*****************
Gece odamın kapısının yavaşca aralandığını duydum. Kimin geldiğini tahmin ede biliyordum az çok. 2 dakika sonra yatağımda ağırlık hissetdim.Gelmişti.Yanıma gelmişti.Yerimden kalkıp ona sarıldım.Kokusunu içime çektim.Her zamanki parfümünü sürmüştü.Sarılma faslı bittikten sonra hiç istemesemde ondan uzaklaştım.
Bu sefer bana yaklaşan o oldu. Dudaklarıma doğru eğildi ve nefesini üfledi. Sigara kokusu hemen burnuma dolmuştu bile.Yaklaştı yaklaştıve dudaklarını dudaklarımın üstüne hapsetti.Karşılık vermeye başlamıştım bile ama o kendini benden uzaklaştırdı "sana bir şey söylemem lazım" dedi gözlerimin içine bakarak , "söyle" dedim bende.... Konuşmadı , geldiği gibi odadan çıktı ve gitti.
*******************
STİLES"S POV
Gördüğüm rüyanın etkisinden olacak ki uyandığımda gözlerimden damlalar süzülüyordu.Tuzlu damlalar.Yağmur suyu gibi. Rüyamda onu görmüştüm. Yine. 1 haftadır her gece aynı rüyanı görüyordum , sadece farklı mekanlarda oluyordu.Onu özlemiştim.Bu bir hafta içinde bazı şeyleri kabullenme şansım oldu.Mesela onu özlemem gibi.İnsanlar kimi özler ? Değer verdikleri birini ? Sevdikleri birini ? Ailesinden olan birini ? Bende bunların üçü de vardı.
Yine bu gün okula gitmem gerekti.Her zaman giydiğim şeyleri giyindim ve kahvaltı etmeden evden çıktım.Zaten kimse sormadı "aç mısın" diye.Okulda en yi arkadaşım , daha doğrusu tek yakın olan arkadaşım Theo idi.Ha birde Liam vardı ama o arkadaşım sayılmazdı pek.Ara sıra barına gidip biraz konuşur dertleşirdik o kadar yani , fazla bir şey yok.
Yaklaşık 15 dakika sonra okula varmıştım.Yine herkes dedi kodu yapıyor , sevgililer ağacların altında yiyişiyor ve bende izliyorum.Günün özeti bu.Uzaktan bana el sallayan Theo"yu gördüm.
Theo yakışıklı sayıla bilecek tiplerdendi belki hayatımda o olmasaydı,onunla çıka bilirdim ?Yanına vardığımda bana sarıldı , kolunu omzuma atıp yavaşca okul binasına doğru yürümeye başladık.
"Eee dostum , akşamki partiye geliyor musun ?"
"Ne partisi?" diye sordum , okulda parti mi düzenliyorlardı ? Zaten partilerle pek aram yoktu , eğlenmesini bilmiyordum yani.
"Üst sınıftan bir arkadaşım düzenliyor , beni de davet etti , ve bende seni "
"Gelmek istemiyorum Theo , üzgünüm."
"Lütfen Stiles , beni kırma okulda tanıdığım çok kişi var ama en yakınım sensin , lütfen "
Böyle yavru köpek gibi bakarsan redd edemem Theo ! Ah , lütfen !
"Tamam , tamam gelicem , lütfen öyle bakmayı kes artık ! ve sadece 2 saat kalacağım"
"Tamam yeter ki gel , çok eğlenceli olucak"
Günün geri kalanında Theo bana nasıl parti olacağını falan anlattı , heeycalı görünüyordu aslında , sadece aptal bir parti , neden bu kadar heyecan yaptı ki ?
Eve gelip önce duş aldım , sonra giyinip Theo"yu beklemeye başladım.Onun arabasıyla gidecektik.Korna sesini duyduğumda aşağı indim.Evde hizmetlilerden başka kimse yoktu zaten.
Arabasına binip evden uzaklaştık , yaklaşık 10 dakika sonra varmıştı bile. 2 katlı lüks bir vedi , galiba erken gelmiştik , çünkü 20 30 kişi falan vardı daha.
"Erken geldik galba Theo?"
"Evet birazdan gelmeye başlarlar , hadi içeri grelim"
Onu takip ettim , evin içi dışından güzeldi.Zengin bir aile olmalıydılar.Tabi Hale"lerin "sarayı" bundan daha büyük ve ihtişamlıydı.
Yarım saat sonra evde yavaş yavaş dolmaya başlamıştı bile.Theo ise şimdiden sarhoş olmuştu. Ama yarı sarhoş , yarı ayık gibiydi.Herkesten uzakta kendi köşemde dururken yanıma Theo yaklaştı.Kolumdan tutup yakınına çekti , kulağıma fısıldadı : "yukarı çıkalım"
Kolumdan tutup arkasıyca sürüklemeye başladı beni , 2ci kata çıktık ve boş bir odaya girdik.Tamamen karanlık olan odaya ay kendi işığını yansıtıyordu.
Theo işığı açma gereği duymadan bana biraz daha yaklaştı.
"Bu gün benim olucaksın Stiles , bundan kaçış yok.Sonunda istediğimi elde edeceğim"
Bana doğru eğildiğinde başımın dertte olduğunu anladım.Bağırmak istedim ama müziğin sesinden kimse beni duymazdı zaten.Kaçış yerim yoktu artık......
++++++++++++++++++++++++++++
Uhmm meraba ! Yorum ve eleştiri bekliyorum. Ha birde küçük bir spoi vermek istiyorum size *_* Bir kaç bölüm Derek olmayacak hikayede , stiles"ın anlatımı olacak.
Yorumlarrrrrrr *_* *_* *_* *_*