Nu pot sa cred ca Yighit a rapito pe Maya!In descrierile Mayei parea un om foarte bun.Dar de fapt era un sarlatan, care a mintito pe Maya.
Trebuie sa vorbesc cu Sophie, chiar daca am fost bulversta din cauza ei in ultimul timp, stiu macar ca ma va asculta.
-Sophie?
-Mehmet!?Ma bucur ca mai sunat!Stai, sa intamplat ceva?
-Da, vin la tine sa vorbim!
-Te astept!
End call
De cand Zayn e in coma, Sophie sia cumparat o casa aici intrun complex foarte pretentios.A decis ca va ramane aici, iar nimeni nu a oprito.Intrun fel ma bucur, ea este singura persoana in care pot sa am incredere.
Bocanesc o data la usa, si Sophie imi deschide imediat.
-Deci?
-Stim cine a rapito pe Maya!
-Cine?
-Un tip pe nume Yighit, cu care a locuit inainte sa vina aici, nu locuia numai cu el, mai erau si parintii ei si o prietena.
-Ai o poza?
-De ce?
-Ca sa vad daca e un criminal, violator, assasin...
-Chiar crezi ca parintii ei ar fi lasato sa stea in casa cu un criminal!?
-Totusi sa ne asiguram!
-Bine, uite!(si ia aratat poza de la media din capitolul trecut)
Dupa cateva minute de analizat si exclamarii, Sophie a revenit printre noi.
-Ă...ăsta e cel mai bun assasin in serie din lume...
-What?Tu auzi ce scoti pe gura?
-Sunt 100% sigura ca el e!
-Pai atunci pregatestete!Diseara mergem la vanatoare!
Sophie p.o.v
Nu pot sa cred ca am fost deacord sa merg impreuna cu Mehmet sa il vanam pe Yighit.
Cred ca am innebunit, dar totusi iatama in fata unui magazin de arme impreuna cu Mehmet. Am venit sa facem provizii.~**********~
-Nu pot sa cred!
-Serios, e asa mare lucru ca acum stim unde se afla Yighit?
-Da, al ne va duce la Maya!
-Recunosc, si eu sunt putin entuziasmat!
-Putin!?Mai ai un pic si sari de pe scaun!Sa fii atent la drum!
-Da sefa!
Cu ajutorul unui prieten din NY, am reusit sa aflam prin satelit unde se afla acum Yighit. E in San Marino.
~******~
-Mehmet, cred ca lesin! Noi chiar suntem in fata casei lui Yighit?
-Da, hai la treaba!
Casa era una imensa si era luminata.Ce ma mira cel mai mult e ca nu are paza.
Incepem prin a verifica toate usile si geamurile.Marea majoritate sunt deschise.Uite si geamul de la beci!Vreau sa verific daca acesta este inchis sau nu, dar ma socheaza imaginea dinauntru.
E un om, legat, batut, plin de sange.Oare?Oare e Maya?
Daca acel ticalos ia facut asta Mayei, va fi omorat in chinuri!
Noroc!Geamul e deschis!Si da, banuielile mi sau confirmat.Ii fac semn lui Mehmet sa vina.
-Ce naiba e aia?Noi am venit aici dupa Maya!
-Asta e Maya?
-Ma...Maya?
-Da, vino si ajutama!
Cu mult efort am reusit intrun final sa o scoatem pe Maya si sa plecam, dar nu inainte de sal fi impuscat pe Yighit in cap, chiar daca nu lam omorat in chinuri, tot la omorat.