GİRİŞ

178 35 25
                                    

Yağmur damlalarının ıslattığı ıssız sokakta ayak sesleri duyuluyordu.

Kız pantolonunun paçalarını ıslatmamaya özen göstersede yerdeki büyük su birikintileri buna izin vermiyordu. Kız paçalarına baktı ve bıkkın bir sesle ''Lanet olsun!'' diye söylendi.Bugün onun için çok yorucu geçmişti. Patronunun baskısı ve gitarının bozulan akordu tam bir felaketti.

Paçalarını boş vererek adımlarını hızlandırdı ama sokağın başından gelen sesler kızı durdurdu. Durup dikkatlice dinlesede seslerin ne olduğunu kavrayamadı. Yavaşca sokağın başına geldi ve duvara yaslanarak vücudunu kamufle etti ve başını seslerin geldiği yöne çevirdi. İki adamın kavga ettiğini gördü.

Başını geri çekeceği sıra adamlardan birinin acı dolu inleyişini duydu. Merakına yenik düşerek adamlara baktığı anda tiz çığlığı sokağı doldurdu.

Bıçağı yerdeki kişiye saplayan adam kızın çığlığıyla sesin geldiği yöne baktı ama bir şey göremedi.

Çığlığı atan kişinin kız olduğu çığlığın tizliğinden belliydi.

Adam öne doğru bir adım attı ve yüzü kadar sert olan sesiyle konuştu.

''Kim var orada?''...

Birinci bölümden bir kesit:

Kız kapıyı açtığında ikisininde yüzlerine gelen ışıkla gözleri kısıldı.Kız karşısında gördüğü siyah arabalara ağlayan gözlerle baktı.Arkasındaki adamın gerildiğini hissetti.

Kendimden ÖteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin