POV LIAM
Duizelig loop ik naar achter. Ik weet niet wat ik doe. Opeens struikel ik over een draad en val...POV BIBI
Liam struikelt over een draad van het drumstel van Josh! Liam valt naar achter op het drumstel die daarna op Josh valt! Snel ren ik er naar toe. Ondertussen is het pubiek gestopt met gillen en de band gestopt met spelen. Ik help Liam opstaan en daarna halen we samen het drumstel van Josh af.
>een uur later<
We zijn nu in het ziekenhuis. Josh ligt in de operatie kamer. Het gaat super slecht met hem. Ik voel me zo schuldig!
Diva-D zit helemaal onder de blauwe plekken en schrammen. Op zich vind ik dat niet zo erg. Ik weet niet hoe het met Liam gaat. Ik voel me zo'n kluns.
Mijn voet zit ook in het verband. Ik kan er gelukkig wel op lopen.Na een tijdje wachten komt Liam de wachtkamer binnen. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. Zijn hoofd zit onder het verband. En zijn arm is gekneusd.
"Het spijt me zo Liam."zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen.
"Het is niet erg."zegt Liam.
"Jawel!"zeg ik weer." Het is dus zo! Er kwamen opeens paarden op en ik dacht WTF! Dus ik door dansen en toen stapte een zo'n rotbeest op mijn voet en ik viel maar gooide toch de bal. Op jou! En daar heb ik zo'n spijt van want ik vind je super leuk! Wacht zei ik dat! Wacht..."ik kan mijn zin niet afmaken want Liam heeft zijn lippen op die van mij gezet.
"Aaawww!"hoor ik Niall zeggen. Ik en Liam kijken hem geïrriteerd aan. Oh ja de jongens zijn er ook nog! En Rosa. En Diva-D. Ik voel dat ik rood word.
"Sorry! Ik praat snel als ik nerveus ben."zeg ik.
"Geeft niks."zegt Liam.
Dan blijven we met zijn alle wachten op de uitslag van Josh. Hopelijk is alles goed met hem.
JE LEEST
Dancing With Liam Payne ?
De TodoBibi is 20 jaar, afgestudeerd van school en woont nog bij haar ouders in Engeland. Ze heeft geen tijd om geld te verdienen. Dat komt door haar passie: dansen. Ze danst 18 uur in de week en doet mee aan wedstrijden. Op een dag krijgt ze een telefoont...