Capitolul 6

107 3 1
                                    

Usa se deschide si parintii mei apar.O vad pe mama aranjata ca intotdeauna, iar pe tata serios dar aruncandumi un mic zambet
Eu:Mamă!Tată!Ce dor mia fost de voi!
Si fara sa imi dau seama incep sa plang din toate puterile...
Mama:Scompo nu mai plange, acum suntem aici, cu tine, si nu te vom parasi niciodata!
Eu:Promiteti?
Mama+Tata:Da!

Mama si tata mia mai dat detalii despre cum ne vom continua viata.Plictisita de discutie ii intreb cu putina frica.
Eu:Cat timp vom continua sa ne ascundem?
Tata:Scumpo, va trebui sa stam ascunsi o perioada mai lunga de timp....
Eu:Si cu viata mea ce se va intampla!?
Mama:Stiu ca e greu, dar perioada asta e una trecatoare...
Eu:Nu!Vreau sa traiesc ca o persoana normala!Nu pot sa ma ascund toata viata mea!
Tata:Te rog, calmeaza-te!Va fi doar o perioada de timp care va trece repede!
Eu:Lasati-ma singura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plecati!!!!!!

Intru final am cedat nervos.Am facut o criza urata, cred ca ma auzit toata Ambasada, dar nu imi pasa.Nu vreau sa stau ani si ani si ani inchia intro camera.Vreau sa imi traiesc viata afara, sa merg la o facultate, sa am o casa, un sot iubitor si copi.

Sude p.o.v ( mama Mayei)

Afara sa intunecat, dar eu inca nu pot sa dorm.Ma gandesc la Maya a mea.Nu e corect ce facem, dar cealalta solutie e moarte.Nu as putea so vad suferind pe fetita mea.Ma duc sa vad ce face, poate dupa voi adormi.
Intru in camera Mayei, doarme, ma aproprii de ea si vad o cutie de pastle goala...
Eu:Maya!Maya!Fetita mea!Maya!Revinoti!
Nadir:Ce sa intamplat, draga mea?Ce ai patit?De ce nu dormi?Ce sa intamplat!?
Eu:Ma...Maya a luat toate pastilele din cutie...!!Te rog salveazane fata!!
Nadir:Ce!?Nu putem so ducem la spital!
Eu:Fa, ceva, repede!Daca nu va muri!Daca ea moare cum o sa mai traim!?
Nadir:Stai calma.Il sun acum pe Emre (doctorul nostru de incredere)!

Conversatie telefonica dintre Nadir si Emre:

Nadir:Salut, Emre!Am o urgenta!
Emre:Salut, dar ce sa intamplat, mai ales la ora asta?
Nadir:Maya a incercat sa se sinucida, a luat o cutie de pastile.Vino repede!
Emre:Vin imediat la Ambasada!


Si...sfarsit de capitol.Sper sa va placa!

Maya [book one]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum