Tao eve gittiğinde şaşırtıcı bir şekilde Kris yatakların çarşaflarını değiştiriyordu.acaba neden??
Tao mutlu bir şekilde Kris'in yanına gitti.
Tao" Açmısın Kris?"
Krıs" Hayır dolaptan bişeyler atıştırdım."
Tao kafasını aşağı yukarı sallayıp mutfağa gitti. Bikaç bişey yedikten sonra çıktı.
Tao" Sehun Luhan'ı almaya mı geldi?"
Kris " Hayır bizim yan odamıza taşıdım. Biraz dinlenmem gerek o yüzden."
Tao"Tamam."
Tao yukarı çıkıp Luhan'ın olduğu odaya gitti. Onun şişmiş gözlerini solmuş tenini görünce gerçekten hasta olduğunu düşünüp üstünü örttü. Whoww sanırım az önce Tao iyi bir şey yaptı asdfjklhag.Sabah Tao kalkıp kahvaltı hazırladıktan sonra dershaneye gitti.
Luhan uyandığında arkasındaki acı dinmemişti ama azalmıştı. Fakat hala topallıyordu. Kalkıp banyoya gitti. Elini yüzünü yıkadıktan sonra aşağıya indi. Ama merdüvenin ortasında zorlansada geri döndü. Sessizce Kris'in odasına girdi Kris'in telefonunu önecedeb sakladığı yere yani gardırobun olduğu yere gitti. En üst rafta elini biraz gezdirdi fakat yüksek olduğu için sonucu pekte iyi olmadı. Zıpladı fakat arkasındaki ağrı çoğalınca durmak zorunda kaldı. Banyonun kilit sesini duyunca aniden dolaba girdi. LANET OLSUN NİYE DOLABA GİRDİMKİ diye homurdandı. Kris altında havluyla banyodan çıkınca Luhan hemen gözlerini yumup köşeye daha çok yapıştı.Kris dolabı açtı. Üst rafları biraz kurcaladıktan sonra tekrar banyoya gitti. Luhan da hemen dolaptan çıktı. Tam kapıyı açacakken Kris'in sesini duydu.
Kris" 'Günaydın öpücüğü' vermeye mi geldin Bambi?"
Luhan yüzünğ iğrenmiş bir şekilde buruştururken mırıldadı " Asla"
Luhan arkasını izin verdiği kadar hızla yan odaya yani eski odasına gitti. Kendinl yatağa atıp biraz bekledi. Tam kalkacakken kapı açıldı. Luhan hemen ayaklandı.
Kris " Ama ben günaydın öpücüğü istiyorum. Yoksa ben mi öpeyim ha?"
Luhan tekrar aynı şekilde yüzünü buruşturarak cevabı vermiş oldu. Sonra topallayarak kalktı. Kris'in yanından geçerken Kris onu itti. Luhan arkasının üstüne düştüğü için acı içinde inledi. Kris ise kapıya yaslanmış sırıtarak Luhan'a bakıyordu. Luhan kalktı ve ilerledi. Tekrar Kris'in odasına gitti ve yatağın üstüne çıktı (ayakta). Gardroba baktığında telefonu orda yoktu.
Kris" çok safsın Bambi. Tekrar oraya saklıyacağımı mı sandın??"
Luhan" Telefonum nerde??"
Kris" Bir şartla söylerim"
Luhan" Neymiş o şart ???"
Kusura bakmayın biraz kısa oldu ama ailevi sorunlardan dolayı çok fazla uğraşamıyorum özür dilerim vr teşekkür ederim 215 kişi olmuşuz çok mutlu oldum gördüğümde. 😘👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürtük Pazarı
Hayran KurguKai, Soo(Kyungsoo),Kris,Luhan,Tao ve Sehun arasında geçen olaylar. Bakalım en sonunda mutlu olacaklarmı? KEYİFLİ OKUMALAR Bu benim ilk hikayem biraz alıntı var.Zaten sonra kendi kurgularımla devam edeceğim :) . Luhan bu hikayed...