Arunc o ultima privire in oglinda.Parul meu prins intr-un coc perfect, in picioare am o pereche de botine si in rest on pereche de blugi albastri si un tricou bleumarin cu un citat.Asa ma voi prezenta la terminarea liceului.Apropo numele meu e Maya Hallmark, am aproape 18 ani si sunt multimilionara.Nu mai am frati sau surori, sunt singura la parinti.Mama si tata sunt oameni de afaceri cunoscuti ai orasului LA.
Am intarziat din cauza descrierii asa ca sar peste micul de jun.Ma duc direct la masina, introduc cheia in contact si plec repede spre scoala.Intru pe poarta scolii, parchez si alerg spre clasa.Diriga nu era venita, noroc de mine.In clasa e o galagie de mai e putin si imi crapa capul de durere.
In sfarsit intra diriga in clasa si se face liniste deplina.Ea incepe sa ne spuna mediile, preimiile, etc.Eu iar am iesit pe locul 1, ca in fiecare an.Mam plictisit deja de locul 1, nici nu il iau pe merit.In fine!Dupa premiere a urmat o petrecere, dar eu nam mai stat, fiind deja plictisita.
Ies de pe poarta liceului fiind foarte fericita pentru ca nu voi mai intra niciodata pe acea poarta afurisita.Si uitama deja in fata casei.Poarta este deschisa de un baiat( lucreza de 3 ani pentru noi si eu nici acuma nu stiu cum il cheama).
Mama si tata ma asteaptabin living
Tata:Ce face printesa mea?
Eu:Pai iar am terminat cu locul 1.
Mama:Bravo, scumpo!
Tata:Pentru ca si anul acesta ai terminat scoala iar pe primul loc eu si mama ta am decis sa iti facem un cadou!
Eu:Ce este?
Mama+ Tata:O casa in NY si un iaht.
Eu:Multumesc frumos, dar pentru ce e casa?
Mama: Pentru escapade!
Eu:Awwwwwww...multumesc( in timp ce ii imbratisesz pe amandoi)~Dupa cateva ore ~
Eu: Mamă, tată, eu plec la club ca sa sarbatoresc cu Nur
Mama:Ok scumpo.Sa nu stai mult, in cazul in care dormi la nur sa ma anunti!
Eu:Ok!Ies grabita din casa si plec spre club acolo ma intalnec:
Eu:Hey, sis!
Nur:Hey, Maya!
Eu:Ce ai zice sa nu mai mergem la club si sa dam o tura cu iahtul( o intrb in timp ce ii arat cheile iahtului)
Nur:Ok!Peste cateva minute ne aflam pe iahtului cu Nur.Era frumos, am intrat si am vazut ca era dotat cu de toate. Am iesit in larg sa facem o plimbare, cand eram in mijlocul apei, atunci sa intamplat...