2.bölüm

11 1 0
                                    

Alper gittikten sonra müdürün odasına girdim ve konuşmaya başladık "Merhaba hocam ben masal okulunuza yeni geçiş yaptım" müdür "Hoş geldin tatlım sınıfın ve okulumuz hakkında bilmen gereken şeylerin hepsi bu Dosyanın içinde"dedi ve bana siyah bir dosya verdi.Ben de teşekkür edip odadan çıktım.Odadan çıkınca bir yandan koridorda yürüyordum bir yandan da sınıfıma bakıyordum.Sınıfımı bulduktan sonra içimdeki bütün gerginliği atıp Sınıfa girdim herkez bana bakmaya başladı şu anda o kadar utanmıştım ki yanaklarıma kanın Hücum ettiğinden eminim.Ben bunları düşünürken ders zili çaldı ben de hocanın gelmesini bekledim çünkü oturacağım sırayı bilmiyordum.Ben Hoca'yı beklerken ne yazık ki kapının önünde durduğumu unutmuşum ve bu yüzden de birin bana çarpmasıyla sarsıldım bu Alper'di Yanıma gelip "Neden ayaktasın??" Dedi ben de hocanın yerimi söylemesini beklediğimi söyledim.

Ve oda bana piç gülüşünü atıp "Tek boş yer benim yanım yavru tavşan" ben bunu duyunca şoka girdim çünkü benim lakabım küçük tavşandır acabalar nereden biliyordur diye düşünmüştüm ki Alper aklıma geldi ve bende onun oturduğu sırayı merakla ararken bana eliyle en köşe ve arka sırayı işaret edip "İşte şu sıra benim sıram dedi."Ben de onun gösterdiği sıraya doğru ilerlemeye başladım tam sıraya varmıştın Yanıma bir kız gelip ben burada otururum sen şuraya geç dedi ve beni itekledi.Ben de hiç itiraz etmeden usulca "Peki" dedim tam ben yan sıraya otururken Alper gelip beni kendisine doğru çekip sırasına oturttu.Kız bunu görünce sinirden derin derin nefes almaya başladı ve "Alper biz beraber oturuyorduk ama geçen sene" dedi hüzünle Alper'de "Ama kendin söylüyorsun geçen sene." Dedi ve konuyu kapattı ardından da hoca Sınıfa girdi ve ders anlatmaya başladı.Ben de dersi dinlerken farketmeden okul bitti ve herkes evine dağıldı ben de evime gittim ve akşam tam Duştan çıkmışken telefonuma mesaj geldi bu saatte kim acabalar diye düşünürken bilinmeyen numaraydı açıp okumaya başladım "Masal ben Alper saat 10'da kapında olucam bir kulübe gideceğiz şık giyin ve beni hayal kırıklığına uğratma." Bu Mesajı okuduktan sonra içim kıpır kıpır olmaya başladı ve ben de hazırlanmaya başladım.Ben hazırlanmışken bir mesaj daha geldi ve gene Alper'di hemen okumaya başladım.




"Aşağıdayım yavru tavşan ve ayrıca bekletilmekten hoşlanmam" hızla çantamı Alıp Alper'in yanına indim.ACABAĞA BENI NEREYE GÖTÜRECEK??...


Evet arkadaşlarrrrrrr ilham geldi ve bende yazdım tabletten Yazdığım için Yazım hatalarım olabilir bunun için sizlerden çooook ama çooook özür dilerim ve bu arada ben noktalama işaretlerine pek ilgi göstermediğim için komik biliyorum ama tam olarak nerelerde kullanıldıklarını pek bilmiyorum :))) Her neyse diğer bölümde Görüşmek üzere hepinize bayyyyy bebeklerim benim bu Arada yorum Bölümü'ne fikirlerinizi paylaşıp kitabı arkadaşlarınıza önerirseniz çok ama çok mutlu olurum her şey için teşekkürler hepinizi seviyorum bay bay.....😘😍

Sıkıcı hayatta ki anlamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin