Kötü ve aynı zamanda yakışıklı

396 22 7
                                    

Kris eliyle Luhan'ın ağzını kapatmıştı.
Zilin çalmasıyla Kris okkalı küfürler savurark hemen üstünü giyip kapıyı açtı.
Kris" Ahh Sehun sen miydin? Tamam giyisileri ver ben yukarı çıkarırım."
Sehun "Bişey olursa ararsın tamam mı?"
Kris " Tamam Sehun ararım."
Kris giyisileri alıp yukarı çııkarken Luhan da banyoya doğru topallayarak ilerliyordu.
Kris odanın kapısının girişinden konuştu.
Kris" Luhan nerdesin? Ah aslında iyi fikir küvette devam ederiz."
Luhan hemen banyoya girip kapıyı kilitledi.Kilit sesini duyan Kris konuşmaya başladı.
Kris " Tamam Luhan duş al çık.Rahat bırakıcam seni.Zaten hevesim kaçtı.Giyisilerin komidinin üstünde."
Luhan ağlıyor duvarları yumrukluyordu.
Luhan " Neden Ben?? Tanrım ne günah işledim? NEDEN BEENN??"

Luhan'ın arkasının kanamadı durunca tertemiz yıkandıktan sonra havlusunu sarıp banyodan çıktı.Komidine doğru ilerliyordu.
Kris " Hala havlu sarma zahmetine katlanıyor musun?" dedi ve Luhan'ın havlusunu çekiştirmeye başladı.
Luhan kısık sesle " Kris lütfen,yalvarırım bırak."
Kris havluyu bıraktığında Luhan hemen giyisilerini alıp odasına eski odasına gitti.
Hemen üstünü giydi. Çok yorgundu. Daha doğrusu çok ağrısı vardı. Yatağa yüz üstü yattı ve olanları düşündü.
Sonrada ıslak yanaklarıyla uykuya daldı.
- -KAİSOO- -
Hemşire Kyungsoo'nun iğnesini yaptıktan sonra odadan çıktı.
Tao'da Kyungsoo'nun yanına gitti.
Tao" İnanmıyorum Kai sana hala dokunmamış.Ahh işte şimdi ona acıdım.Neyse o günü hatırlıyorsun değil mi? İşimiz yarım kalmıştı. Evet işte şimdi onu tamamlayacağız."
FLASBACK
Chanyeol eve, Kris ve Kai'de Luhan için ilaç almaya gitmişti. Baekhyun uyuyakalmış,Luhan ise hasta olduğu için uyuyordu. Kyungsoo ise çerezleri hazırlarken şarkı mırıldanıyordu. Tepsi almak için eğildiğinde arkasında hisettiği sertlikle hemen arkasına döndü.
Kyungsoo" T-Tao noldu?? Ş-şey biraz uzaklaşırmısın Tao??"
Tao " Çok güzelsin Kyungie"
Kyungsoo duyduğu şey karşısında şok oldu. Tao Kyungsoo'yu öpecekken Kyungsoo hemen koşmaya başladı. Tao hemen peşindeydi.
Kyungsoo hemen odaya gidip kapıyı kapatmaya çalıştı. Ama Tao kapıyı açmayı başarmıştı.
Baekhyun ve Luhan da sesten dolayı uyanmış yukarı çıkmaya başlamışlardı.
Kyungsoo yere düşmüş geri geri sürüklüyordu kendisini.
Tao" Çok naziksin Kyungie beni yatak odasına getirdin." dedi ve Kyungsoo'ya yaklaşmaya başladı. Onu öpmeye çalışıyordu fakat Kyungsoo üstünü yırtarcasına çıkaran Tao'ya karşı çıkıyordu.
Luhan ise donmuştu. Sanki... Sanki kendisini izliyordu. Baekhyun hemen kendine gelip Tao'yu Kyungsoo'dan uzaklaştırdı ve sert bir yumruk attı.Luhan Baekhyun'un ona bağırmasıyla kendine gelmiş hemen Kyungsoo'nun yanına gitmişti.
FLASHBACK END
Kyungsoo" Lütfen yaklaşma!"
Kyungsoo'nun iri gözleri kızarmış ve anıyla dolmuştu.
Tao" Zaten vazgeçmiştim. Ama sonra en küçük fırsatta işimi hallederim."
Kyungsoo ayağa kalktı ve ilerlemeye başladı.
Tao" Hey hasta halinle nereye? Bişeye ihtiyacın varsa bana söyle. Niye ayağa kalkıyorsun?"
Kyungsoo" Şey... İşim var. Lütfen... Lütfen arkamdan gelme."
Tao"Ah tabi gelirim." dedi ve yürümesine yardım ediyormuş gibi yapıp koluna girdi. Odadaki lavaboya yaklaşınca Kyungsoo konuştu.
Kyungsoo" Daha fazla gelme lütfen."
Tao " Neden??"
Kyungsoo" Çünkü ben seni sevmiyorum."
Tao" Ama ben seviyorum" dedi ve kyungsoo'yu lavaboya soktu.
Tao" İşini çabuk hallet yoksa ben yaptırırım."
Kyungsoo " Sakın içeri girme.Sakın."
Tao " Tamam tamam hadi. Zaman tutuyorum bak."
Kyungsoo daha fazla dayanamayarak hemen lavaboya girip işini halletti.
Lavabodan çıktığında Tao yoktu. Tao'nun gittiğini düşünüp odadaki banyoya girdi.
Duş alırken arkasından biri sarıldı.Aklına Kai geldi. A-ama... Ama arkasındaki Kai değildi. Hemen arkasındakini itip perdenin arkasına geçti. Tao sırılsıklam olmuştu.
Kyungsoo" S-Sen neden hala burdasın??"
Heran ağlamaya başlayabilirdi.
Tao " Bunu sen istedin. Burda olduğumu biliyordun ve bilerek bir sürtük gibi gelip burda duş almaya başladın. Kısaca bana 'gel beni becer ' dedin . Anladın mı Kyungsoo? Sen tam bir sürtüksün!!"
Kyungsoo" Hayır ben sürtük değilim. Sen gittin sandım tamam mı? Ben sana asla ' gel beni be..' Asla o cümleyi kurmam. Bunu aklından bile geçirme." Bunalrı söylerken ağlamıyo aksine sert bir ses tonuyla söylüyordu.
Kyungsoo" ŞİMDİ ÇIK BURDAN.HASTANEDEN ÇIK.DEFOL GİT.MÜMKÜNSE BİRDAHA YÜZÜNÜ GÖRMİM."
Tao şaşırmış bir şekilde Kyungsoo'ya bakarken bir süre sonra kendine gelip dışaro çıktı. Kyungsoo hemen kurulanıp hastane kıyafetlerini giydikten sonra dışarı çıktı. Kai gelmişti. Kyungsoo hemen Kai'ye sarıldı.
Kyungsoo" Beni birdaha sakın bırakma Jong-in sakın!."
Kai" Tamam bebeğim. Hadi geç dinlen. 2 saat sonra taburcu olacaksın zaten."
Kyungsoo kafa sallayıp yatağa geçti.

Arkadaşlar nası gidiyor. Lütfen yorum atın. Ficin hakkında ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum. Okuyan herkese TEŞEKKÜR EDERİM
SİZ SEVİYORUM 😍😘🙈🙉🙊

Sürtük PazarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin