DEREK"S POV
Şu an gülmemek için kendimi zar zor tutuyorum "Biraz eğlelenim" dediğimde yüzünün ifadesini görmeliydiniz.Kıprkırmızı olmuştu.Galiba nefesini tutmuştu.
"D-Derek ne diyorsun sen ?"
Ah , böyle kekeleyerek beni daha çok tahrik ediyorsun küçük fare.
Biraz daha kendimi ona bastırdım ve hızla saçlarından tutup kafasını aşağı bastırdım.Evet doğru bildiniz bana blowjob yapacaktı.Kafası tam penisimin önünde durarken yavaşca pantolunumun fermuarını açıyordum.İşin garibi haraket etmiyordu , yani karşı koymak bir yana karşılık da vermiyordu.
"Hey , iyi misin?" diye soracaktım ama sormadım.O alt tarafı küçük bir fare , onun için endişelenmemiyim.
Kapının açılma sesini duydum.Galiba annem ve babam gelmişti.Hah bir siz eksiktiniz zaten !
Pantolumun fermuarını geri kapattım.Ama hala Stiles yerde oturmuş bakıyordu.Şoka falan mı girdi bu be.Hey hey bir dakka o gözlerinden akan da ne ? Ağlıyormuydu ? Ama bu saçmalık ! Daha hiç bir şey yapmadım ve yapmacaktımda.Çünkü ona zarar veremem.İstesemde veremem , o çok masum.
"Kalk hadi Stiles evdekiler seni böyle göre bilir" dedim kolunu karvrarken , çünkü biliyordum kendisi kalkmayacaktı.Odamdan çıkarıp kendi odasına götürdüm onu.Tanrıya şükür evdekiler bizi görmemişti.
Onu yatağa yatırıp üzerini örttüm hemen gözlerini kapatmıştı artık ağlamıyordu.Sakinleşmişdi.
Odasından çıkarken son kez ona baktım masum masum uyuyordu.Onun bu halini seviyordum.Işığı kapatıp kendi odama döndüm.Ve yatağıma uzanır uzanmaz kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
STİLES"S POV
İlk defa sabah kendim uyandım.Yani kafamın üstünde bağıran yoktu.Veya temizlikcinin sesine uyanmamıştım.İlk defa kendim.Üstelik saat 10du !
Dün geceyi hatırlayınca gülme krizlrine giriyordum.Gerçekten de Derek"in suratını görmeliydiniz.Benim için endişelenmişti.İlk defa birisi bana değer vermişti ve benden sorumlu hissetmişti kendini.Yani donup kalmamıştım sadece numara yapıyordum.İstemediğimden değil.Sadece buraya geleli 1 hafta olmuştu neredeyse ve ben şimdiden Derek"in altına uzanmak istemiyordum.Şimdi diyeceksiniz ki gay bara giden sen değilmiydin ? Evet haklısınız ama ikisi farklı şeyler.Ordakı erkeklerle olan tek gecelik olucaktı.Ama Derek"le öyle olacağını sanmıyorum.En azından aynı evin içinde olmazdı.
Olanları unutup aşağıya kahvaltıya indim.Derek yoktu. Bayan Talia onun sabah erkenden çıkıp gittiğini söyledi.(kendi evine) Acaba benim yüzümden mi? Şimdiden kendimi pişman hissetmeye başlamıştım.
2 gün sonra....
Derek 2 gündür eve gelmiyordu.Ve ben onu şimdiden özlemişdim.Tamam , belki bana kötü davranmış ola bilir , ama yinede benim yüzümden evden gitti.Eğer yarın da eve gelmezse onu görmeye gidiceğim.
Ertesi gün....
Kararımı verdim.Evine gitmek için yola çıktım.Karşılaşıcaklarımdan habersiz....
Kapıya geldim zili bastım.Burası büyük bahçesi olan 2 katlı bir evdi.Sade görünüşü vardı.
Kapıyı Derek açtı.Şaşırdı beni gördüğüne tabi.Ama içeri davet etti.Salonda otururken tedirgin olduğunu hissettim.
"Stiles ben buraya geleceğini bilmiyordum"
"Şey aslında bende bilmiyordum , ani bir karar oldu."
Benim için hazırladığı kahveyi içmemle püskürtmem bir oldu.Diyeceksiniz neden ? Harika bir soru.
Çünkü merdivenlerin üzerinde çırılçıplak duran şahıs nuna sebep oldu.
Ve.... Ve o bir ERKEKTİ !
________________________
Hi *_* Yorum rica etsem ? :)