Bibi's P.O.V
Hoi allemaal, ik ben Bibi. Ik woon in Engeland en ik ben 20 jaar. Ik ben al een tijdje afgestudeerd van school. Ik werk nog nergens, omdat ik het superdruk heb met dansen. Daarom woon ik ook nog bij mijn ouders. Maar ze vonden het nu wel tijd om op mezelf te gaan wonen. Dus moet ik geld gaan verdienen.. Maar ik weet niet waar ik de tijd moet vinden, want ik doe dus aan dansen, waardoor ik eigenlijk bijna geen tijd heb om te werken. Ik dans namelijk super professioneel. 18 uur in de week ben ik aan het trainen. Ook dans ik wedstrijden. Met andere woorden, dansen is mijn leven.Ik ben net met mijn huiswerk bezig als mijn moeder roept.
"Bibi telefoon!" schreeuwt mijn moeder.
"Ik kom al!" roep ik terug.
Ik loop de trap af naar beneden en pak de telefoon aan.
"Hallo met Bibi" zeg ik.
"Hallo Bibi. Je spreekt met het management van One Direction" zegt de meneer aan de andere kant van de lijn.
"Het management van wat?" vraag ik.
"One Direction. Ken je ze niet ?" zegt de man weer.
"Ehm nee sorry" zeg ik een beetje beschaamd.
"Mooi. Dan ben je helemaal perfect!" zegt de man.
"Waarvoor?" vraag ik.
"Zou jij als achtergronddanseres bij One Direction willen dansen? Als werk natuurlijk" zegt de man.
"Ja natuurlijk! Maar hoe komen jullie bij mij?" vraag ik nieuwsgierig.
"We zagen je dansen in je Instagram videos. Je bent echt super goed!" zegt de man.
"Dank u wel! Ik train 18 uur per week en ik doe ook aan wedstrijden" zeg ik trots.
"Dat is mooi. Zou jij je gegevens even willen geven?" zegt de man.
Ik geef de man mijn gegevens en hang op. Daarna gil ik alles bij elkaar. Zelfs mijn moeder doet mee. Als we klaar zijn ga ik naar boven. Ik ga achter mijn laptop zitten en zoek '' One Direction."
-------------------------
Heyy allemaal! Een nieuw boek! Dit boek schrijf ik samen met soof_stylesx . Lees ook haar boek!
JE LEEST
Dancing With Liam Payne ?
De TodoBibi is 20 jaar, afgestudeerd van school en woont nog bij haar ouders in Engeland. Ze heeft geen tijd om geld te verdienen. Dat komt door haar passie: dansen. Ze danst 18 uur in de week en doet mee aan wedstrijden. Op een dag krijgt ze een telefoont...