Zayıfların Çektikleri

448 29 3
                                    

Suho hastaneden çıkmıştı. Kyungsoo da akşam taburcu olacak. Kai'nin telefonu çaldı.
Tao" Kai nasılsın?"
Kai" Kyungsoo küçük bir şok geçirdi hastanedeyiz."
Tao" Tamam bende geliyorum şimdi."
Kai" Tamam o zaman bekliyoruz."
TAO'NUN AĞZINDAN
Ahh şu minik beden yokmu, insanı resmen çıldırtıyor.Hastaneye yaklaşmıştım. Sanırım küçük bir iok daha geçirecek.
Hastaneye girdiğimde direk olarak danışmaya gittim.88 numaralı odaymış.Hemen yukarı çıkmaya başladım. Merdüvenlerde Kai ile karşılaştım.
Tao" Nereye Kai"
Kai" Bir kaç ilaç ve Kyungsoo için temiz giyisi getircem evden"
Tao" İstersen dinlenebilirsin ben burdayım."
Kai" Whoww teşekkür ederim Tao bu iyi bir fikir. Bi sorun çıkarsa veya gitmen gerekirse direk ara."
Tao"Tamam Kai görüşürüz."
Ahh çok şanslıyım.Yukarı çıktığımda sessizce kapıyı açtım. Sanırım uyuyordu.yaklaştım ve yavaşça üzerine eğilip boynuna bir öpücük bıraktım.
Kyungsoo" Kai yapma.Hastanedeyiz."
İçimden kahkaha atıyordum.Eğildim ve bikere daha öptüm.Bu sefer gözlerini açtı ve beni itti.
Kyungsoo" T-Tao ne işin var burda? Uzaklaş lütfen. Kai nerde?"
Tao" Kaiciğin dinlenmeye gitti ve seni bana bıraktı" dedim. Ahh titriyormu o? Ne kadar da tatlı bi çocuk adafraf.
Kyungsoo " Yaklaşma acil durum düğmesine basarım hıghk sakın"
Tao" Tehdit haa"
Biraz daha yaklaşarak devam ettim; " Eğer o düğmeye basarsan... Anlatmamı istermisin?"
Ona daha da yaklaştım ve yanına oturdum.
Tao" Ağlayınca daha çekici oluyorsun bunu biliyorsun değil mi?"
Kyungsoo elinin tersiyle gözünü sildi.
Kyungsoo" Bu sefer bana dokunamazsın!" dedi ve beni yataktan itti. Ben tam onu öpecekken kapı açıldı. Bende yatağın üstündeki cüzdanı alıyormuş gibi yaptım. Beni gidi beni :).
Hemşire"Bay Kim Jong-in neredeydi?"
Tao" Temiz giyisi almaya gitti Bayan ..."
Hemşire" Adım Kim Youn Hae , Bay..."
Tao" Bende Huâng Zitao "
Hemşire" Ben D.o Kyungsoo'nun iğnesini yapmaya gelmiştim.Çıkabilir misiniz?"
Tao" Gerek yok.Yanımda yapabilirsiniz."
Hemşire" Tamam" dedi ve Kyungsoo'nun o muhteşem bacağını açıp kalçasına iğneyi batırdı...
      Luhan'ın Ağzından
Oh be Sehun son anda geldi. Tanrıya şükür...
Sehun" Ahh bambi nasılsın? İyi oldun mu?"
Sadece kafa salladım.
Kris" Sehun bence evden temiz giyisiler getir Luhan için.Bu gece burda kalsın."
Sehun" Tamam zaten Biyoloji ödevi vardı.Ben giyisi getiririm, sonra gidip Biyoloji ödevini yaparım.Luhan seninkini de yaparım."
Lanet olsun yine bi yolunu buldu.Tanrım lütfen Tao gelsin,Lütfen. Karşı çıkamıyorum çünkü eğer karşı çıkarsam nedenini sorar, bende... Söyleyemem.
Lanet olsun şimdiden arkam ağrımaya başladı.
          Yazar Ağzından
Sehun taksiye binip gitti.Kris Luhan'a yaklaştı ve kulağına konuştu.
Kris" Çok zekiyim değil mi? Ama Sehun da çok safmış yaa senin gibi güzel sevgiliyi kendi evine götüreceğine bana, Kris'e bırakıyor. Harika bende gerekeni yaparım." dedi Luhan'ın kulak memesini ısırdı.Luhan'ın kulağı eğlendiği için değil bu sefer korktuğu için kızarmıştı.
Luhan"yapma.YAPMA"diye bağırdı ve Kris'i itip düşürdü.Luhan ayağa kalktı ve kapıya doğru gitti.
Kris" SEN NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN" dedi ve Luhan'ı çevirerek tokat attı. Luhan yere düştü ve ağlamaya başladı.
Luhan" Anlamıyor musun Kris? Sen zevk alırken ben altında acı çekiyorum hıghk. Çok mu güçsüz görünüyorum.Güçsüz olduğum için mi acı çekiyorum? Kris lütfen beni bırak hıghk lütfen" cümlenin sonuna doğru sesi alçalmış ve daha çok ağlamaya başlamıştı.
Kris" EVET!! BÜTÜN SORULARIN CEVABI EVET ANLADIN MI?" dedi ve Luhan'ın yerde sürükleyerek yatağa götürdü.
Smut var rahatsız olanokumasın
Kris Luhan'ı sürükleyerek yatağa götürdü.Üstünü yırtarak çıkardı.Vücudunda hala eski izler vardı.Kris Luhan'ı yüz üstü döndürdü ve içine girdi.Luhan ellerini ve bacaklarını sağa sola savuruoçp çığlık atıyor daha doğrusu atmaya çalışıyor çünkü Kris onun ağznı kapatmıştı.
Okuyan herkese çok teşekkür ederim.Yorum atın lütfen. Sizi seviyorum 😘😍

Sürtük PazarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin