Medya Masal'ın giydikleri...
Alper'in yanına inerken bir yandan ACABAĞA nereye gideceğiz diğer yandan da acabağa fazla abartılmış giyindim yoksa çok mu sade ben bunları düşünürken en sonunda zemine inmiştim o kadar heyecanlıyım ki ne yapacağımı bilmiyordum.Kapıdan çıkınca Karşımda beyaz bir Porsche duruyordu Alper'de arabaya yaslanmış beni bekliyordu şu anda çok ama çok şaşkındım.Ben Alper'e doğru ilerlerken Alper beni fark. Etmiş Olmalı ki hemen doğrulup kapımı açtı.Ben de bindim bana dönüp "Tamam doğru sana şık giyin dedim ama erkeklerin ağızlarını da sulandır demedim ki"dedi ve o harika ve Çapkın gülüşünü Attı.Ben ne diyorum böyle yhaaaaa bu çocuk bana ne yapıyordu böyle ya? Her neyse uzun bir yol gittik ve aramızda herhangi bir konuşma geçmedi.Yol boyunca Timber dinledik.En sonunda büyük ve pahalıya benzeyen bir kulübe gelmiştik.Heyecanla arabadan indim.Alper koluma girdi ve "Bu gün sen benimsin Sakın Başkasına yavşiyim deme haaaa" o anda orada durdum ve "Ne yani ben senin gözünde bir sürtük müyüm???" O da hiç bir şey yaşanmamış gibi "Offff sen de ne alıngan çıktın be vallaha seninle işimiz zor ayrıca sadece takılmıştım kalbinikırdıysam özür dilerim YAVRU TAVŞAN." Diyip elimi öptü.Ama ben yine YAVRU TAVŞANa yani lakabına takılmıştım.Ve Dayanamayıp Alper'e döndüm ve sordum "Bana neden yavru tavşan diyorsun???" Vallaha rahatlamıştım oda benim gözlerime Gözlerini kenetleyerek "Senin lakabın bu değilmi" "Evet ama sen bunu nereden biliyorsun" dedim şaşkınca oda "Senin bütün hayatını biliyorum ben.Hoşlandığım kızların hayatını kurcalamaktan zevk alırım ama yanlış anlama kötü anlamda değil 😊😊😊"kiii bunu söylerken resmen dalga geçmişti.Ben de tabikide konuşmaya yeniden başladım "Ha ha ha çok komik kusura bakma ama ben tanımadığım Kişilerin Hayatımı kurcalamasından pek hoşlanmam"dedim o da peki anlamında başını sallayıp konuşmamayı tercih etti ben de konuyu kapattım ama aklıma şu sözlere takıldı "HOŞLANDIĞIM KIZLARIN" Bu da ne demekti böyle?? Biz gene bu. Kadar çok konuşmuştuk ki kulübe gelmiştik bile içeriye girdiğimde adeta büyülenmiştim çünkü bu kulüp gerçekten çok sakindi ve etrafta sarhoşlar,yiyişenler yoktu bu beni çok ama çok mutlu etmişti çünkü ben anlattığım gibi ortamlarda pek hoşlanmadım ki bir anda en Sevdiğim şarkı çalmaya başladı yani Demi Lovato-Cool For The Summer bu şarkıya cidden bayılıyorum ki bende zaten bir Lovatic Olduğum içinnnn hemen piste koştum ve deliler gibi dans etmeye başladım.Bir süre sonra Yanımda bir anda Alper belirdi ve benimle dans etmeye başladı bir süre deliler gibi dans ettikten sonra beni bir Köşeye çekti ve hiç aklıma gelmeyecek bir şey yaptı dudağıma bir hamlede bir öpücük kondurup "Seni seviyorum Masal benim Masal'ım olup.Beni Dünya'nın en mutlu erkeği yapar mısın? Hayatını bana adar mısın?" Dedi...Evet arkadaşlar biliyorum bu bölüm biraz kısa oldu ama yapabileceğim bir şey yok aklıma ancak bu kadar geliyor ve okuduğunuzda oy verip kitabımı arkadaşlarınıza önerirseniz çok ama çooook mutlu olurum teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıcı hayatta ki anlam
DiversosSıkıcı hayata bir anda nasıl olduda böyle bir heyecan eklendi anlayamıyorum???