POV BIBI
Ik vind een paar sites. Ik klik er eentje aan.'One Direction is een populaire band! Ze hebben meer dan één miljoen fans. Helaas is op 25 maart één van de jongens uit de band gegaan.' lees ik.
Oké ik weet nu dat het een boyband is, dat ze veel fans hebben en één van hun uit de band is gegaan. Ze zullen vast beroemd zijn met zoveel fans. Ik wil verder zoeken, maar ik word geroepen voor het eten.
~
> Een week later <
Vandaag is mijn eerste dag als achtergrond danser van One Direction. Ook al weet ik niet wie ze zijn. De meneer -die ik al eerder aan de telefoon had - vertelde ons dat we geen contact mogen hebben met de jongens. Anders gaat het fout met het dansen. We zullen afgeleid worden en dat zal de show verpesten.. En dat is niet de bedoeling. Dus is contact verboden.Over een week is het concert pas, maar we gaan nu al oefenen. Er zijn ook 4 andere achtergrond dansers.
Ik sta nu voor de Amsterdam ArenA. Als ik bij het podium ben zet ik mijn tas neer en trek mijn schoenen aan. Dan loop ik naar een van de dansers toe.
"Hoi! Ik ben Bibi."zeg ik.
"Hii!"zegt het meisje op een arrogante toon en draait zich om en loopt weg.
Er komt een ander meisje aanlopen."Heyy! Ben jij de nieuwe?"vraagt ze vriendelijk.
"Ja! Ik ben Bibi."zeg ik.
"Hoi! Ik ben Rosa."zegt het meisje.
We praten nog even. Rosa is super aardig. En ze is super fan van 1D. Louis is haar favoriet. Ze legde ook uit dat het meisje die weg liep Amy heet. Zij en Lisa & Romy zijn heel gemeen. Ze worden door iedereen -
' Diva-D' genoemd. Dat betekent diva's die dansen. We willen door kletsen, maar we worden geroepen.Voor ons staat een man. "Hi Girls! Hi !"zegt hij. "Ik ben Leeroy!"zegt hij weer.
Hij legt een heel verhaal uit over wat we moeten doen. Rosa en ik moeten met 2 bordjes dansen waarop staat:we love 1D! En de Diva-D moeten een piramide maken. Er komen ook rozen blaadjes uit de zijkanten van het podium. En als alles klaar is confetti uit het plafond. Dat gaat wat worden!
JE LEEST
Dancing With Liam Payne ?
AléatoireBibi is 20 jaar, afgestudeerd van school en woont nog bij haar ouders in Engeland. Ze heeft geen tijd om geld te verdienen. Dat komt door haar passie: dansen. Ze danst 18 uur in de week en doet mee aan wedstrijden. Op een dag krijgt ze een telefoont...