"Farklı hayatlar"

5.9K 253 143
                                    

STİLES POV

Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım demek isterdim ama tabi ki o şekilde uyanmadım.Burası yurt burada ancak horlama sesiyle uyanabilirsin.Uyandığımda daha saat 6 idi ve benim için duşa girme zamanıydı.

Her sabah duşta olduğum sürece 1 saat düşünmek için ayırıyordum ve 15 dakika da yıkanmak için.Bundan 2 yıl önce her sabah annemin "Stiles , kahvaltı hazır aşağı gel !" sesiyle uyanırdım.Kahvaltımı edip okula giderdim.Eve dönüşte beni bekleyen mutlu annem ve babam olurdu.Ama sonra ? Siktiğimin trafik kazası onları benden aldı...Sonsuzda dek....

Duştan çıktığımda saat 7 idi.Yemek saatine 10 dakika kalmıştı.Hızla siyah dar pantolonumu , dar v yaka tişörtümü giyindim ,  ve siyah vanslarımı ayağıma geçirdim.Yemekhaneye doğru ilerlerken kafama top gelmesiyle kendimi yerde buldum.

"Hadi ama Stilinski !" bu Mason"un sesiydi.Harika günüm başlıyor işte !

DEREK POV

Sabah dudağımda hissettiğim ıslaklıkla gözlerimi açtım.Dün gece yatağa attığım esmer kız.Üzerimden itip ayağa kalktım.Parasını vermek için cüzdanıma uzandım ve bir an önce onu başımdan atmak için çabalıyordum.

"Seni bir daha göre bilecekmiyim ?"

"Evet , şanslıysan rüyalarında görebilirsin"

Aptal kızlar.Yaşadığım yerde herkes benim ünlü çapkın tek gecelik ilişkilerin adamı olduğumu biliyordu.Ama bu karşıma geçmiş beni bir daha görmek istediyini söylüyor.

Ben olsam benim gibi birine asla aşık olmazdım.Hele güvenmek ? Asla ! Ben bu güne kadar kimseye aşık olmadım.Ver aşk nedir bilmezdim.Bir kaç film izledim ama onlarında sonunu görmeden uykuya dalardım.Ben aşk adamı değildim.Ben Derek Hale , Hale şirketinin varisi , yakışıklı ünlü  ve bir o kadarda çapkındım.

Verdiğim cevaptan sonra kız giyinip gitti herhalde.Arkamı döndüğümde çoktan yok olmuştu bile.Kendimi yatağa atmaya hazırlanıyordum ki telefonum çaldı.Talia Hale.

"Günaydın Kraliçem"

"Günaydın benim biricik oğlum, babanla seni yemeğe bekliyoruz , konuşmamız gereken acil bir durum var"

"1 saate kadar ordayım Kraliçem"

Kim bilir yine ne hakkında konuşacaklardı.Harika günüm başlıyor işte ! 

******************************

İlk bölüm hakkındakı yorumları ala bilirmiyim ? *_*

SnowflakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin