+ Cool Olmak İçin +

337 17 0
                                    

Hep yapıcam yapıcam diyorum ama üşeniyorum yaw fgfdfdgd Ama kararlıyım bu sene benim senem olcak .d

Öncelikle bebekçe tavırları bırakmanız gerekiyor. Ve çok ergence karşılık vermelerinizi. '' uff seninle mi uğrşcm .s '' '' snne be slk .s '' vs.

Winx,Barbie gibi küçük çocukların eğlencesi olan çizgi film karakterleri içeren okul eşyalarından uzak durun dgdfgd.

Okul eşyalarınızı D&R , NT gibi yerlerden yapabilirsiniz.

Renk tercihiniz Siyah olabilir, ama ben içe dönük biri değilim diyorsanız kesinlikle tercihiniz maviden yana olsun.

Okul çantanız boyundan askılı gerçekten çok cool dursa da - tek omuz olduğu için çok can acıtıyor - siz nasıl rahat ederseniz o şekilde karar verebilirsiniz.

Marka seçimi olarak şu aralar yeni çıkmış ve herkeste görülen eastpek- yanlış yazmış olabilirm dsfds - bence tercih etmeyin. Pişti olabilirsiniz. Onun yerine Adidas,Nike, Faber Castell gibi markaları tercih edebilirsiniz.

Kalem kutu açısından eastpek bence uygun. Gerçekten hoş tasarımları var.

Her gün sabah yüzünüzü yıkayın. - çapaklı görmelerini istemezsiniz heralde -

Yemek yedikten sonra en önemli dişlerinizi fırçalayın. Eminim ki bu büyük kural.

İleriki bölümlerde vereceğim tariflerle kendinze günlük bakım rutini yapabilirsiniz.


Şimdilik bu kadar canlarrrr *-* Aklıma gelince 2. bölümü yayınlarım *-* Öpüldünüz byü .d


+ Kızlar için Tavsiye +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin