Chapter 3:"Στις ομορφιες σου εισαι σημερα"

95 11 9
                                    

Chapter 3:"Στις ομορφιες σου εισαι σημερα"

"Διάλεξε: Harry Potter ή Hunger Games;" με ρωτάει η Claire και μου δίνει ένα φούξια μπολ με ποπ κορν. "Harry Potter εννοείτε" της λέω και αρχίζω να τρώω τα ποπ κορν. "Πάλι;" λέει αγανακτισμένη. "Ναι, πάλι. Σήμερα είναι η δική μου σειρά να διαλέξω ταινία και θα δούμε ότι θέλω εγώ." Η αλήθεια είναι ότι έχω δει πολλές φορές όλες τις ταινίες του Harry Potter. Για την ακρίβεια, πάρα πολλές. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία τουλάχιστον δυο φορές.
Βάζουμε το harry potter και ο αιχμαλωτος του αζκαμπαν να παίξει στην τεράστια τηλεόραση στο σπίτι της Claire και κάνουμε οι δύο απόλυτη ησυχία καθώς κοιτάμε την οθόνη προσυλωμένες.

Καταλήγουμε να πετάμε ποπ κορν η μια στην άλλη πριν ακόμα τελειώσει η ταινία. Όλο το σαλόνι έχει γεμίσει ποπ κορν και μοιάζει σαν να έχει περάσει τυφώνας από εδώ. "Ανακωχή" βγαίνω από την κρυψώνα μου, πίσω από την γκρι πολυθρώνα και ξαπλώνουμε και οι δύο στους καναπέδες γελώντας. Συνήθως έτσι καταλήγει κάθε φορά που βλέπουμε ταινία οι δυο μας.
Συνηθίζαμε να περνάμε πολύ χρόνο μαζί, σχεδόν όλη την ημέρα. Δυστιχώς όμως, τώρα με την δουλειά, γυρνάω σπίτι κουρασμένη και δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο.
Γνωριστήκαμε στο νηπιαγωγείο και είμαστε κολλητές από τότε. Αυτό το κορίτσι με ξέρει όσο κανένας άλλος. Ήταν πάντα εκεί για εμένα όταν την χρειαζόμουνα. Κι ας θέλω να της κρύψω κάτι, δεν μπορώ. Άραγε να της πω για τον Austin; Δεν είναι κάτι το πολύ σημαντικό για να της το αναφέρω. Ή μήπως είναι;
"Λέγε, τι είναι" μου ρίχνει ένα βλέμα που λέει 'Ξέρω-ότι-κάτι-έχεις,-πες-μου'. Επειδή κοντεύω να σκάσω, αποφασίζω να της πω για τον Austin. Θα δείξει στο μέλλον αν η απόφαση μου είναι χαζή ή όχι. Ελπίζω πάντως να με πιστέψει. "Claire, θέλω να σου μιλήσω" της λέω με σοβαρό ύφος. "Ποιόν σκότωσες;" μου λέει και σκάει στα γέλια. "Λοιπόν, μπορεί να μην με πιστέψεις αλλά λέω αλήθεια. Μπορεί να ακουστώ σαν τρελή, αλλά δεν είμαι."
Της εξήγησα όλα όσα έγιναν με τον Austin, που ήρθε στην κρεπερή, που με πήγε σπίτι και με τα μηνύματα. Όταν τελείωσα περίμενα με αγωνία την απάντηση της. "Victoria Beckham, χάρηκα" με ειρωνεύται. Δεν έπρεπε να της το πω. Νομίζει ότι της κάνω πλάκα. Βγάζω το κινητό μου για να της δείξω τα μηνύματα, αφού είναι ο μόνος τρόπος για να με πιστέψει. "Ορίστε" της δείνω το κινητό μου. "Τι είναι αυτό;"
"Τα μηνύματα που σου έλεγα" τα διαβάζει και για λίγο μένει με το στόμα ανοιχτό, έκπληκτη να με κοιτάει. "Μπορεί εγώ να μην είμαι η Victoria Beckham αλλά εσύ είσαι φίλη με τον Αustin Mahone!" τσιρίζει και την αφήνω να κάνει το fangirling με την ησυχία της. "Είσαι φίλη με τον Austin Mahone! OMG OMG!" "Δεν ήμαστε φίλοι Claire, ηρέμισε. Το πιο πιθανό είναι να μην τον ξαναδώ ποτέ."

A modern fairytale(Austin Mahone-greek)Where stories live. Discover now