KRİS-LUHAN

318 22 5
                                    

Luham kremi sürdüğünde daha iyi yürüyordu. Sehun'u aradı.
Luhan " A-alo Sehun dersin bittiğinde beni almaya gelirmisin??"
Sehun " Ahh Luhan dersim bitmedi. Sonra ge-!"
Luhan " H-hemen beni almaya gel. L-lütfen."
Sehun " Tamam Bambi geliyorum şimdi. "
Luhan kendini toparladı eliyle saçını taradı.
Luhan banyodan dışarı çıktı.
Kris " Nereye bambi??"
Luhan " Sehun beni almaya gelicek."
Aşağı indi ve camdan bakmaya başladı.
Kris " Yüzündeki aptal gülümsemenin sebebi Sehun mu??"
Luhan soru üzerine kendine gelmek için kafasını sağa sola savurdu. Cevap vermedi.
Kris " Yoksa bu evden gitmen mi böyle gülümenin sebebi??"
Luhan " İkiside 😏"
Mutfağa gitti ve dolabı açıp su içti. Suyu dolaba koyup tam dönecekken Kris arkadan ona sarıldı. Luhan onu itiyor daha doğrusu itmeye çalışıyor.
Kris " Seni özlicem Bambi "
Luhan " Ben hiç öyle olacağını sanmıyorum!" dedi ve Kris'i daha sert ittiğinde artık kurtulmuştu.
Kris " Cidden Bambi spora falan mı gidiyorsun ?? Çok güçlenmişsin."
Luhan " Hı hı evet."  dedi ve camın ordaki koltuğa oturup yoldan geçenleri izledi. Sağanak başladığında off ladı Luhan.
15 dakika sonra Sehun gelmişti. Luhan hemen onun için kapıyı açtı ve anında ona sarıldı.
Luhan " Seni çok özledim Sehun-ah!"
Sehun " Bende seni Bambi!"
Sehun Luhan'a daha sıkı sarıldı.
Luhan Kris'e piç smayl (😏) atıp el salladı.
Luhan " Hadi gidelim Sehun-ah. Evimize."
Konuşurken omuzunun üstünden Kris'e bakıyordu. Sonra tekrar önüne döndü ve Sehun'a sarılarak yürümeye başladılar. Taksiye veya başka bir şeyr binmiceklerdi.

      Eve vardıklarında donlarına kadar ıslanmışlardı. İçeri girdiklerinde Sehun konuştu.
Sehun " Hadi birbirimizi giydirelim :)"
Luhan " Tamam ama ilk ben giydircem ;)"
Tam 3 saniye sonra Luhan'ın beyni zonklamaya başladı. Vücudundaki izler... Sehun'a ne diyecekti!!
Sehun " Tamam "
Kendini serbest bırakıp Luhan'ın kendisini soymasını bekledi. ( asgshsjsb düşünmek istemiyorum asfsjdb *gökkuşağıkusanemoji*)
Luhan titreyen elleriyle Sehun'un tişörtünü çıkardı. 'Onun vücudu gerçekten muhteşem. Ama benim ki... Kris kirletti. Benim vücudumu Kris kirletti!!!'
Sehun " Bambi iyimisin??"
Luhan " Ha hıhım evet" dedi ve Sehun'a yeni kuru bir tişört giydirdi. Sehun pantolonunu da değiştirdikten sonra Luhan banyoya gitti. Daha doğrusu gitmeye çalıştı çünkü Sehun onu kolundan kavrayarak durmasını sağlamıştı.
Sehun " Hadi ama Bambi oyunbozanlık yapma!" dedi ve bir hamlede Luhan'ın tişörtünü çıkardı. Sehun'un gözleri öfke ile parlıyordu. Aslında içten içe üzülmüştü kalbi kırılmıştı.
Luhan " A-açıklayabilirim S-seh-!"
Sehun "BUNU SANA KİM YAPTI!!!"
Luhan " B-ben anlatıcam Sehun. S-sakinleş 😔"
Sehun " Ben sakinim ama anlatmazsan öyle olmaya devam edeceğimi sanmıyorum. Ya daha ben , sevgilin sana dokunmamışken... Başkası mı sana dokundu Luhan??"
Luhan yıkılmıştı. Sehun ilk defa ona adıyla seslenmişti.
Luhan " K-kayıp olduğum zamanı hatırlıyorsun değil mi? O zaman aslında kaçırılmıştım Sehun. B-beni s-sü- sürtük pazarına götürdüler. Beni satışa koydular Sehun. Sonra biri geldi ve b-beni aldı."
Sehun " O BİRİ KİM "
Yazar " E BİRİKİM ABİİ" tamam lütfen vurmayın tamam.!!
Luhan " K-kris. Beni zorla evine götürdü. Herşeyi zorla yaptı. Yemin ederim ben bişey istemedim."
Luhan'ın gözünden bir damla gözyaşı akıp yanağında ıslak bir yol çizdi.
Luhan " Sonra alışveriş merkezinde karşılaştık. Beni o iprenç adamın elinden kurtardın. Ama sana yalan söyledi. Beni kurtardığını söyledi. Geçen gün eğlence parkına gittik hatırlıyorsun dimi?? Kris ve Tao da ordaydı. Sen Tao ile gittin beni ı adamla bırakarak. O  b-bana trende dokundu. Evine götürdü beni Sehun. S-sen izin verdin."
Luhan şimdi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Luhan " Özür dilerim... Sana söylemediğim için özür dilerim sehun-ah."
Sehun " A-arkan... Arkan iyi mi peki ??"
Luhan sadece kafa sallamakla yetindi. 
Sehun " Hemen Kris'in yanına gidiyoruz Bambi. Pantolonunu değiştir ve salona gel."
Luhan " A-ama Sehun-"
Sehun " İtiraz istemiyorum. Hemen üstünü değiştir ve gel!."
Luhan 'tamam' anlamında kafasını salladı.
Luhan salona girdiğinde Sehun ayağıyla yerde ritim tutmuş sert bir şekilde halıyı dövüyordu.
Sehun Luhan'ı gördüğünde ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Luhan' da titrek adımlarla onu takip etti. Bu sefer taksiye bindiler.
Luhan " Geri dönelim Sehun. Lütfen."
Sehun" Hayır Bambi"
Luhan kafasını eğmiş parmaklarıyla oynuyordu.
Kris'in evine geldiklerinde Sehun taksiyi durdurdu. Kapıya doğru ilerlediler. Sehun zile bastı.
Kapıyı Kris açtığında Sehun onun yüzüne yumuruk indirdi. Kris bir adım gerilemişti. Bir yumruk daha attığında Kris yere düştü.
Kris " Hey noluyor Sehun!!"
Sehun bir çırpıda Luhan'ın tişörtünü kaldırdı Luhan ne kadarda istemesede.
Luhan ağlıyordu tişörtünü indirmeye çalışıyordu.
Sehun " Sen ... SEN NE HAKLA LUHAN'A BUNU YAPARSIN HA!!"   bağırmıştı.
Kris " Ben onun için yüklü miktarda para verdim. O açtığın beden için."
Kris " İstersem onu senden alabilirim" derken ayağa kalkmış komidinin çekmecesinden bir kağıt çıkarmıştı.
Kris " Biz evliyiz dostum!"
Luhan'ı kolundan tutup kendine çekti. Luhan ise kendini bırakıp yere dizlerinin üstüne düştü. Ağlıyordu.
Sehun hiçte içten olmayan bir şekilde gülüp kağıdı aldı. Luhan imzalamıştı.
Sehun " L-luhan bu doğrumu??"
Luhan sadece 'zorla' diyebilmişti. Deli gibi ağlayıp hıçkırıyordu. Sehun dış kapıya doğru ilerledi.
Luhan " Yalvarırım gi-gitme Sehun. Hıghk Gitme. Bende gelicem."
Luhan yerden kalkıp tam ilerleyecektiki Kris onu belinden tutup kendine çekti.
Luhan " Sehun ... Lütfen gitme. Yalvarırım. Canım acıyor. Kalbimde acımasın Sehun. Lütfen gitme.
Sehun " Bunu... Bunu yapamam."
Luhan " S-sehun..."
Kris " O gitti artık. Kahvaltı yaptınmı?? Hadi beraber kahvaltı yapalım."
Luhan ağlarken Kris deli gibi gülüyordu. Sehun çıkarken kapıyı arkasından çok sert vurdu.
Kris " Ahh ne kadarda güzel artık engel yok. Rahatız ;)."
Luhan yemek masasından kalkıp dış kapıya doğru ilerledi.
Kris " İstersen git. Seni zorla bile burda tutabilirim. Benden kaçamazsın." dedi ve piç bir şekilde sırıttı.
Luhan " Evden kaçmıyorum ki" güldü.
Luhan " Sadece biraz dolaşıcam. Bu kaçma kategorisine girmez değilmi?"
Kris " O zaman beraber dolaşıcaz." dedi ve Luhan'a arkadan sarıldı. Ve devam etti.
" Evli çiftler gibi"
Luhan güldü. " Asla... Asla öyle bir şey olmayacak.!!!"
Waayne ne kadarda uzun bir bölüm. Telefondan yazdığım için parmaklarım ağrıyoor. Vote ve yorum vermeyi unutmayın :).👋🏻👋🏻👋🏻❌⭕️❌⭕️ Betlzmen0 YusraBeyhan sizi seviyorum <3 >_<

YAZARINIZ : SEDA NUR ÇAKIR
FACEBOOK: seda nur Çakır
INSTAGRAM : Seda_Exo_ot12
WHATSAPP: 05397082190
Soru sorabilirsiniz. :) Görüşmek Üzereee 😆😃😄
HA BU ARADA BAEKYEON AYRILMIŞ ASFAJS ÇOK MUTLUYUM BAEKYEOL REEL DEĞİLSE BİLE CHANBAEK REEL :) 
BAEKHYUN: Ayrılalım
TAEYEON : Neden??
BAEKHYUN: Taeny şipliyorum
TAEYEON : Tm BaekYeol Reel
BAEKHYUN: Tşk
TAEYEON: Öd
Asfshhd çok güldüm buna ya asfsndndj tamam tamam hadi görüşürüz 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

Sürtük PazarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin