Usa se deschide si intra... Mehmet.
-Unde naiba ai fost!?
-Stai, calma!Sa nu te stresezi!
-Scrisoarea!Unde e scrisoarea!?
-Ce scrisoare?
-Scrisoarea de la mama si de la tata.Au fost dusi in China!
-Ce!?China!?Cum e posibil!?
-Nu stiu, dar cred ca sunt niste oameni foarte importanti care au cunostinte peste tot...Daca nu ii vom mai gasi!?
-Gata, nu plange!Ii vom gasi!Promit!
-Acum treaba ni sa ingreunat.Macar stiam unde ii tin ostatici in NY, dar acum gandestete!China e imensa!Cum ii vom gasi acolo?
-Am si eu niste relatii prin lume!Nuti face griji!
-Bine, dar cat trebuie sa mai stau aici?Maine dimineata am un antrenament special...
-Te pot externa daca vrei, dar cu o conditie: fara strea!
-Promit!Dupa jumatate de ora eram in camera mea recitind scrisoarea..Observ ceva dubios.Nu pare a fi scrisul mamei si nici al tatei.Pentru a fi sigura ma duc in birourile lor, si vad ca asa e.
Cred ca cineva a vrut sa ne pacaleasc trimitindune aceasta scrisoare falsa.
Mehmet p.o.v
Stau in pat si aud niste bubuituri.Cine naiba face ceva la ora asta!?
Cu cea mai mare lene ma dau jos din pat si observ ca doua usi sunt deschise si luminile sunt aprinse.
Intru pe prima usa, camera e goala, dar totul e rascolit.Sa trecem la a doua!
Intru in a doua si vad aceeasi imagine ca in prima.Goala si rascolita.Hai sai facem o vizita Mayei, sa vedem ce are de zis!Ma indrept spre usa Mayei, dar aceasta se deschide brusc.
-Tocmai la tine veneam?
-Ce dracu' ai cautat in acele doua birouri la ora asta?
-Uite!Scrisul din scrisoare nu seamana nici cu cel al mamei, nici cu cel al tatei.
-Bravo, ai facut investigatii!
-Oare vor doar sa ne pacaleasca ca iau dus in China!?
-Nu stiu, dar vom afla!Dimineata
Maya p.o.v.
E 7:39 si trebuie sa plec cat mai repede la antrenament. Lam pus pe omul acela sa imi aduca o gramada de instructori, assini platiti, etc asa ca nu as vrea sa intarzii.
Azi-noapte am stat cu Mehmet sa ne gandim la urmatorul lucru sau indiciu pe care il vom putea primi.Sunt cam obosita.
Nu acum!Maya nu ai timp de pierdut!Te asteapta o armata de oameni la sala, iar daca intarzii cred ca vor fi furiosi, foarte furiosi!
Hotarasc sa il evit pe Mehmet, pentru ca cred ca incep sa simt ceva pentru el, iar asta nu cred ca e prea bine, mai ales in momentul asta.Pun pariul ca el nu simte nimic pentru mine.Cred.
Sunt cam confuza acum, nu stiu ce sa cred despre Mehmet. Poate ca sta cu mine pentru ca ma place sau se simte dator fata de parintii mei.
Gata!De acum ne vom concentra doar despre salvarea parintilor mei!
Peste 15 minute ajung in fata salii de sport.
Imi fac curaj si intru.De la intrare se aud mai multe rasete cam zgomotoase.Oare cine ar putea fi?Oricum peste cateva minute va veni vreu assasin si il va assaina.Dar mai intai hai sal sperii si eu un pic, sa vada cu cine sa pus.
Nu imi vine sa cred.Cei care radeau erau insasi assasinii.Au venit aici ca sa ma invete si pe mine ceva.
-Nu sunt raspunzatoare daca unul dintre voi va pati ceva azi!
-A ajuns si printes Barbi!spunte un timp care se uita cu un zambet pervers la mine
-Stai sa vezi tu ce printesa!si ma duc si ii lovesc masculinitatea
-Aaaaaaaa!Da sti cum sa il faci pe adversarul tau sa sufere!
-Asa iti trebuie daca vorbesti urat cu mine!
-Hey!Tu trebuie sa fii Maya!spune un timp care se baga in conversatie
-Da eu sunt Maya! Deci cand incepem?
-Chiar acum!si primesc o lovitura care ma pune la pamant
-Hey!Dar na fost corect!Nici nu am terminat cu prezentarile!
-Ok, eu sunt Lance Langdon!zice perversul
-Zayn Fache!
-Sphie Noveau!.......
................
O doamne!Ce draagut arata Zayn!Dupa Zayn nu ma mai interesat nimenni.Aveam un corp bine lucrat care iesea in evidenta pentru ca purta un maieunegru si mulat si prin care se vedeau si niste tatuaje.Parca ar fi un zeu...