DEREK'S POV
Evden gittiğimden beri kendimi kötü hisseduyordum. İçimde bir boşluk vardı sanki. Her gece Liam'ıb barına gelip eve birini getiriyordum. Ama hiç biri bana zevk vermiyordu. Hiç biri masum değildi. Stiles kadar değildi. Onun kadar korkmuyorlardı , beni gördüklerinde elleri titremiyordu. Hepsi fahişeydi benim gözümde.
Kendimi asla affetmeyeceğim , benim yüzümden Stiles depresyonda olabilir , bense onun yanında olmak yerine kaçıp saklandım. Ben bir korkağım...
Bu gün Stiles evime geldi. Benim.evime.geldi. Bazen onun benden daha cesaretli olduğunu düşünüyorum. Gayet iyi görünüyordu. Her şey güzel ilerliyordu ki dün gece birlikte olduğum erkek , evet kadın değil o bir erkekti , bizi rahatsız edene kadar. Stiles şaşkınca bana bakarken açıklama yapmak istedim , ama ona ne söylecektim ? 1 haftadır her gece erkek beceriyorum mu diyecektim ? Ne güzel bir açıklama olurdu !
Gidişini izledim sadece. Sustum. Gitti. Koştu. Uzaklaştı benden. Ve ben öylece baktım arkasından.STİLES"S POV
Bana açıklama bile yapmadı ! Benden eşcinsel olduğunu sakladı ! Oysa ben ona söylemiştim , yani o kendisi öğrenmişti ama ben yinede itiraf etmiştim değil mi ? Ben onun için endişelenirken , pişman olmuşken , o her gece biriyle yatıyordu. Ve ben onun sikinde bile değildim ! Bu kadarı fazlaydı çok çok fazlaydı. Eve kadar koştum. Nefessiz kalana kadar. Odama çıktım ve kapıyı kapattım ardımdan. Şansıma evde kimse yoktu.
Yani rahat rahat ağlaya bilirdim.
6 saat kadar çıkmadım odamdan artık gece olmuştu , yıldızlar görünüyordu. Aklıma yetimhane geldi , eski hatıralarım , o zamanlar da yanlızdım ve şimdide yanlızım. Bu düşüncelerle uykuya daldım.
Sabah bayan Talia'nın sesiyle uyandım. Daha saat 7 idi.
'Stiles hadi ama kalk , okulun ilk gününe geç kalacaksın'
Ne okulu be ? Okul nerden çıktı ? Ah , doğru ya 2 gün önce bayan Talia'dan beni liseye kaydettirmesini istemiştim. Belki orda yeni arkadaşlarım olur diye. Gerçi pek umudum yok ama neyse.
'Hemen geliyorum bayan Talia'
'Lütfen Stiles bana sadece Talia de , tabi istersen anne bile diye bilirsin'
'Teşekkür ederim , Talia'
Odamdan çıktıktan sonra kendimi duşa attım , 20 dakikalık bir duşun ardından üzerime elime ne geçtiyse geçirdim. Cidden hiç özenecek havamda değildim.
Şöför beni okulun önüne kadar bıraktı. Teşekkür edip arabadan indim ve yeni okuluma doğru ilerlemeye başladım. Herkes nedem bana bakıyordu öyle ? Ah , tabi ki zengin ve şöhretli bir ailenin çocuğu sayılırdım yani gözlerin üstümde olması gayet de normaldi.
İlk dersim edebiyat. Kafamı kitaba gömmüşken yanıma oturan çocuğun sesiyle irkildim.
'Meraba Stiles , ben Theo , iyi anlaşacağmıza eminim'
'Memnun oldum Theo , umarım öyle olur'
Dersin geri kalanını dinlemeye çalıştım , çalıştım diyorum çünkü Theo gözlerini 1 dakika bile benden ayırmıyordu , Aslında onu sevmiştim cana yakın biri gibi görünüyordu. Ama içimde tedirginlik vardı , herhalde bu bana yaklaşan Scott'dan sonra ikinci kişi olduğu içindir. Ben yanlızlığı seven tiplerdendim ve şimdi herkesin gözünün üstümde olmasına alışkın değildim sadece.
Dersten eve gelince günümün geri kalanını yarın olacak olan derslerle ve Derek'i düşünmekle geçirdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merabaaaaaa !!!!! Telefondan yazıyorum kısa mı oldu uzun mu oldu bilemiyorum ama tam 452 kelime yazdım !
Yorumlarınızı eksik etmeyin :*