"Ντριν, ντριν" ακούω τον εκνευριστικό ήχο του ξυπνητηριού που μου υπενθυμίζει πως πρέπει να πάω στην δουλειά. Η Ντέιζι, το κουτάβι μου, με το που αντιλήφθηκε πως είμαι ξύπνια ήρθε γρήγορα πάνω μου και μου έγλειψε παιχνιδιάρικα το μάγουλο μου. Μου την πήρε η μητέρα μου δώρο για τα γενέθλια μου πριν 2 μήνες περίπου. Η ράτσα του είναι king Charles και είναι άσπρο με καφέ βούλες.
Σηκώνομαι ενοχλημένη από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στο μπάνιο σέρνοντας τα πόδια μου στο χαλί. Αφού πλυθώ και πιάσω τα μαλλιά μου αλογοουρά, κατευθύνομαι στην ντουλάπα για να βρω ρούχα να φορέσω με την Ντέιζη να έρχεται από πίσω μου. Τελικά καταλήγω σε ένα απλό τζιν, μια μαύρη κοντομάνικη μπλούζα που γράφει πάνω "I am a princess, don't touch me', ένα μαύρο κολάν και τα μαύρα μου all star.
Πριν βγω από το δωμάτιο μου βλέπω την Ντέιζη να κουλουριάζεται στο κρεβάτι μου. Φεύγω από δωμάτιο και πριν καλά καλά κατέβω την σκάλα, μια υπέροχη μυρωδιά γεμίζει τα ρουθούνια μου. Τηγανίτες με μέλι. Το αγαπημένο μου πρωινό. "Καλημέρα μαμά" είπα στην μητέρα μου με το που μπήκα στην κουζίνα. "Καλημέρα Stephanie" μου είπε και έβαλε δύο τηγανίτες από το τηγάνι σε ένα πιάτο. "Σου έφτιαξα τηγανίτες" μου είπε και μου έδωσε το πιάτο με τις τηγανίτες και το άφησε στο τραπέζι. Έβαλα ένα ποτήρι γάλα και έφαγα λαίμαργα το πρωινό μου.
"Σήμερα έχω βραδινή βάρδια στο νοσοκομείο" μου ανακοινώνει και κάθεται μαζί μου. Είναι νοσοκόμα στο τοπικό νοσοκομείο και δεν έχει καθόλου σταθερό πρόγραμμα. "Θα με πας εσύ στην δουλειά ή να πάω με τα πόδια;" ρώτησα και σηκώθηκα από την καρέκλα μου. "Το αυτοκίνητο χάλασε και το έχω στο συνεργείο. Θα το πάρω κατά τις εννιά" Κοίταξα το ρολόι στον τοίχο και είδα πως η ώρα έχει πάει ήδη 8:30. "Θα πάω με τα πόδια" Φίλησα την μαμά μου στο μάγουλο και αφού την χαιρέτησα βγήκα από το σπίτι.
Προχώρησα σιγά-σιγά, χαζεύοντας τριγύρω και σε λιγότερο από δέκα λεπτά έφτασα στην καφετέρια-κρεπερή που δουλεύω για τις καλοκαιρινές διακοπές. Ο αδερφός μου σπουδάζει και τα έξοδα είναι αρκετά. Η μητέρα μου δεν βγάζει αρκετά λεφτά για καλυφθούν όλες μας οι ανάγκες, έτσι αποφάσισα να πιάσω αυτή την δουλειά ώστε να συνεισφέρω και εγώ, αλλά και για να είμαι πιο ανεξάρτητη.
"Καλημέρα" μου είπε η συνάδερφος μου Christine, που καθάριζε τα τραπέζια. "Καλημέρα. Τι κάνεις;" την ρώτησα και πήρα μια σκούπα για να σκουπίσω πριν ανοίξουμε. "Καλά είμαι. Έμαθες τα νέα;" με ρώτησε με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη της. "Όχι, τι έγινε;" την ρώτησα με περιέργεια. "Χθες το βράδυ ήρθε ο Austin Mahone!" μου είπε, σχεδόν φωνάζοντας από τον ενθουσιασμό. "Αυτός δεν είναι που τραγουδάει το mmm yeah;" την ρώτησα και έβαλα μια καρέκλα στην θέση της. Έγνευσαι το κεφάλι της καταφατικά, χωρίς να έχει σβηστεί το χαμόγελο από τα χείλη της. "Έχει ακουστεί ότι θα περάσει όλο το καλοκαίρι στην Καλιφόρνια." "Αα ωραία!" Μπορεί να έχω ακούσει μόνο ένα τραγούδι του αλλά χαίρομαι στην ιδέα ότι μπορεί να γνωρίσω έναν διάσημο.
YOU ARE READING
A modern fairytale(Austin Mahone-greek)
FanfictionΜια φορά και έναν καιρό, ήταν μια πριγκίπισσα. Όμως δεν ήταν μια πριγκίπισσα σαν αυτές που βλέπουμε στις ταινίες, ήταν διαφορετική. Μια μέρα συναντάει έναν πρίγκιπα. Τον πρίγκιπα της. Τι θα γίνει όμως? Θα κάνουν στην ακρη τον εγωισμό τους και την π...