bdni gördü ama gelip 'yavrum' diyipte sarilmadi bile.

Yukarı odama çıktım aynı hâliyle kalmış hiç dokunulmamis ciddiyim hiç dokunulmamis çünkü her tarafı toz içinde. Küçüğümün odasını tam karşıdaydi hemen oraya girdim.

'Hera'm!

Beni görünce ağzı açık kaldı garibimin Kıyamam yaa.

-A-abla

-Kekeleme yavrum ben geldim.

-Ablammm!

Kocaman açtım kollarimi hemen geldi sımsıkı sarıldım Küçüğüme.Yataga oturduk birlikte.

-Ablam annem beni niye çağırdı?


-B-bbilmiyorum abla.

Sanki benden birsey gizliyor gibiydi.Hem kekelemisti de.

-Benden birsey saklıyor sunuz.Noluyo ?kızım bi anlat yaa.Birsey var hâlinden belli.

-Yok birşey abla ne sakliyim.

-Var işte söyle.

-Şey...şey abla abim fırat Hanzadelerin kızı Dicle'yi kaçırmış.

-Nee!Şimdi ne olucak?

-Ya ölüm dediler yada berdel.Abla ben olmam daha yaşım 16 çok Küçüğüm.

BERDELİN AŞKI!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin