Güneş batmak üzereydi.Tom hızlı adımlarla eve doğru gidiyordu.İlk bakışta insanı etkileyen iri ela gözleri,hafif kıvrımlı omuzlarına kadar gelen saçları vardı.Çalıştığı anahtarcıda yorulmuş ve acıkmıştı.Bu yüzden annesinin yaptığı yemekleri yemek için sabırsızlanıyordu.
Eve vardığında kapıyı annesi açtı ve gülümseyerek:
-Hoşgeldin Tom,hadi herkes seni bekliyor yemek hazır,dedi.
Tom mutafağa girdiğinde herkes yemeğe başlamak için kendisini beklediğini gördü.Bu Flores ailesinde bir gelenek haline gelmişti,tüm aile bireyleri masaya oturmadan yemeğe başlanmazdı.Tom masaya oturdu ve yemeğe başlandı.Yemeğini yedikten sonra odasına çekildi.Yarın olacak olan köy muhafızlığı seçmelerinden dolayı çok heyecanlıydı ve bu yüzden gece geç saatlere kadar yatamadı.Seçileceğinden nerdeyse emindi çünkü babası kıdemli bir askerdi ve onu çok iyi çalıştırmıştı.Seçilirse nihayet hiç sevemediği anahtarcılık işinden ayrılacaktı.
Sabah kaldığında güneş henüz doğmuştu.Aceleyle üstünü giydi çünkü babasının kendisini beklediğini biliyordu.Babasıyla,annesinin hazırladığı kahvaltıyı çabucak yiyip seçmelerin olacağı yere doğru yola koyuldular.Eğer seçilirse yaşadığı Dribun köyünün muhafızlarının birinin çırağı olacaktı ve bu oldukça heyecan verici bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIRAK
WerewolfKurtadamlardan bıkmış bir halk ve tek kurtuluş umudu olan bir çırağın hikayesi.