Chapter 6:Truth or dare?

80 8 4
                                    

Chapter 6:Truth or dare?

"Παίζουμε θάρρος ή αλήθεια;" προτείνει ο Robert και όλοι συμφωνούν εκτός από εμένα. "Έλα ρε, Stephanie, παίξε!" μου λέει η κολλητή μου. Παρ'όλο που ξέρει τον λόγο που δεν θέλω να παίξω, επιμένει."Όχι, γιατί είναι το πιο ηλίθιο παιχνίδι που υπάρχει."
Όταν ήμουνα δεκατέσσερα χρονών παίζαμε θάρρος ή αληθεια σε ένα πάρτυ και ένα αγόρι με φίλησε σε αυτό το ηλίθιο παιχνίδι επειδή του το είπε ένας φίλος του. Το πρώτο μου φιλί το έδωσα σε ένα παιχνίδι, με ένα αγόρι που δεν μιλάγαμε καν. Γι'αυτό μισώ τόσο αυτό το παιχνίδι και δεν παίζω σχεδόν ποτέ. "Τι έγινε; Φοβάσε πριγκίπισσα;" Με πλησιάζει ο Austin και κάθεται δίπλα μου στον καναπέ. "Θα παίξω" είπα και σηκώθηκα όρθια. Τώρα ήρθε η ώρα να σπάσω τα νεύρα του Mahone.
Καθήσαμε και οι έξι στο πάτωμα σχηματίζοντας ένα κύκλο. "Ξεκινάω" λέει ο Alex ο οποίος κάθεται δίπλα μου. "Robert θάρρος ή αλήθεια;" τον ρωτάει ο Alex και αυτός απαντάει θάρρος. "Έχεις το θάρρος να πάρεις την μητέρα σου τηλέφωνο και να της πεις πως είσαι γκέυ και έχεις αγόρι?" όλοι, εκτός από τον Robert γελάμε και χωρίς σχεδόν καμία αντίριση πέρνει τηλέφωνο την μητέρα του. Την βάζει σε ανοιχτεί ακρόαση και περιμένουμε να το σηκώσει. Στο τρίτο χτύπημα το σηκώνει. "Γειά σου αγάπη μου" απαντάει και ο Robert κοκκινίζει. "Γεια σου μαμά" λέει ντροπιασμένα. "Επειδή είμαι στην αγορά για ψώνια, ήθελες κάτι;" πέρνει μια βαθιά ανάσα και της λέει: "Ναι, θέλω να σου μιλήσω. Δεν ξέρω πως θα το πάρεις αλλά έχω σχέση." Διστάζει να συνεχίσει και προσπαθώ να συγκρατήσω τον ευατό μου από το να γελάσει γιατί θα με ακούσει η μαμά του Ρόμπερτ και θα καταλάβει ότι κάνουμε πλάκα. "Αυτό είναι υπέροχο. Ποιά είναι; Την ξέρω; Το Σάββατο να την φέρεις για φαγητό. Άκυρο, όχι το Σάββατο, έχει ο πατέρας σου να πάει σε έναν γιατρό. Την Κυριακή." Αυτό θα έχει περισσότερη πλάκα απ'ότι περίμενα. "Για την ακρίβια δεν είναι ποιά.." έριξε ένα δολοφονικό βλέμα στον Alex και συνέχισε. "...είναι ποιός." Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να απαντήσει η μητέρα του. "Δεν θα άκουσα σωστά. Μάλλον δεν έχει καλό σήμα. Τι είπες μωρό μου;" Κοίταξα γύρω μου και είδα τους υπόλοιπους να προσπαθήσουν να συγκρατηθούν από το να γελάσουν. "Μαμά είμαι γκέυ και έχω σχέση με τον John. Τον γνώρισα εδώ, στην Καλιφόρνια και είμαι ερωτευμένος μαζί του." Δεν αντέχω και σκάω στα γέλια. Είναι ένα από τα πιο αστεία πράγματα στον κόσμο το να βλέπω τον Robert να λέει στην μητέρα του πως είναι γκέυ. Δεν έχω κανένα θέμα με τους γκέυ, αλλά έχει πολύ πλάκα. Ο Robert έχει μπει στο πετσί του ρόλου. Μιλάει με μια λεπτή, χαριτωμένη φωνή. "Τι-τι λες αγόρι μου; Είσαι με τα καλά σου; Τι είναι αυτά που μου λες; Μου κάνεις πλάκα έτσι;" προσπαθούν όλοι να κάνουν ησυχία, αλλά μάταιος κόπος αφού το γέλιο τους ακούγεται σε όλη την γειτονιά. Όχι ότι εγώ πάω πίσω. "Μαμά, πρέπει να αποδεχτείς τον πραγματικό μου ευατό. Με τον John αγαπιόμαστε." Η φωνή του είχε έναν δραματικό τόνο. Αυτό το παιδί πρέπει να γίνει σίγουρα ηθοποιός. "Άμα το μάθει αυτό ο πατέρας σου θα πάθει τίποτα. Ένα έχω να σου πω. Βρες λάκο να κρυφτείς κακομοίρη μου!" Η φωνή της έτρεμε και ακουγόταν ταραγμένη. Με την άκρη του ματιού μου είδα τον Austin να έχει ξαπλώσει στο πάτωμα και να γελάει. "Πλάκα σας κάναμε. Παίζουμε θάρρος ή αλήθεια." λέει ο Alex που έχει πάρει το κινητό στο χέρι του. "Είστε βλαμένα και οι τέσσερεις σας! Πάντως καλά να περάσετε." Γελάει και αφού την ευχαριστήσει o Alex κλείνει το τηλέφωνο. "Να μας τον γνωρίσεις και εμάς τον John καμιά μέρα" λέει ο Zach. "Γιατί, θέλεις κονέ; Τελοσπάντων, σειρά μου. Stephanie, θάρρος ή αλήθεια;" με κοιτάει περιμένοντας την απάντηση μου.
"Αλήθεια" ο Robert κοίταξε τον Austin και έπειτα είπε:"Αν μπορούσες να βγεις ραντεβού με τρεις διασήμους ποίοι θα ήτανε;" Άκουσα τον Austin να λέει κάτι αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω τι. "Harry Styles, Taylor Lautner και..." σήκωνω το φρύδι μου και κοίταω τον Austin πρωτού συνεχίσω. "Shawn Mendes. Ο τύπος είναι αφάνταστα γλυκός!" Λέω στον Robert και βλέπω τον κολλητό του να στριφογυρνάει τα μάτια του. "Φαντάσου, ούτε η Stephanie δεν θέλει να βγει μαζί σου" λέει ο Robert.
Σειρά μου τώρα. Να η ευκαιρία να σπάσω τα νεύρα του Austin. "Austin, θάρρος ή αλήθεια;" αυτός φυσικά και απαντάει θάρρος. "Έχεις το θάρρος να ανεβάσεις στο twitter σου μια φωτογραφία σου που θα σε έχω ντύσει κορίτσι;" ένα χαιρέκακο χαμόγελο έχει ζωγραφιστεί στα χείλη μου. "Θα μου το πληρώσεις αυτό πριγκίπισσα" σηκώνεται όρθιος και με ακολουθεί στο δωμάτιο μου χωρίς δεύτερη κουβέντα.

***

"Τι κάνεις σήμερα το βράδυ κούκλα;" λέει ο Zach. O Alex σφυρίζει καθώς περνάει από μπροστά του o Austin και ο Robert με την Claire τραβούν φωτογρφίες με τα κινητά τους. "Τελειώσατε;" ρωτάει ο Austin εμφανώς ενοχλιμένος. "Όχι, μισό λεπτό να βγάλουμε μερικές ακόμα φωτογραφίες. Χαμογέλα στον φακό Austin" λέει η Christine.
Του έδωσα να φορέσει ένα μαύρο φόρεμα μου, με άσπρες καρδούλες, που το έχω για την παραλία. Του έβαλα στα μαλλιά κάτι κόκκινα κοκαλάκια. και του έδωσα τις μαύρες μου γόβες να φορέσει. Τέλος, του έβαλα λίγο κόκκινο κραγιόν και ρουζ. Παραλίγο έλειψε να με βρίσει. Όταν βγήκαμε από το δωμάτιο μου, η Ντέζη, το σκυλί μου, ξύπνησε και δάγκωσε το φόρεμα. Άρχισε να το τραβάει και να γρυλίζει. Το θέαμα αυτό ήταν ξεκαρδιστικό. Από την μια ο Αustin ντυμένος κορίτσι, να προσπαθεί να διώξει ένα σκυλί που δεν φτάνει καλά καλά στην γάμπα του, και από την άλλη η Ντέζη να τραβάει το φόρεμα λυσσασμένη και να μην λέει να το αφήσεο. Το καλό είναι ότι το φόρεμα δεν σκίστικε.

Ο Austin φόρεσε πάλι τα κανονικά του ρούχα και συνεχίσαμε το παιχνίδι. "Πριγκίπισσα θάρρος ή αλήθεια;" Πως το ήξερα. "Αν και μάλλον μάλλον θα το μετανιώσω...θάρρος" Για την ακρίβεια είμαι σίγουρη πως θα το μετανιώσω. "Έχεις το θάρρος να με φιλήσεις;" Άκουσα καλά; Ένα λεπτό χαμόγελο έχει δημιουργηθεί στα χείλη του. "Τ-τι;"τραύλισα. "Δεν με άκουσες πριγκίπισσα; Θες να το ξαναεπαναλάβω;" Δεν είναι με τα καλά του. "Σε άκουσα. Ξέχασε το Mahone." Ευτυχώς η φωνή μου βγήκε δυνατή και σταθερή. "Τι έγινε; Φοβάσαι μην με ερωτευτείς;" Δεν είναι αυτό. Καλά, μπορεί να είναι. Είναι χαζομάρα όλο αυτό. Κοίταξα την κολλητή μου και αυτή κούνησε το κεφάλι της αρνητικά. "Ντάξει" είπα εκπλήσοντας τον ευατό μου αλλά και τους υπόλοιπους.
Ο Austin σηκώθηκε και όρθιος και έκανα και εγώ το ίδιο. Με πλησίασε και οι ματιές μας συναντήθηκα. Με έπιασε από την μέση και με έσπρωξε κοντά του. "Ας τελειώνουμε με αυτη την βλακεία"ψυθίρσα και ένωσε τα χείλη μας. Ένα κύμα ανατριχίλας διαπέρασε όλο μου το σώμα. Με το χέρι του χαιδέυει απαλά το μάγουλο μου, τόσο προσεκτικά, λες και είμαι πορσελάνινη κούκλα και φοβάται μην με σπάσει. Νιώθω ένα τσίμπιμα στην καρδιά μου και τα χείλη του απομακρύνονται από τα δικά μου.

Ξερω, εχω παααααρα πολλες μερες να ανεβασω αλλα ειμαι στο χωριο μου και μας χαλασε το ιντερνετ, σημερα το φτιαξανε:( Ευχαριστω οσες το διαβαζεται!^^ Εχουμε Austin και Stephanie kiss!! Ακουω γνωμες♥

A modern fairytale(Austin Mahone-greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora