Taman dedikten sonra kapı'nın kilidini açıp çıktım.Azad sanki birseyler düşünüyordu ama off yaa gözleri bana çok güzel bakıyor orman gibi sanki öyle güzel Yeşilleri var yaa...Benim arkamdan sırıtarak oda çıktı daha sonra aşağıya indim.Nişanı konuşuyorlardı.Ali ağa'nın dediklerini duyunca kalakaldım.
- nişan'ı iki gün sonra yapalım sonra da haftasonu kına pazar da düğün olsun uzatmanın anlamı yok.
Bune acele be arkadaş daha azat'ın itirafinı hazmedemezken bide hemen nişanlanıyorum ya off.Azat demişken ben o işi ne yapacam tamam dedim ama ben onu seviyomuyum bilmiyorum.Aslında hoş çocuk aslında ama emin değilim ya.
Sonunda kalktılar ya kaç saattir çocuğun gözleri bende hiç ayırmadan baktı.
-yazardan-
Ali Ağa emindi bu işin sonu güzel olacak çünkü oğlunun gelinine olan bakışlarını gördü.O bakışlarda herşey vardı.O bakışlarda sevgi'yi,mutluluk'u,ışık'ı gördü Ali Ağa.Rojda misafirler gittikten sonra kendisini odasına attı,kafasını yastığa koyduğu anda Azat ve itirafı geldi aklına.Tavan bakıp o güzel yeşil gözlerini düşündü.
Azat... ah azat kendisini bulutların üstünde gibi hissediyordu.Aşkını yeniden görmesi üstelik karısı olarak ve herşeyi biliyo olması Azat'ı daha çok mutlu ediyordu.
Biran aklına Rojda'yı ilk gördüğü gün geldi yine zaten ne zaman düşünmemezlik etti ki.Her gece her saniye onu düşünüyor.Geceden kara simsiyah saçları,kahve gözlerini,kiraz gibi kırmızı dudaklarını düşündü.
Sonra bu kadın benim olmalı o beni sevmese bile ben kendimi sevdiririm ona.Benim sevgim yeter...
Rojda o güzel gözleri düşünürken fark etti de o yeşil gözlerde hafif de kahverengi hareler vardı.Tıbkı bir orman gibi kahve ve yeşil birleşmiş.Uçsuz bucaksız sonu olmayan bir orman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELİN AŞKI!!!
ChickLitBerdel zoru ile evlenen iki insan... Töre den kaçıp hayatını istanbulda yaşayan hayalleri ve özgürlüğü olan bir genç kız... Hayattan yediği kazıklardan sonra hayata küsmüş,kalbi taş, genç bir ağa... Bakalım neler olacak...