Arabayı sahile çektim . bir süre sesis kaldık daha sonra bu sessizligi bozmak adına başını dertten uzak tutumalısın herzaman ben olmayabilirim . dedim hafif gülümsedi bu bu yaşıma kadar kimse yoktu yanımda kendi başımın çaresine bakabilirim!!! diye çıkıştı .
Geç oldu seni evine bırakim dedim
***
Evine vardıgımda yıkık dökük bir evde oturuyordu . kimse kalamazdı bu evde ...
Arabadan inmeden bana sana borcumu ödemek istiyorum yarın seni yarın kahvaltıya davet ediyorum gelirmisin ? Diye sordu bende hafifçe kafamı salladım ,gülümsedi ve indi arabadanEve geldigimde hemen odama çekildim ,yatagıma fırlattım kendimi ,gözümü kapadıgımda aklıma o geldi siyah saçları ,yeşil gözleri , ince beli , kırmızı dudakları , yumuşak dokunuşu ve saf hali bu kız kimdi , Niye çıktı karşıma ?
Sigara içmeye bahçeye indigimde savaş yanıma yaklaştı oda sigara yaktı . Neden bunu hala öldürmüyoruz , neden hala canına okumuyoruz ? Diye sordu
Bende hemen öldürelimde istedigimi olsun daha çok acı çekecek bu hiç...
Diye onu rahatlatdım .
***
Sabah olmuştu mutlu uyanıp hemen duş aldım kıyafetlerimi giydim saçımı herzaman ki modelin tam tersini yaptım amaç degişiklik ,parfümümü doldurdum üzerime
Aynaya baktım hazırdım
Arabama bindim yol aldım .sahil kenarında huzur dolu bir mekandı. İçeri girdim karşımdaydı beni görünce ayaga kalktı . o an sanki bir güneşe bakıyordum sanki kirletilmemiş bir deniz gibiydi berrak beyaz teniyle ,yeşil gözleriyle , düz yumuşak saçlarıyla , ahh o kırmızı dudakları ve pembe elbisesiyle bana bakıyordu . onu görünce istemsiz bir gülümseme oluştu ama ben gülmeyen bir insanım insanların beni duygusuz zannetmeleri lazım benim kötü olmam lazım ruhum içimde kavrulurken onu dışarı çıkarmamam lazım ben ruhsuzum...