Erez Aile Kuralları El Kitabı

66 7 11
                                    

Şarkının bölümle bir alakası yok ama güzel şarkı jsjsjsjsjs dinleyebilirsiniz yani. maNga-Hint Kumaşı. Umarım beğenirsiniz.

Evet bakalım şu kitabın içindeki saçmalıklar neymiş. Önsöz hmm boşver okumaya değmez. Ailemizin ne kadar başarılı,saygın ve disiplinli olduğundan filan bahsediyordu. Bizim neler çektiğimizi bilen yok tabi. Orta gelirli sıradan bir ailenin çocuğu olsam ne olurdu sanki. Böyle bir gün bir kadın gelecek ve ben senin annenim filan diyecek diye beklemiştim bir zamanlar ama sonra özel doktorlarımızın bizi evde doğurttuğunu öğrendim ve tabiki bu ihtimal ortadan kalktı. Neyse Doğuhan'a baktım ve ne göreyim ? Çocuk kaptırmış kendini okuyor. Zıtız işte zıt anlamıyor kimse ikiziz ama Allah ona ne vermişse bana,bana ne vermişse ona vermemiş sanki.

''Doğuhan'' diye bağırdım. Dalmış olsada hiçbir tepki vermedi. İrkilip bana bakmadı bile. Korksan ne olurdu! Sadece biraz gülerdim ama ben gülünce içine öküz oturuyor ya somurtmam için elinden geleni yap sen.

''Ne var be Doğuhan dedin bari neden Doğuhan diye anırdığını söyle sinirlerimi bozma benim!''dedi. Aniden çıkışması sinirlerimi bozmuştu ama belli etmemem gerekiyordu. Baba kuzusu her türlü o haklı çıkardı. Yüzümü dağıtsa babam ''neden sinirlendirdin ?''der yine beni azarlar o derece yani.

Sakin kalmaya çalışarak ''Sen cidden bu kitabı okuyor musun? Sıkılmadan normal bir romanı bile okuyamazsın nasıl böyle bir kitabı okuyorsun? Açıkla biraz. " dedim ve kollarımı önümde birleştirip söyleyeceklerini beklemeye başladım.

Derin bir nefes alıp ofladı ve konuşmaya başladı ''Babama ''Eğer erken bitirirsem çıkabilir miyim?'' diye sordum. Kabul etti emin değilim belki korumalara bizi çıkartmamalarını söylemiştir fakat yinede bir umut okuyorum işte. Bizimkileride 2 haftadır göremiyorum Duru da benimle ilgilenmiyorsun diye saçma kız triplerine girdi sana neden anlatıyorsam neyse oku sende beraber çıkalım.'' Dedi

Şimdi anlaşıldı bunun neden kitabı okuduğu bizimkiler dediği yine bizim gibi ikiz olan Furkan ve Serkan,saçma esprileriyle bizi delirten Korkut ve Korkut ile tamamen zıt olan Korkut'un kuzeni Onur. Duru'da sevgilisi oluyordu. Aslında bende bayadır bizimkileri görmüyordum.

''Tamam o zaman bende şu laneti okuyup seninle geliyim.''dedim. Başıyla beni onaylayıp tekrar kitabı okumaya döndü.Sonra alayla gülümsedi ve bana '' Azra'yı çağıralım mı ?'' dedi. Azra dediği an bütün hayat enerjimi emdi sanki. Duru'nun en yakın arkadaşıydı ve benim peşimi bırakmıyordu. Bir umut vermedim. Konuşuyor her arkadaşıma davrandığım gibi davranıyordum. Duru'nun arkadaşı olduğu için katlanmam gerekiyordu çünkü olacakları kestirmek o kadar zor değildi. Şimdi ben Azra'yı terslesem Duru ile kız gecesi mi pijama partisi mi ne ondan yapacaklar. Duru'da bunun acısını Doğuhan'dan çıkaracak. Bunları düşünmem gerekiyor. Neyse şu saçmalığı okumaya başlasam iyi olacak.

1-Her erkek Erez 19 yaşına bastıktan bir hafta sonra ailesinin seçtiği bir bölgedeki amcasının yanına gider. Şirket ile ilgili herşeyi öğrenmesi için bir yıl boyunca amcası yardım eder ve daha sonra amcası tamamen sorumluluklarını yeğenine bırakır.

2-Her erkek Erez aynı zamanda üniversiteye gitmelidir. Gideceği bölümü seçme hakkına sahiptir. Şirketin işlerini aksatmadığı sürece mezun olduğunda o işide yapabilir.

3-Üniversite eğitimi bittiğinde evlenmelidir. Aile babası olan patronların daha otoriter olacağını düşünmeli ve barlarda gezmemelidir.

4-Her erkek Erez'in dört erkek çocuğu olmalıdır. Ne eksik ne fazla. Kız çocukları olduğu takdirde onları en iyi şekilde yetiştirmelidir. Evlendiğinde Erez soyundan gelen biri olarak soyadına yaraşır zerafette olmalıdır.

4 Yön 4 EvlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin