Azat hâlâ karşımda dikilirken ben de ona baktım. Çok güzel yeşil gözleri uzun kirpikleri vardı.
En sonunda farkettim de annemler içeri çoktan geçmişler bile.Seslendim ama azat duymadı.Ben de kolunu dürttüm.Ben deyince sanki elektrik çarpmış gibi oldu ve hemen kendine geldi.
- hoşgeldin.
- hoşbulduk
- Rojda
- Azat
- memnun oldum
tolalaşmak için ellerimizi tuttuğumuzda sanki bir daha hiç bırakmak istemiyormuş gibi tutmuştu.
- yazardan -
Genç kız elinin o kadar sıkı tutulmasına çok şaşırmıştı.Azad sanki elini bırakmak istemiyormuş gibi sıkı sıkı tutuyordu.
Genç adam ondan daha kötüydü.Yıllardır aradığı sevgilisi , sevdiği karşısında müstakbel nişanlısıydı.Elinin içinde ki sıcacık elini tuttuğu an bi daha bırakmak istemiyordu. Rojda'nın elini sıkı sıkı tuttuğunu farketmemişti.Çünkü avuçlarında ki sıcaklık öyle ki kendisi o sıcaklıkta kaybolmak istedi.
Yıllarca o sıcaklıkla yanıp tutuşmak istedi...
O sırada müstakbel dünürler odanın camından gençleri izliyordu.Hepsinin yüzlerinde bir tebessüm olmuştu hepsi bikiyordu ki bu iki genç çift çok mutlu olacaklardı.Şimdi den , uzaktan bile anlaşılıyordu bu.
azad medyada var
Elini ilk çeken Roj olmuştu. Genç oğlan elinde ki sıcaklık yerine bir anda soğukluğu hissedince ürpermişti ama kıza belli etmedi.
Sessizliği ilk bozan azat olmuştu kısık bir sesle söylemişti o sözleri.
- çok güzel olmuşsun
Neredeyse kız bile zor duymuştu.Lakin utancından başını yere eğdi çünkü yanakları utandığında hemen kızarırdı ve o bunu Azat'a belli etmek istemiyordu.
Aslında oğlan anlamıştı utandığını ama yine daha fazla utansın istemediği için birşey demedi.
- içeri geçelim.diyen Roj'a kafasını tamam anlamında salladı.Adımlarını kızın ardından salona doğru yönlendirdi.
Kızın eli ile gösterdiği yere geçip oturdu.Roj tam karşısında oturuyordu ve o yıllardır görmeyi arzuladığı yüzü çok rahatlıkla görebiliyordu.onu çocuk gibi gösteren mini pembe elbise dalgalı uzun gece karası saçları ve belli belirsiz hafif makyajı ile hem bir olgun bayan hemde küçük,Şirin, cici bir kız gibi olmuştu.
Yanlız sonradan takıldığı bir nokta vardı ki oda bariz elbisesinin boyu niye o kadar kısaydı.Bacaklarını ortaya seriyordu.
-Rojdan-
Neden sürekli bana bakıyor bu ya.Sanki sinirlendi gibi kaşları çatıldı.O güzelim yeşil gözlerinin etrafında kırışıklıklar oldu ama varla yok arası.Azat'ın kızgın bakışlarını takip edince bacaklarıma baktığını fark edince benim de kaşlarım çatıldı bu kim de bacaklarıma bakabikiyor.o kim ki...
Ben de sinirli bor şekilde ona gözlerinin tam içine baktım ama sanki gözlerinin çimen gibi ıssız bucaksız ormanı andıran yeşil gözlerinde kayboldum.Öyle güzel ve derin bakıyodu ki sanki bana birşey anlatmak ister gibi derinden bakıyordu.
- kızım kahveleri getir hadi. diyen annemin sesi ile bakışlarımı anneme çevirdim tamam der gibi başımı salladım.Hepsine nasıl içtiklerini sordum annesi-babası sade içerken o orta içiyordu ben gibi.Mutfağa gittiğim de Hatice abladan kahve ve cezveyi aldım burası bile bıraktığım gibiydi eskiden burda çok vakit geçirirdim.Kahveleri fincanlara koydum ve tepsi ile içeri girdim.Önce ali bey ardından babam,fatma hanım annem ve en son ona verdim ama kahveyi alırken bile bana bakıyodu.Kahbeyi o dolgun dudaklarına götürdü ve bir yudum aldı işte i an yüzünün aldığı ifade görülmeye değerdi gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ama olmuyordu.Kahveye bir tatlı kaşığı tuz attığım düşünülürse o kahveyi asla içemeyecek.Eğer o kahveyi sonuna kadar içerse beni sevdiği anlamına gelir.Çünkü bizim buralarda tuzlu kahve bu anlama gelir.
Ama....ama bir dakika o hepsini mi içti? yoksa bana mı öyle geldi?bi de gözlerime bakıyor.Ayy gözleri kıpkırmızı oldu yaa.Off kıyamam yaa.Ne diyorum ben aman be niye kıyamıyacam yaa.
Ama en azından lavaboya gitsin dimi en iyisi ben gösteriyim
-hadi gel sana lavaboyu gösteriyim
Arkamdan lavaboya kadar geldi kapının önüne geldiğimizde içeri girdi elini ve yüzünü yıkadı kapı açıktı. Elini ve yüzünü kuruladıktan sonra havluyu yerine astı ben çıkacak diye beklerken beni kolumdan içeri çekti. Duvar ile arasında kalmıştım kapıyı kapatıp bide kilitledi ne yapıyo bu be.
-o kahveyi içtim gördün dimi ?
-evet
-ee o zaman anladın mı?
-neyi anladım mı?
Azat anladı bu kız saf onu ne kadar sevdiğini kahveden bile anlamamıştı.Ama olsun Azat bu bir şekilde anlatır ona.
- neyse onu boşver de o elbisen ne senin?
- nesi varmış ki elbisemin gayet iyi.
- asıl nesi yokmuş de onun eteği nerde niye yok??
- o böyle gayet iyi hem bence bi sıkıntı da yok.
- ama bence sıkıntı var hem de büyük bir sıkıntı sen benim karım olacaksın o boy uzayacak kısa elbiseler bundan sonra sana yasak bi daha kısa kıyafetler giymeyeceksin.
- o niye be istediğim gibi istediğim elbiseyi giyerim.
- sana giyemezsin dedim sen benim karım olacaksın lan benim giyemezsin...
Sesi yükselmişti ve artık beni kollarımdan tutup sarsmaya başladı.
... benim karım, benim sevdiğim kadın bunu giyemezsin anladın mı beni.Giyemezsin.
- sen ne ne dedin az önce.
Evet o az önce ne demişti sevdiğim kadın mı dedi o...
- evet duydun işte sevdiğim kadınsın sen benim.Ben seni o gece 5 sene önce konağın önünde gördüm daha 18 yaşlarındaydın seni o geceden de kara saçlarını orda gördüm ben.Elveda diyodun bir yere gidiyodun seni yıllarca aradım ama bulamadım.Bulamadığım her gün daha çok aşık oldum sana.Aradım seni ama bulamadım çok aradım lan çok yoktun bir türlü bulamadım seni.
Rojda ne diyeceğini bilemedi dili tutuldu inme indi sanki bir türlü kendini toparlayıp da iki çift laf edemiyordu.
- be be be be ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
sonunda konuşabilmişti.
- roj bana bize bi şans ver.Roj benim rojdam lütfen
Aslında içinde birşeyler şans ver dese de bi türlü kalbi ile aklı bir araya gelmiyordu.çimen yeşili gözlerine baktı orda sanki çaresiz bir çocuk vardı.
-t ta tamam
sadece bunu diyebilmişti başka bişey demeden lavabodan çıktı ve odasına gitti.Odanın kapısını kapatıp yere çöktü dizlerini kendine çekti başını dizlerine dayadı ve ağlamaya başladı.
-Azat'tan-
Sonunda ona söylemiştim.Gözlerinde ki şaşkınlık çok belli idi ama ona söyledim ya artık içim rahatladı.Bana tamam dedi ya bütün dünyalar benim oldu.Başta çok korktum Hayır diyecek diye ama öyle olmadı.Başta biraz düşündü sanki hiç birşey demedi ama sonra tamam dedi ya çok mutlu oldum.
Keşke ona daha güzel romantik bir ortamda söyleyebilseydim ama olmadı ya ina gene de öyle güzel bir ortam hazırlayacağım çok şaşıracak çok beğenecek.
Kendimden,herseyden,hayatımdan özellikle de kalbimden çok seviyorum onu çoook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELİN AŞKI!!!
ChickLitBerdel zoru ile evlenen iki insan... Töre den kaçıp hayatını istanbulda yaşayan hayalleri ve özgürlüğü olan bir genç kız... Hayattan yediği kazıklardan sonra hayata küsmüş,kalbi taş, genç bir ağa... Bakalım neler olacak...