Evet Küçüğüm olmazdı. O daha 16 yaşında. Bu yaşta onu yakamazdım.Abim hiç mi düşünmedi acaba bizi.
Bizim aşirette bekar bir ben birde Hera vardı. O olmayacağı için ben olacaktım. Babam beni bu yüzden çağırmıştı.
Babamla konuşmam gerekiyordu.
- sen merak etme Küçüğüm.Ablan halledicek.
cevap vermesine izin vermeden odadan çıktım. Çalışma odasına baktım ama babam yoktu.Merdivenlerden inerken Hatice abla yi gördüm.
- Hatice abla babam nerde?
- Terasta oturuyordu kizim.
Hemen terasa çıktım. Ordaydı.Yanina gidip önüne dikildim.Elimi uzattım elini opucektim ama o bana elini vermeyi geç yüzüme bile bakmadı.Yanina oturdum.
- babam! Abim kız kaçırmış. Ya ölüm ya berdel denmis.Beni bu yüzden çağırmıştın değil mi?Babam abimin ölmesini istemiyorum.Ee bekar olarakta ben ve Hera var.Hera daha 16 yaşında o olmaz.O yüzden berdel yapalim ben razıyım. Evlenirim.
- tamam ağlara haber veririm gelip seni isterler.
- peki baba evleneceğim adam kim?
- Hanzadelerin oğlu azat.Dicle'nin abisi zaten dicle'yi taniyordun.
- tamam baba
Hemen odama çıkmak istiyordum. Bu yüzden ayaklandim.Babama tekrar elimi uzattım. nasıl oldu?ne oldu? bilmiyorum bu sefer bana elini verdi bende öptüm. Daha sonrasında hemen odama çıktım.
Yatağıma uzandım ve tavanla bakış maya başladım. Acaba doğru mu yapıyorum daha 23 yaşındayım. Tanımadığım hayatımda hiç görmediğim biriyle evlenicem.Tamam dicle'yi taniyorum ama abisini hiç görmemiştim. Hep yurtdışında okuyor derlerdi.Zaten o mardine geldiğinde ben gitmiştim...uyumam gerekiyordu artık.
"susturulmak onun için ölümden daha ağır bir cezaydı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELİN AŞKI!!!
ChickLitBerdel zoru ile evlenen iki insan... Töre den kaçıp hayatını istanbulda yaşayan hayalleri ve özgürlüğü olan bir genç kız... Hayattan yediği kazıklardan sonra hayata küsmüş,kalbi taş, genç bir ağa... Bakalım neler olacak...