-Çıraklığın Başlangıcı-

117 7 5
                                    

Tom,babasıyla nihayet seçmelerin yapıldığı yere ulaştılar.Oraya ulaştıklarında Tom kalbinin daha hızlı çarptığını hissetti.O böyleydi,en ufak şeyde bile oldukça heyecanlanırdı.Bu yüzden başta seçmelere girmek istemiyordu çünkü köy muhafızlığı demek Dribun köyüne dadanmış olan kurtadamlarla uğraşmak demekti.Aslında tam olarak Tom'a göre bir iş değildi bu ama babası onun bu işi yapmasını istiyordu ve Tom da babasının sözünü dinledi.Zaten bu saatten sonra vazgeçemezdi.

Seçmeler bir uygulamalı sınav gibiydi.Ok atışıyla başlayıp sonrasında at sürülecek en sonunda ise kılıcı ne kadar iyi kullanıldığına bakılacaktı.Tom bunların hepsini neredeyse mükemmel derecede yapıyordu.Bu hünerlerini seçmelerde de gösterdi ve köy muhafızlığı çıraklığına kabul görüldü.

Bu habere babası Tom'dan daha fazla sevinmişti.Tom bu haber karşısında sevinsin mi üzülsün mü bilemedi çünkü bu işin ne kadar zor ve korkutucu olduğunu çok iyi biliyordu.Bu haberi tüm ailesiyle paylaşmak için babasıyla birlikte eve gittiler.Tom'un bir küçük kız kardeşi bir de abisi vardı.İkiside bu habere çok sevindi ama annesi için aynı şey söylenemezdi.O bu olaya başından beri karşıydı.Ona göre anahtarcılık,her ne kadar Tom nefret etse de oğlu için ideal bir meslekti.Flores ailesi akşam yemeğine oturduğunda anne hariç tüm ailenin yüzü gülüyordu çünkü Tom çoğu zaman anahtarcı çırağı olmasından dolayı söylenip ailenin huzurunu kaçırırdı.Bundan sonra böyle bir sorunla karşılaşılmayacaktı.Ve artık Tom ailesinden ayrı bir köy muhafızıyla yaşayacaktı.Tüm aile gülse de bu ayrılışın burukluğu vardı içerilerinde.Tom her zamanki gibi yemekten sonra odasına çekildi ve yarın başlayacağı çıraklıkla ilgili düşünmeye başladı.Yarın bir maceranın başlangıcı olacaktı.




ÇIRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin